päivän :(
[q]SamHard, 10.1.2007 19:15:
Olen totaalikonkurssissa mun levytilausten kanssa..:( Ei ihan pieni addiktio enää..
Kohtapuoliin postissa odottamassa 35 levyä ja 2 eri tilausta!! Ja ne on vaan pakko
hakea..
[/q]
tervetuloa mun arkeen
[q]Valonalle, 20.2.2009 17:28:
---
Equalizer, 20.2.2009 17:06:
automaatti imas pankkikortin*tirsk*
---
Tais sillä olla nälkä
[/q]
varmaan ja imassu 17 korttii viikon aikana eikä epäkunnos lappua
[q]MiMoSa, 8.4.2007 10:32:
---
Sssan*, 8.4.2007 07:05:
Pihalla on taas talvi..*uuh* en tykkää, menis pois jo äkkiä!
---
Sama täällä.*igor* Olin vähän ihmeissäni kun katoin äsken ikkunasta ulos.*whaat*
[/q]
äkkiä ne sulaa pois (päivän :) )
[q]MiMoSa, 22.4.2007 14:55:
Kohta alkava tuskanen 3h junamatka kotiin.*igor*
[/q]
kiitä onneas ettei oo 8 =)
[q]MiMoSa, 30.7.2007 13:51:
Tätä meidän firman rakennusta laajennetaan ja täällä haisee ihan kamalalle.*pökr* Mitä lie tekevätkään tuolla ulkona just nyt. Ens viikolla aletaankin sit räjäyttelee kallioita tossa mun ikkunan alla.*igor*
[/q]
mukava työpaikka sulla ;)
olisin halunnut olla etnalla niinku joka vuosi vanhempien kanssa :( ikävä niitä ja ikävä omaa kitaraa :(
kelan toimintavat *toktok*
[q]akiapina, 12.6.2008 15:53:
Kävin parturissa :(
[/q]
kaikkee sitä.. häviskö kaikki kiharat ?
Helvetillinen flunssa puski päälle. Toivottavasti pari päivää vuoteessa saa taas maanantaiksi työkuntoon, helpottais kun ei tarviis vetää buranan voimalla...
[q]whispering, 26.9.2008 17:41:
---
Heli, 24.9.2008 20:58:
*tekstiä*
---
Enemmän kadutta ne mitä ei tullut tehtyä kuin ne mitä tuli. Asioista sen enempää tietämättä, go for it.
[/q]
kiitos
Alko ahistaa ja masentaa taas vaihteeksi. On se kivaa ku mieli pomppii ylös alas ylös alas
Yritin päästä JKL:ssä uuteen yökerhoon nimeltä London. Aikani jonotettuani pääsy evättiin, syynä "sandaalit, muttei sukkia".
En olis edes yrittänyt sisälle, ellei n+1 kaveria olis soitellu, että "täällä ollaan". No, joka tapauksessa ihan mielelläni kannan rahani muualle ja haistatan kyseisellä lafkalla paskat.
Tässä junttinuijalandian keskipisteessä ei ole kuin kaksi paikkaa, jossa voi edes kuvitella käyvänsä ja ne on Ilokivi ja Shakers.
kurja sunnuntai.*uuh* onneks on siideriä
Ei jaksais enää olla kipee :(
Olen miettinyt pääni puhki tänään, millä saisin motivoiduttua itseäni ottamaan rennommin:
ainakin tänään jokainen asia on tuntunut ylivoimaiselta. ja pitkittynyt flunssa, nostaa taas päätään :/
aika rankkis olo*eikä*
Niskat jumissa, selkä jumissa ja hartiat jumissa. Pitäisi kaiketi vähän helpottaa oloa buranalla, jotta pystyy nukkumaan ja saa aamulla vielä käännettyä päätä.
[q]Foxmagon, 28.9.2008 01:34:
Tuntuupas pahalta. :(
[/q]
Jep
Selkä on kiukutellu taas enempi vähempi ja tänään näemmä astetta enemmän... Nyt ois kiva ku tuntis jonkun, joka osais ja viittis hieroa...
Vähän eilistä, mutta enivei. Kaverin läksäreissä tuli vähän ikävä käänne, kun paikan päällä juhlineen kaverin poikaystävä sai tiedon, että äitinsä oli menehtynyt kolarissa. Siihen loppui juhlinnat näiden ihmisten osalta ja tieto veti muutkin aika hiljaisiksi.
Oli vieläpä paikallinen taksikuski, jonka lähes kaikki tunsivat (pieni paikka kun on). Äitikin oli aika itku kurkussa, kun kerroin asiasta tänään.
Tuntuupas pahalta. :(