päivän :(

Back to häröily O

Vittu mikä vatsakipu, ei pysty nukkumaan

Sain vahvistuksen pelkoihini.

Kuuntelen aina aamusin Ylex:n aamua Tuomaksen ja Ollin takia. Hauskoja heppuja ja yleensä hymyilyttää vielä pitkälle päivään. Noh, koko viikolla Tuomas ei oo enää ollu äänessä vaan tilalla on ollu joku Juuso. Ihan ok kaveri kai tuokin, mutta ei vedä vertoja Tuomakselle. Olin liian huolestunu aiheesta, joten laitoin Ylexille aamulla mailia ja kyselin missä Tuomas luuraa..

Tuomas on vaihtanu toisiin hommiin ylellä Ihan persiasta. Taidan joutua siirtymään radio Rockin kuulijaksi, joskin sieltä tulee niin paljon aamusin semmosta kikkelihevishittiä mitä en kestä kuunnella, että saa olla kokoajan vaihtamassa radiokanavia. Harmi.

Päteminen, minä tiedän kaiken ja minä olen aina oikeassa-asenne.

[q]NaSu*, 19.6.2009 04:28:
---
NaSu*, 10.6.2009 06:21:
ei taasKaan uNeLmakotia...

Homma meni näin: Netistä löysin ihanan kämpän johon sovin näytön, näytössä oli vain minä ja nuori poika, kämppä oli aivan LOISTAVA! mun uneLmakoti. Välittäjä sanoi että soittaa parin tunnin päästä molemmille, ja sellainen mutu jäi että olisin ollut vahvoilla... Noh.. Odottelin sen pari tuntia täristen.. Välittäjä soittaa ja kertoo että kämpän omistaja ei nyt kuitenkaan laita asuntoa vuokralle koska odottaa jotain sukulaistyttöä joka ehKä siihen syksyLLä tulossa! Mä oLin TOSI pettynyt ja väLittäjä käänsi veistä haaVassa sanoen eTTä jos se tyttö ei tuLisi olisi erittäin hyvät mahDoLLisuudet... OK. Kiitti.
Ymmärrän omistajaa että tottakai mielellään sukulaisen siihen ottais mut miks pitää ensin laittaa kämppä nettii ja välittäjä tekee turhaa duuNia ja meiKäLäiset pääsee kattoon ja jäNNiTTään et saisko viHdoinn uneLmien kodin ni...... prkL saas näHdä et koska kouluista tuLee viimeset tiedot et pääseekö opiskeleen... siiTä varmaan riippuu asunnon kohtalo...

---

MÄ EN KESTÄ TÄTÄ!!!!!!!!!!
nyt se kämppä on tuLLut uudestaan vapaille markkinoille ja se välittäjä ei ole ilmoittanut mitään ja kun en oo päässyt koneelle ni näyttö on mennyt OHI! WITTUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! :(
Pistin kyl viestiä perään että edelleen juuri SEN kämpän haluaisin ja edelleen olisin kiinnostunut.. saas nähdä miten käy..... tai ilmottaako mitään.. BLIIS peukut pystyyn, mä haluun sen kodin oikeesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

Mikä sun näppistä tai lähinnä shift-nappia vaivaa ku tulee välillä isolla kirjaimia?

Kännykkä hajos eilen, kun kissa tiputti sen pöydältä ja meni moneksi palaseksi. Ei olisi nyt kyllä välttis rahaa ostaa uuttakaan*igor*.

Just kun alkaa parantua flunssasta niin enköhän mene oksentaa niin että silmälasitkin on laatassa. :D Ei saatana! Ei näin!

Argh! Oon tulossa kipeäksi! Ei nyt! En haluuuuuuuu!

[q]Jocular, 18.9.2008 10:06:
Sain vahvistuksen pelkoihini.

Kuuntelen aina aamusin Ylex:n aamua Tuomaksen ja Ollin takia. Hauskoja heppuja ja yleensä hymyilyttää vielä pitkälle päivään. Noh, koko viikolla Tuomas ei oo enää ollu äänessä vaan tilalla on ollu joku Juuso. Ihan ok kaveri kai tuokin, mutta ei vedä vertoja Tuomakselle. Olin liian huolestunu aiheesta, joten laitoin Ylexille aamulla mailia ja kyselin missä Tuomas luuraa..

Tuomas on vaihtanu toisiin hommiin ylellä Ihan persiasta.
[/q]

Eikä!!

Ite en oo pitkään aikaan aamua päässy kuuntelee, kun teen iltaduunia, mut Tuomas ja Olli on parhaat!

[q]onni3mk, 19.9.2008 17:04:
Masentaa
[/q]
*lohduttel**hali**pus*

[q]Freja, 18.9.2008 09:19:
---
%, 18.9.2008 01:11:
Oot maanisdepressiivinen, tervetuloa kerhoon.

---

En oikeen tuohon usko (nyt kun googletin moista sairautta), mulla ei noi oireet täsmää oikeen ollenkaan. En tiedä saako tää vuodenaika taikka pimeys mut tällaseks, vai onko mulla taas vaan alkamassa stressikausi.
Sen ehkä huomaa sitten jonkin ajan kuluttua, että mikä oli. Tällä hetkellä en vielä keksi, että mikä vikana.
[/q]
Kyllähän niitä äkillisiä mielialavaihteluja voi tulla ilman mitään näkyvää aiheuttajaakin, tai sairautta. Esimerkiksi hormonaaliset tekijät voi vaikuttaa todella voimakkaasti.

Edit. Mulla on aina tollasta, jos syön e-pillereitä. Ei kivaa.

Murphynlaki.. huoooh.

puhelin soi 8 aikoihin "joo sinne tulee joku ukko asentaa nettiä 2 minuutin päästä"

[q]kindertin, 18.9.2008 11:26:

Näinpä. Hieman surettaa.
[/q]

oot mun ystävä *super**hali* *sydän*

VOI HELVETTI!

Kullan synttäri on huomenna lauantaina ja on siis bailut..Ja mä oon tulossa kipeeksi.. Kurkkua kirvelee, nenä vuotaa jne.. Voi hevonp..se!

MÄ EN NIIN TUU KIPEEKSI NYT!

mun tilin saldo...

eipä taas muista koska olis ollu nääääin surkee rahatilanne.. no ens to tili mutku olis ollu menoi mutku ei vaan kykene..

[q]crissy, 19.9.2008 09:24:
mun tilin saldo...

eipä taas muista koska olis ollu nääääin surkee rahatilanne.. no ens to tili mutku olis ollu menoi mutku ei vaan kykene..
[/q]

samis
vittu et voi vituttaakin tää tilanne, yhteen kuukauteen taas ihan liikaa pakollisia menoja

ÄÄÄÄÄÄ!

Kerrankin kun olis ollu ilmasta rahaa jaossa niin epäonnistun jonkun pikku jutun takia....

[q]Miinapiina, 19.9.2008 09:25:
---
crissy, 19.9.2008 09:24:
mun tilin saldo...

---

samis
vittu et voi vituttaakin tää tilanne, yhteen kuukauteen taas ihan liikaa pakollisia menoja
[/q]

joo ja siihen viel et sain vaan 2vkon liksan.. no tuol oottaa ihan mukava pino taas laskuja.. tili tuli tili meni...

[q]Miinapiina, 19.9.2008 09:25:
---
crissy, 19.9.2008 09:24:
mun tilin saldo...

---

samis
[/q]

Word. kyl mullaki menee paskasti! *sääl?*

[q]Heli, 19.9.2008 10:05:

Word. kyl mullaki menee paskasti! *sääl?*
[/q]

*säälsääl*
*sääl?*

O