päivän :(

Back to häröily O

[q]Wolverine, 25.9.2008 17:58:
---
Umbala, 25.9.2008 10:46:
Tuli kertausharjoitus kutsu tossa jonkin aikaa sitte.
Just nyt ei olis kauheesti kiinnostanut, eikä olis oikeen mahdollistakaan työtilanteen takia kyseiseen harjoitukseen osallistuminen. Joten tietysti hain vapautusta, hyvällä syyllä työpaikalta varustettuna. No tänään tuli postissa lappu, jotta harjoitukseen on nyt sitten kuitenkin pakko osallistua. Noh, viikon "loma" luvassa, saa syödä hyvin ja ulkoilla.

---

eiks tommosista kutsuista voi kieltäytyä? käsittääkseni kutsuista voi kieltäytyä mut jos sielt tulee kertausharjoituskäsky niin sit sinne on pakko mennä jossei keksi jotain ihan levotonta selitystä.
[/q]
Joo siis käskyhän se oli. Ja siis joo, mulla on ihan levoton selitys, taisin vaan olla kuukauden myöhäs.

Korvatipat o_O

[q]mariq, 5.1.2009 13:21:
---
Annakins, 5.1.2009 10:33:
En saanut aivoja off-asentoon illalla, joten nukuin max. tunnin pätkiä---

---

Mul oli sama ongelma. Kattelin kelloo viel puol viiden aikaan, tosin sitä ennen olin kyl torkahtanu jokskuu puoleks tunniks.. ja sen jälkeekii heräilin koko ajan, eli yhteensä ehkä noin kolme tuntii unta Ärsyttävintä on se, kun väsyttää mut ei saa ajatuksia lakkaamaan laukkaamasta.
Onneks huominen on vapaata.
[/q]
Itselläni oli ihan samaa vikaa tuona yönä, vinkkejä otetaan vastaan miten aivot saisi nollattua, anyone? 3h sängyssäpyöriminen on aika väsynyttä hommaa, ainakin yksin.

Huoh. hymy katos jonnekin.

Menin sitten sanomaan vararehtorille, että maanantaina on yhen kurssin kotitentti valmiina. Eipä tässä muuta, mutta kun on koko viikonloppu töitä, niin ihana väkertää sitä sitten ihan puolkuolleena. Ja jos ei oo maanantaina valmis niin, sitten en pääse työharjotteluun ja Tallinnaan :(

Ihmisten kyvyttömyys olla rehellisiä muille - tai edes itselleen...*eikä*

Nihee koti-ikävä fiiwis tällä hetkellä. Tuntuu taas vähän vaikeelta repiä iloa irti asioista kun haikailee vaan että pääsis taas näkemään/tekemään jotain kivaa suomenpään tärkeimpien ihmisten (ja koiran!) kanssa.

Aika ei vaan riitä :(

Prklz.

[q]Heli, 24.9.2008 20:58:
*tekstiä*
[/q]

Enemmän kadutta ne mitä ei tullut tehtyä kuin ne mitä tuli. Asioista sen enempää tietämättä, go for it.

[q]Izabel, 5.1.2009 12:33:
---
Super-Kerttu, 5.1.2009 10:37:
ei ole todellista..

---

Niinpä...
[/q]

*sydän*

Ihan helvetin paha olo eli flunssa ja huomenna alkas 11 pvän duuniputki..Voi isäkissan *ittu

Tuntuu ettei aamut vähene ollenkaan.

RTJ: 59
TJ: 222

[q]Sand3, 14.11.2006 09:17:
se että mä alan taas itkee!!!
[/q]

selkä paskana....taas

mun ranteet ja ylipäätänsä kädet on iha jumissa ja särkee kokoajan. koita tässä sitten kirjoittaa kouluun paria ainetta

Vedin vahingossa hyvältä kaverilta olkapään sijoiltaan reeneissä. Vahinkoja sattuu, mutta nihkee fiiwis.

helmikuun työvuorolista...

tilin saldo on vähentynyt uv:na 105e. sylettää huolella

Elämä alihankkijana on kivaa. Ensin asiakas pudottaa pois managerihommista suorittavalle tasolle puolen päivän varotusajalla ja paria viikkoa myöhemmin pois siitä suorituspuoleltakin päivän varotusajalla.

Kaljallee.

Ero. Miten voikin olla näin tyhjä olo:'(

O