päivän :(

Back to häröily O

Kävin äsken juurihoidon vaiheessa 2/3 *pökr* On kyl tasan viimenen kerta ku päästän hampaan noin huonoon kuntoon*igor*

Irtisanoin tänään yhden lehden tilauksen. Vähän harmittaa mutta pitää yrittää alkaa säästämään rahaa toden teolla ja jostain on nyt karsittava (katotaan vaan niin mä meen ostamaan sen aina irtonumerona).

[q]Annakins, 30.9.2008 09:08:
---
wiwi, 29.9.2008 23:21:
Sain taas postia perintätoimistosta. *sydän*

---

Eiköhän tohon ainakin alkuun riittäs ihan se, et keräät ne laskut aina yhteen paikkaan, vaikka tietsikan näppiksen alle jos et muuta keksi.
[/q]
Niin mä keräänkin mutta kun tota paperia tulee ovista ja ikkunoista. Menee koulujutut sun muut mukavasti sekaisin, ja mun ja miehen paperit. Ja mulla on kannettava.

Mutta ehkä toi sähkönen lasku ois parempi vaihtoehto. Mitenköhän se käytännössä onnistuu? (Sori, oon oikeesti totaalisen pihalla kaikenlaisista tällasista käytännön jutuista.)

Puhelinlasku on se joka jää aina roikkumaan. DNA laittoi saatavansa jo toista kertaa perintään tänä vuonna. Tällä kertaa ne ei voi kuitenkaan sulkea liittymää kun vaihdoin liittymän Saunalahteen. Heh.

oli aamulla auton ikkunat jäässä ja ne joutu skrabaamaan.. talvi tuli yhyy!!

[q]wiwi, 30.9.2008 10:09:

Mutta ehkä toi sähkönen lasku ois parempi vaihtoehto. Mitenköhän se käytännössä onnistuu? (Sori, oon oikeesti totaalisen pihalla kaikenlaisista tällasista käytännön jutuista.)

[/q]

Tutkiskeleppas verkkopankkiasi. Monesti laskun mukanakin tulee ohjeet jos se on mahdollista/suositeltavaa.

[q]hemuz, 30.9.2008 10:13:
---
wiwi, 30.9.2008 10:09:

---

Tutkiskeleppas verkkopankkiasi. Monesti laskun mukanakin tulee ohjeet jos se on mahdollista/suositeltavaa.
[/q]
Okei. Dänks. Lisään sen tän päivän tehtävälistalle. Krhm. :)

[q]domi, 30.9.2008 10:30:

Aika harvalla se on vain vielä mahdollista :(
nimim. laskuja vitusti kuukausittain ja vain kolme tekee verkkolaskuja (fortum, dna, sonera).
[/q]

Itellä ainoostaan vakuutusmaksut saanu e-laskulla. :(

[q]hemuz, 30.9.2008 10:13:
---

---

[/q]
nimim. laskuja vitusti kuukausittain ja vain kolme tekee verkkolaskuja (fortum, dna, sonera).

viiminen lomapäivä..*uuh*

[q]Freja, 30.9.2008 10:33:
---
Niin mä keräänkin mutta kun tota paperia tulee ovista ja ikkunoista. Menee koulujutut sun muut mukavasti sekaisin, ja mun ja miehen paperit. Ja mulla on kannettava.

---

Itelläni on sellanen iha normaali sellanen... Teline (apua en keksi sen suomenkielistä sanaa :D), missä lukee päädyssä "maksamattomat laskut" ja toisessa on "maksetut". Siis tollane pöydällä jököttävä teline mihin laitetaan papereita. Toimii aika kätevästi, sanoisinko.
Jos siis sun ongelmana on se, että sul o kannettava etkä voi laittaa laskujas esim näppiksen alle.
Vai onks sul ees pöytää? :D
[/q]
Hahaha. On mulla pöytä, mutta se on yleensä siinä määrin rojun täyttämä ettei siihen kannata kasata mitään minkä haluaa säilyvän. Edellisessä kämpässä tungin pöydän heti alkuunsa olkkarin nurkkaan enkä koskaan käyttänyt sitä varsinaiseen tarkoitukseensa. Oli sen verran vähän tilaa että pidin mieluummin lattialla sellaisen alueen että siinä mahtui esim. venyttelemään kunnolla. Ja lattialla on muutenkin kivempi. Jostain syystä.

Noh, yleinen saamattomuus ja asioiden priorisointihan tässä on se ongelma. Jollei se sähköinen lasku käy niin pitänee kehittää joku järjestelmä. Raportoin sitten kuukauden päästä. :D

[q]pirpeli, 29.7.2008 08:17:
Heräsin taas yöllä sillee AAAAARGH suoraan petistä ylös, kun koko petauspatja mun alta litimärkä hiestä ja tyyny tulikuuma. Vittu. Vois tulla viileempi. Kiitos. NYT.
[/q]

so true

[q]domi, 30.9.2008 10:30:
---
hemuz, 30.9.2008 10:13:
---

---

---

[/q]

Jos nyt Finvoicea tarkotat verkkolaskuna, ni onhan noita nyt vääähän enemmän ku noi.

[q]zenny, 30.9.2008 12:08:
[/q]

Oliko kiva loma?

[q]sapeli, 30.9.2008 13:18:
---
zenny, 30.9.2008 12:08:

---

Oliko kiva loma?
[/q]

Loma oli ihan mukava.. käytii vähä ulkomailla ja sit vietti aikaa kotona ja porukoilla..

[q]zenny, 30.9.2008 15:02:
---
sapeli, 30.9.2008 13:18:
---
---
Oliko kiva loma?
---
Loma oli ihan mukava.. käytii vähä ulkomailla ja sit vietti aikaa kotona ja porukoilla..
[/q]

No mut eiks sitä sit oo kivempi muistella hymyillen, kuin murehtia sen loppumista? (Tiedän kyllä että ei se aina noin toimi, mut usein huomaan itse "pilaavani" hyvät muistot murehtimalla, sen sijaan että painaisin mieleeni niitä hyviä asioita.)

Alkaa tulloo töitä joka rööristä ulos, a-puuva, a-puuuuva!

[q]sapeli, 30.9.2008 15:04:
---
zenny, 30.9.2008 15:02:
---
sapeli, 30.9.2008 13:18:
---
---
Oliko kiva loma?
---

---

No mut eiks sitä sit oo kivempi muistella hymyillen, kuin murehtia sen loppumista? (Tiedän kyllä että ei se aina noin toimi, mut usein huomaan itse "pilaavani" hyvät muistot murehtimalla, sen sijaan että painaisin mieleeni niitä hyviä asioita.)
[/q]

Taidat olla ihan oikeessa

informaation eteenpäin välityksen vaikeudesta johtunut ikävä tilanne mun ja kollegan välillä. jos tilanteessa olisi ollut yhtään mun vikaa niin olisin varmasti saanut päiväni kunnolla pilalle. Nyt vaan alkoi vituttamaan koska ei ollut. ja mä luulin että se oli tosi hyvä tyyppi.

Sain vatsataudin.. oksennustaudin.. Ei saatana, miul ei o koskaan ollu oksennustautia - joskus lapsena ehkä.. mitä ihmettä on saanu sisään jota ei tää mylly o pystyny sulattamaan

35min kesti kaivaa auto penkasta. Auto oli yli oven kahvaa myöten auran aiheuttamassa jäänokarevallissa. Yksi ystävällinen ihminen löytyi kuka auttoi työntämään autoa. Pari autoa meni ohi, mistä osotettiin sormella ja naurettiin.

Yhteen mäkeen oli rekka jumittunut vastaantulevien kaistalle. Siinä sitten joku tampio lähti ohittamaan sitä meikäläisen kaistalta samaan aikaan kun tulin vastaan, niin jouduin äkkijarruttamaan. Autohan tietenkin meni poikittain tielle.

O