päivän :(

Back to häröily O

Opiskelut kusee todella pahasti.

[q]KooKie, 28.9.2006 21:58:
Kiva, kun täällä vielä hierotaan suolaa haavoille perkele. :(
[/q]
*hihu**hihu* tosta vielä :)

[q]KooKie, 28.9.2006 22:04:
/ / / /
Ota sä tosta likvidointitapasi!
[/q]
Söpöä, valitsen *hali*n ^__^

[q]Zenni, 25.10.2006 19:18:
Helvetin ärsyttävää kun mua aletaan väkisin analysoimaan ja vetämään ihan vääriä johtopäätöksiä joista pidetään kiinni ja kerrotaan sitten muillekin kuinka "Jenni on huolestuttavassa tilassa, pitäisköhän sen puhua jonkun kanssa?". Jos mulla ei ole motivaatiota eikä intoa kiinnostua koulusta tai vaikka koirien kusettamisesta joka vitun päivä ni sehän selkeesti tarkottaa, että mä oon masentunut ja haluun sulkea kaikki ulkopuoliset pois mun elämästä jotta voin jatkaa mun masentunutta elämistä mun masentuneen asenteen kanssa.
[/q]
Mut sähän oot masentunut, mut vain kiellät sen.

(...*tirsk*)

[q]KooKie, 28.9.2006 21:52:
Ja sekin vielä!
[/q]
*hihu**hihu**hihu**hihu**hihu* <- Saat valita noista yhden.

45 minuuttia MTV3:lta... ne vauvat
kaikki narkkimutsit vaan pakkohoitoon raskausaikana!! että voikin tuntuu pahalta tuollainen

Mä alan taas hiljalleen hajota tähän yhteistyökyvyttömään mestaan. Ellei luvattua henkilöstöpalaveria tuu tälläkään kertaa niin pakko täs on sanoa itsensä irti et säilyy jonkinmoinen mielenterveys.

[q]Progress, 3.11.2006 20:44:
tais tulla tehtyä väärä valinta...muutin hlsinkiin tukholmasta. Siis ihan kiva kaupunkihan tää on, mut tääl on NIIN rasitavan hidasta liikkua...vituttaa suoraan sanottuna istua ratikassa puol tuntii jonku lyhen matkan takia, vituttaa värjötellä jossai pysäkil oottamas ratikkaa tai bussia...vituttaa, että pitää maksaa joku hemmetin yömaksu ku menee vaan 5km keskustasta...(ruskeasuolle)...ei tollasii ongelmii tukholmassa oo...tunnelbanaverkosto on laaja, junat ja bussit kulkee enemmän, nopeammin ja ei oo turhia lisämaksuja...
[/q]
Mulla on sulle ratkaisu: muutat takaisin Svea-mamman hellään huomaan. Ei kukaan pakota täällä asumaan

[q]Freja, 21.10.2006 22:31:
Asiat menee vaa huonompaan suuntaan. Ihan paska päivä, ja jatkuuki vielä, vittu.
[/q]

kurkku ihan vitun kipee, samoin kuin pohkeet

[q]Juhgu, 14.11.2007 18:53:
Halitaanko?
[/q]

Kun tosiystävä halaa, silloin paha olo väistyy kauas!

Muksuilla Kolmas yrjötauti 1,5kk sisällä.

[q]Freja, 20.7.2007 11:57:
---
domi, 20.7.2007 11:49:
---
Freja, 20.7.2007 11:28:
Iha vitummoine nälkä, toivottavasti pääsis pia syömää... Alkaa jo näkö sumeta ja heikottamaan.

---

Taisit onneksi päästä

---

.......Oisinki. On vaa nii ruuhkaa ettei ehi klubbaroimaa :/
[/q]
:(

Ja ellei sit muuten potkita päähän, ni sit vielä perhekin tekee loistavia liikkeitä suuntaan ja toiseen. Nyt ei kiinnosta enää mikään paskajoulu sitäkään vähää mitä ennemmin.

WTB matka jonnekin ghettoon jouluksi.

[q]Miinapiina, 28.9.2007 08:16:
tökkäs vaihteen vapaalle ja auto liuku puuhun
mun moka, näitä sattuu, ehkä tästä opimme jotain
[/q]
Siitä lähtien ku meillä nuorimmainen koitti käynnistää autoa hyppäämällä takapenkiltä etupenkille ku olin pihalla autosta, oon aina ottanut avaimet pois ja laittanu käsijarrun päälle automaattisesti :D

Lapsukaiset halusi olla vaihteeksi ystäviä (*sydän*) ja toinen halusi aloittaa leikkimisen yhden maissa yöllä, ja toinen neljän jälkeen aamuyöstä. Viiden maissa karhea narinaääni "äitiiiiiiiii" ei enää herättänyt sympatioita, kun herätys oli puol seiska.

[q]Zeratul, 29.10.2007 11:52:
---
domi, 29.10.2007 11:41:
Ton taitaa myös saada normaalilla Mediaplayer Classicillakin...

---

Miksköhän koit tarpeelliseks mainita asiasta ku sain sen jo toimimaan?
Ja tiedostotyyppi muuten oli sellanen ettei mediaplayer olis defaulttina edes avannu sitä...
[/q]
Ehkä siksi, että jos jollain muulla tulee sama vika vastaan, eikä zoom player ole tuttu, mutta taas käyttää MPC:tä, niin osaa kokeilla silläkin.

Pyydän syvästi anteeksi, jos tämä ylimääräinen quote häiritsi päivääsi.

[q]thomas, 3.1.2008 17:22:
---
Hyzenthlay, 3.1.2008 17:21:
---
thomas, 3.1.2008 17:19:
mulla on about sama tilanne tässä ja nyt.. pitäis saada sinne yhteys mutta ei. KIITOS SOITOSTASI voi vittu.. :(

---

äläs nyt soittele, et mä mahun linjoille

no, ei oikesti kauheesti naurata, kun eräpäivä on mennyt..

---

no ei tod naurata.
[/q]
Sinne saa oikeesti jonottaa. Kesällä ei päässyt alle tunnin-puolentoista jonotuksen kertaakaan.

[q]Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.

Ärrältä Go!

---

hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D
[/q]
Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.

[size=4]Enkä soita aikuisviihdelinjoille[/Size]

[q]Wolverine, 7.1.2008 13:15:

[size=4]Niin varmasti :P[/Size]

kannattais harkita jotain puheliittymää tms, tai sit vaihtaa kaveripiirii niin et voi puhuu kaikkien kaa ircissä tms ;<
itellä dna:n tekstariliittymä johon kuuluu 1000 viestii joista käytän kuukausittain 600-700 ja puhun just niin paljon ku tarviin eikä mun lasku koskaan oo ylittäny 30e..
[/q]
[size=4]No okei, ehkä kerran[/size]

Ei pahemmin oo moisiin tekstariliittymiin mahdollisuutta, ja ennemmin soitan asiani, kuin et alan tekstaamaan :D

O