päivän :(
[q]Super-Kerttu, 25.9.2008 11:00:
---
Umbala, 25.9.2008 10:46:
Tuli kertausharjoitus kutsu tossa jonkin aikaa sitte.
Just nyt ei olis kauheesti kiinnostanut, eikä olis oikeen mahdollistakaan työtilanteen takia kyseiseen harjoitukseen osallistuminen. Joten tietysti hain vapautusta, hyvällä syyllä työpaikalta varustettuna. No tänään tuli postissa lappu, jotta harjoitukseen on nyt sitten kuitenkin pakko osallistua. Noh, viikon "loma" luvassa, saa syödä hyvin ja ulkoilla.
---
Ja kämppä pysyy siistinä!
[/q]
Nii no, eipä siitäkään kamalast nauttiin pääse kun tulee melkeen kuukauden vapaapäivätön putki.
Eikä nuo lomasuunnitelmat ees osunu oikeeseen paikkaan.
Huonosti nukuttu yö, painajaiset, kylmä. :(
[q]casper-dj, 25.9.2008 14:46:
---
Umbala, 25.9.2008 10:46:
---
*tirsk**tirsk**tirsk*
Meizil kans tos jokunen vuosi sitten oli kertaukset (joulukuussa), Himmeet laput pistettiin duunista mut ei mitään toivoo jäädä pois.
Siellä sitten laivastonsilli metsässä joulukuussa jäätymässä, enemmän skuttaöitä ku intissä yhteensä*igor**nauru*
[/q]
Päätin just, et en mä tähän vielä luovuta. Pistin mailia ja pitänee lähettää viel tava postillakin samanen. Tulee vaan "vähän" kiire kun harjotus alkais 4.10 *nauru**uuh*
[q]MissKoo, 25.9.2008 08:48:
Noh, ehkäpä tähän tulee helpotusta, menen ensi viikolla nielurisaleikkaukseen. Sekin pelottaa, että selviänkö ylipäätään hengissä koko operaatiosta ja sivistin itseäni eilen lukemalla millaista hauskuutta leikkauksesta paraneminen on. Voi tsiisus, sehän onkin ihan kamalaa.. luulin koko ajan, että nielurisaleikkaus on ihan pikkujuttu. Väärin! Googletin sanan nielurisaleikkaus ja tippa linssissä luin millaista paraneminen on. Kai se on kuitenkin sen arvoista, etten olisi koko aikaa kipeenä. Monet sanovat, että flunssakierre päättyy kun seinään nielurisojen poiston jälkeen. Ei silti ole mitkään maailman kivoimmat fiilikset
[/q]
Ei se niin kauheeta oo miltä se vaikuttaa :) Iteltä on leikattu samalla kertaa nielu- ja kitarisat ja ei jäänyt mitään traumoja. Kunhan vaan muistat sen, että kylmää juotavaa/ syötävää, niin silloin ei oo niin kamalaa. Ja sitten tietysti kannattaa ekat päivät vetää jotain sosekeittoja ja perunavelliä :P Tsemppiä leikkaukseen ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Alko jomottaa päätä eikä taida unikaan tulla vielä moneen tuntiin.
Elämä on kyllä niiiiin tylsää tällä hetkellä. Aamulla herää, töihin, sitte kotia, ehkä treeneihin, jos ei treenejä niin sitte nököttää kotona illan. Vkonloppusinkaan jaksa enää lähtä mihinkään :( Ulkona ois niin kaunis ilma mutta kun koirakin vietiin pois eilen niin ei viiti yksikseen lähtee käveleenkään mihinkään. Tää on taas näitä "kun mikään ei tunnu miltään".
Esimieheni jolla on tooodella hieno ja hauska persoona on huomenna viimistä päivää meillä töissä. Onneks yhteydenpito säilyy ja huomenna on bailabaila iltama tiedossa ni se vähän sentään piristää. *uuh**whaat**hali*
[q]Umbala, 25.9.2008 10:46:
Tuli kertausharjoitus kutsu tossa jonkin aikaa sitte.
Just nyt ei olis kauheesti kiinnostanut, eikä olis oikeen mahdollistakaan työtilanteen takia kyseiseen harjoitukseen osallistuminen. Joten tietysti hain vapautusta, hyvällä syyllä työpaikalta varustettuna. No tänään tuli postissa lappu, jotta harjoitukseen on nyt sitten kuitenkin pakko osallistua. Noh, viikon "loma" luvassa, saa syödä hyvin ja ulkoilla.
[/q]
eiks tommosista kutsuista voi kieltäytyä? käsittääkseni kutsuista voi kieltäytyä mut jos sielt tulee kertausharjoituskäsky niin sit sinne on pakko mennä jossei keksi jotain ihan levotonta selitystä.
Voi kerpeles tätä oloa
Viimesen puoltoista viikkoo taistellu etten tuis kipeeks mut taistelu näemmä vaan jatkuu vaik luulin jo et voitin
Aina aamusin ja päivällä on ihan hyvä tai vähintäänkin ok olo, mut ans olla kun työaika lähenee loppuaan niin viimestään kotimatkalla alkaa heikottaa ja sit illalla ei jaksakaan enää tehä mitään muuta ku maata sohvalla ja voivotella.
Sit taas seuraavana seurauksena sille, ettei kipeyttä vältellessä viiti oikein käydä salilla, on se et unen laatu jälleen kärsii oleellisesti ja koko ajan väsyttää
Loppus nyt tää jo! Mä en suostu sairastumaan ja sillä hyvä!!
Ihan liian tiukka aikataulu opiskeluiden suhteen ja tohon tiukkaan aikatauluun pitäs änkee viel vähän lisää töitä, ettei putoo ihan pohja toimeentulolta asiaa ei paranna se, että on ihan kuumeinen olo, enkä pysty nyt tekeen mitään muuta kun koomaileen. Vaik just viikko sit toivuin flunssasta
Tää ressi. Tädin häät lauantaina ja kaikki kiire mikä siihen liittyy. Ahdistaa. Murukin sano ettei saa ressata mutta minkäs teet. Täytyy huomenna koittaa järjestellä asioita, jos vaikka liikenis puolituntia enemmän aikaa. Huoh.
[q]mariq, 25.9.2008 18:12:
Voi kerpeles tätä oloa
Loppus nyt tää jo! Mä en suostu sairastumaan ja sillä hyvä!!
[/q]
Hyvä sisko! Pidä pintasi. Kyllä se pöpö kohta tajuaa yrittävänsä väärää naista.
Psykiatriaika peruuntui taas. Pian puolitoista kuukautta viimeisestä ajasta, ja odotin et tänään ois päässyt juttelemaan. MUTTA EI.
Auton vilkku vasuriin ei toimi ja pc:n näyttis sano samalla sopimuksensa irti reilu kk takuun loppumisen jälkeen.
Kaikkeen on onneksi aina varavarahätävaratsydeemit. ..Mut silti.. Vaimokin vielä sattuu olemaan kipeenä, siihen ei löydy 'varavarahätävaratsydeemiä'
Mie oon vaihteeksi toiminut kuin pösilö. Voi minnuu...
[q]nomic, 11.5.2006 16:06:
---
domi, 11.5.2006 15:55:
---
nomic, 11.5.2006 15:54:
soittimet on hajoamassa ja pahoin :(
---
Sit tulee stanton-power ja pelastaa
---
joku hän-mies?
[/q]
Hän-mies todellakin
menee hermot meiän netin kaa
[q]Jutu, 25.9.2008 15:13:
---
MissKoo, 25.9.2008 08:48:
Noh, ehkäpä tähän tulee helpotusta, menen ensi viikolla nielurisaleikkaukseen. Sekin pelottaa, että selviänkö ylipäätään hengissä koko operaatiosta ja sivistin itseäni eilen lukemalla millaista hauskuutta leikkauksesta paraneminen on. Voi tsiisus, sehän onkin ihan kamalaa.. luulin koko ajan, että nielurisaleikkaus on ihan pikkujuttu. Väärin! Googletin sanan nielurisaleikkaus ja tippa linssissä luin millaista paraneminen on. Kai se on kuitenkin sen arvoista, etten olisi koko aikaa kipeenä. Monet sanovat, että flunssakierre päättyy kun seinään nielurisojen poiston jälkeen. Ei silti ole mitkään maailman kivoimmat fiilikset
---
Ei se niin kauheeta oo miltä se vaikuttaa :) Iteltä on leikattu samalla kertaa nielu- ja kitarisat ja ei jäänyt mitään traumoja. Kunhan vaan muistat sen, että kylmää juotavaa/ syötävää, niin silloin ei oo niin kamalaa. Ja sitten tietysti kannattaa ekat päivät vetää jotain sosekeittoja ja perunavelliä :P Tsemppiä leikkaukseen ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
[/q]
Kiitti tsempistä Koetan piristää itseäni sillä voimalla, että tiedän etten ole sitten koko aikaa kipee. Uskon sen olevan kaiken epämukavuuden arvoista, sillä ei tääkään mitään järkevää touhua ole, että on vähintään kerran kuukaudessa ihan jäätävässä flunssassa.
Mä oon niin rikki ja väsynyt ja aaaargh.
Mua hajottaa nää kellon ympäri venyvät työpäivät
ja mua hajottaa etten osaa pitää parempaa huolta itsestäni ja että mä oon taas ratkeillut röökiin.
Enkä mä kyllä kauheesti arvostanut niitä testituloksiakaan.
Arat puput : ( En saa niitä takaisin häkkiin enkä kyl viitti ajaa takaakaan etteivät saa traumoja. Kyl ne välillä käy häkissä syömässä mutta heti jos menen lähelle ni pomppaavat takaisin.