päivän :(
[q]Freja, 9.12.2007 01:03:
Maailman hirveimmät pikkujoulut, maailman kauhein olo. Miks mä en vaa jääny kotiin?
hitto mikä ahistus, mikä itkuolo, mikä vitun paska olo!!
En voi käsittää miten mulle voi tapahtua näin.
[/q]
Meiän telkkari suunnittelee ehkä räjähtävänsä :(
En tiedä mitään ärsyttävämpää, et ku menee aikasin nukkuu.. sit herää joskus 1-3 aikaan ja eikä saa unta enään helposti, paitsi joskus 2h päästä -.-
Näin mulle kävi viime yönä! aarggg *eiei**nyyh*
[q]Quakey, 23.6.2008 13:01:
kuulemma joku haastattelu minkä olin antanu joskus kuukaus sitte oli kuulemma niin huono et se muka "tahrais kaikkien maineen" ;DDD
[/q]
Millanen haastattelu? url or stfu!
[q]ezzy, 30.9.2008 13:19:
---
domi, 30.9.2008 10:30:
---
hemuz, 30.9.2008 10:13:
---
wiwi, 30.9.2008 10:09:
Mutta ehkä toi sähkönen lasku ois parempi vaihtoehto. Mitenköhän se käytännössä onnistuu? (Sori, oon oikeesti totaalisen pihalla kaikenlaisista tällasista käytännön jutuista.)
---
Tutkiskeleppas verkkopankkiasi. Monesti laskun mukanakin tulee ohjeet jos se on mahdollista/suositeltavaa.
---
Aika harvalla se on vain vielä mahdollista :(
nimim. laskuja vitusti kuukausittain ja vain kolme tekee verkkolaskuja (fortum, dna, sonera).
---
Jos nyt Finvoicea tarkotat verkkolaskuna, ni onhan noita nyt vääähän enemmän ku noi.
[/q]
Mä tarkoitan just sellasta, joka toimittaa verkkolaskun suoraan mun verkkopankkiin. Ja tiiän et esim Nebula tekee noin. Mut niistä mihin maksan laskuja, ei tee kuin noi.
Hedari. :(
Saatanan fujitsu,melkein 3v vanha kone,kolmatta kertaa kovalevy ilmeisesti paskana,ja romu lähti huoltoon. Tällä kertaa sain sentään kaikki kuvat seivattua. Mut vittu.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Eräs sai (taas) pahotettua mun mielen.
No, eiköhän se tästä parane taasen.
[q]xcft, 16.8.2007 10:26:
---
medic, 16.8.2007 10:24:
Aurinko, missä se on? Eikö vettä pitänyt tulla vasta huomenna?*eiei*
---
Se aurinko on täällä, häikäsee välillä ikävästi silmään tuolta jonkun ikkunoiden kautta.
[/q]
Eipä aleta omimaan sitä mollukkaa, tänne voisi kanssa vähän antaa!
suru puserossa.*nyyh* eikö menneisyys voi jättää rauhaan...*eiei*
[q]Equalizer, 20.2.2009 17:06:
automaatti imas pankkikortin*tirsk*
[/q]
Tais sillä olla nälkä
[q]tiiplis, 20.2.2009 14:32:
On ihan veto pois eikä hotsittaisi mikään tippaakaan
[/q]
Ethän vaan oo tulossa siihen vatsatautiin??!
Kaverin piti tulla pariks-muutamaks päiväks kylään tyttönsä kanssa, mutta ylläripylläri onkin kipeenä. Voi höh.
Eli ollaan sit vaan keskenämme.
En mä oiskaan halunnu seuraa
[q]*minttu*, 20.2.2009 17:27:
---
tiiplis, 20.2.2009 14:32:
On ihan veto pois eikä hotsittaisi mikään tippaakaan
---
Ethän vaan oo tulossa siihen vatsatautiin??!
[/q]
Toivottavasti en oo. Kai se olisi jo tullut jos on tullakseen.
Sain vielä lisäksi niin kivaa palautetta että se kyllä motivoi taas ensiviikollakin tekemään kaikkeni - NOT
joudun ottamaan duunissa puheluita
[q]xcft, 16.8.2007 10:40:
---
medic, 16.8.2007 10:29:
---
xcft, 16.8.2007 10:26:
---
medic, 16.8.2007 10:24:
Aurinko, missä se on? Eikö vettä pitänyt tulla vasta huomenna?*eiei*
---
Se aurinko on täällä, häikäsee välillä ikävästi silmään tuolta jonkun ikkunoiden kautta.
---
Eipä aleta omimaan sitä mollukkaa, tänne voisi kanssa vähän antaa!
---
Vaihdetaanko? Ottakaa te toi aurinko sinne ja meille sadetta tänne. Sit olis kaikki tyytyväisiä.
[/q]
Diili tuli! -Meil ei kyllä just nyt ole sadetta antaa mut pilviä kyllä löytyy!
tänää on kyrväntäi
[q]Norb, 21.12.2006 12:02:
---
_RixU_, 21.12.2006 11:51:
Flunssafiiwis taas eipä paljo flunssarokote auttanu täl kertaa ku nyt jo pukkaa toista flunssaa melkeen kuukauden sisään pöhpöhPÖH! ihan hölönpölöä tollattiset rokotteet sanon miä!
---
Eiks se rokote jeesaa vaan niihin/siihen pahempaan influenssaan? Eikä siis pikku flunssa nuhiin ja köhään Vai oonkohan tajunnu ihan väärin..
[/q]
Influenssarokote suojaa vain influenssavirusten aiheuttamalta taudilta. Eikä kyseessä ole mikään yleinen flunssarokote.
Flunssa ja influenssa ovat kaksi eri asiaa. Flunssa on yleisnimitys taudille, jonka yleisimpiä oireita ovat nuha, kurkkukipu ja lämpöily. Flunssaa aiheuttavia viruksia tunnetaan hiukan yli 200 eri tyyppiä. Flunssaa esiintyy koko vuoden ajan.
Influenssalla tarkoitetaan vain influenssa A- ja B-virusten aiheuttamaa hengitysteiden tulehdusta, joka on selkeästi rajuoireinen, korkeakuumeinen ja potilaan yleensä vuoteeseen kaatava sairaus.
[q]Annakins, 25.9.2008 15:20:
Mummu nukkui pois
[/q]
*lohduttel**hali*
[q]Sunflower, 12.7.2006 22:10:
Miks perkeleessä kaikki tietokone/nettijutut pitää tehdä sellasiksi, että täytyis olla vähintään insinööri, että osaisi käyttää??!!
*tappelee sähköpostin ja messengerin kanssa eikä mikään toimi niin kuin pitäis, perkele*
[/q]
get a mac :)