päivän :(
Kurkku niin pirun kipeä ettei nielemisestä meinaa tulla mitään (olisi toki nälkäkin, jos vain jotain pystyisi nielemään), joten lämmintä juomaa vain kurkusta alas.
[q]Takyon, 14.2.2009 00:18:
Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/
[/q]
[q]astaroth, 22.6.2008 02:40:
---
Fuzzy, 22.6.2008 02:12:
Ollappa 18 jälleen.
---
mä kaipaan noilta ajoilta enemmänki sitä, että oli hyvännäköinen ja laiha.
mutta osasipa noina ikävuosina ottaa aivan eri tavalla iloa irti elämästä
[/q]
Mä taas haluisin olla 16. Parhaat ajat oli sillon
[q]Ollappa 18 jälleen.[/q]
Sanoppas muuta (vaikka suurin osa viestistä on katkottukkin).
Taas Valheen/väärinkäsityksen takia menetin ystäväni....
Eihän niitä muutenkaan ollu ku kolme,nyt enään kaksi!
On se kumma ku toi yläkerran ukko ei halua että mulla on ystäviä *eikä*
[q]SASHA F, 26.6.2008 13:30:
fucking sade*toktok*
[/q]
toivottavasti ei sada parin tunnin päästä ku tuun. *rukoil*
Tämän päivän kaikkiin :( :) ja o_0 sopii se, että sain todistuksen jonka mukaan valmistuin tekstiili- ja vaatetustekniikan koulutusohjelmasta insinööriksi, kun todellisuudessa valmistuin ympäristöteknologian koulutusohjelmasta ja miljöösuunnittelun suuntautumisvaihtoehdosta insinööriksi.
Että huomenna soitto kouluun ja silleen.
kuulemma joku haastattelu minkä olin antanu joskus kuukaus sitte oli kuulemma niin huono et se muka "tahrais kaikkien maineen" ;DDD
no ihan kaikki taas vaihteeksi
Yle:
"Yhdysvalloissa kiista valaille haitallisesta kaikuluotaimesta
Yhdysvalloissa korkein ryhtyy pohtimaan laivastolle poikkeuslupaa käyttää kaikuluotainta, joka on haitallinen valaille. Ympäristönsuojelijat ja laivasto ovat kiistelleet liittovaltion tuomioistuimissa vuosikausia luotainten koulutuskäytöstä Kalifornian osavaltion edustalla.
Viime tammikuussa kalifornialainen tuomioistuin määräsi Yhdysvaltain laivaston ottamaan huomioon uhanalaiset valaslajit osavaltion rannikolla.
Muutama päivä myöhemmin presidentti George Bush myönsi laivastolle poikkeusluvan perustellen sitä luotainten oleellisella osuudella valmiuskoulutuksessa, joka hänen mielestään on Yhdysvaltain puolustukselle tärkeää.
Ympäristönsuojelijat veivät kiistan valitustuomioistuimeen, joka piti helmikuussa voimassa alemman tuomioistuimen päätöksen.
Ympäristönsuojelijat sanovat, että kaikuluotaimet muun muassa vahingoittavat valainen suunnistusjärjestelmää ja aiheuttavat niiden joukkokuolemia eri puolilla maailmaa."
Voi kun saisi viisi minuuttia kahdenkesken lukitussa huoneessa herra Bushin kanssa.
trancesound :D ei sitä julkastu ku oli kuulemma niin kamala :P
Huomasin just, et en oo saanu nukkua tarpeeks pitkään melkeen kahteen viikkoon. Enkä saa huomisaamunakaan vaan maata, vaan joutuu herään viimestää kasilta. No jos sunnuntaina sitten sais uinua, huoh.
Kaiken lisäks SSM ois tänää Bottalla enkä mä pääse :(
[q]Super-Kerttu, 24.6.2008 10:22:
Voi jeesus tätä tylsyyttä töissä! Viikko tolkulla peukaloiden pyörittelyä! Menee tosi nopsaa nää viimeiset päivät ennen lomaa!
[/q]
Sama homma ja pitäis tehdä vielä miinuksia pois.. Mutta kun niitä tuppaa vaan kertymään lisää, kun ei oo mitään duunia, huoh.
Kuulin että eräs jonka olen tuntenut lapsesta asti nukkui pois Parhaat kuolee nuorena, en sano hyvästi vaan näkemiin
Ehkä astettakin ankeampi maanantai-fiilis. KOnemetsä oli ja meni, se oli täydellinen. Pudotus arkeen on taas suuri. On niin väsynytkin ettei saa mitään aikaseks.
[q]Miinapiina, 25.6.2008 13:58:
naamaan sattuu, salettiin joku poskiontelontulehdus taas tuloillaan
[/q]
oot vaa hymyilly liikaa - lopeta se ihquilu!
Vittumainen päänsärky vaan pahenee ja ämppykin meni hajoamaan
[q]onni3mk, 24.6.2008 18:38:
Olipa masentavaa käydä alennusmyynneissä...ja varsinkin sovituskopeissa.
[/q]
Mä en viitsi edes käydä, just ton takia että siellä masentuu. Miksi ei voi olla sellaisia sovituskoppeja joissa tulisi iloiseksi, silloin ostaisikin enemmän tai edes jotain???
[color=black]Nyt sattui kyl Juhaa leukaa ja pahemmin kuin koskaan ikinä aikaisemmin *uuh**poks*[/color]
voi perseeee :X pomo tuli valittaa mul varmaa tunnin ku mokasin töis ja anto melkein potkut.. ja se ei ollu ees mun syytä vaan toinen henkilö selitti kaikki asiat ihan väärin ;O ja sen takii työtunnit väheni ja eli tulee vähemmän palkkaa ;O pitää munki sit olla tyhmä varmaa ku en ite "älynny" näit asioit ja ois vaa muka ite pitäny tajuta ja mulla on asenneongelma? ;O >=|
ei se tällasii kyl varmaa lue :D mut jos lukee ni oon tuhoon tuomittyu :D