päivän :(

Back to häröily O

Jossain vaiheessa salin ja junan välissä onnistuin kadottamaan kuukkarin*hmph*
Eilen olin laittanut siihen just jatkoa(hyvä tuuri*nauru*)

Onni onnettomuudessa. Eilen meinasin laittaa 100e sen väliin, koska mulla ei oo enää lompakkoa, mihin pistää seteleitä. Ois ehkä alkanu vituttaakin jos sen verran ois menny*hikoil*

minen ymmärrä minne se kaikki hävisi petyin kyllä pahasti toiseen, ikävä kyllä.

[q]Sphyxia, 18.6.2008 19:41:
Meinasin suojatiellä jäädä auton alle. Autoilijalla ei ilmeisesti ollut pienintäkään aikomusta pysähtyä, vaikka auto oli yli 50 m suojatieltä kun sille (suojatielle) astuin. Onneksi sain rekisterinumeron talteen ja poliisille on jo soitettu.

Tärisee vielä. Kaahasi se 10 sentin "turvaetäisyydellä" ohitseni. Olisi ollut 0 cm, ellen olisi itse refleksiomaisesti ehtinyt reagoida tilanteeseen.
[/q]

onneksi onneksi et jäänyt alle!!!!

Vanhat haavat revittiin auki, ennen kuin edes ne olivat kunnolla arpeutuneet ei ole todellista, ihan kun mua testattaisiin kuinka kauan jaksan ja sit jos ei jaksa niin koeajan perusteella saa koska vain antaa kenkää.

seitsemään asti töissä ja sitten vasta kupille :((((

Taa on ihan uskomatonta. Taa on aivan kasittamatonta.
Kavin asken kattoo neljan eri kaverin (eri puolilta Suomea) Provinssi-kuvat ja ma itken taalla!!!
Meno oli niin suomalaista, saa oli niin suomalainen, makkaraperunat oli niin suomalaiset, puolialastomat ihmiset oli niin suomalaisia, alkoholinkaytto oli niin suomalaista, muta oli niin suomalaista, pukeutuminen (silloin kun ne vaatteet oli paalla) oli niin suomalaista, ihmisten hymyt oli niin suomalaisia, teltat ja roskat oli niin suomalaista, ystavat ja kaverit oli niin suomalaisia.

Mulla iski niin jarjeton Suomi-kaipuu nyt, etta ma vaan vollotan taalla. Great.

Kolme viikkoa. KOLME HELVETIN PITKAA VIIKKOA. Ja sitten ma tuun visiteeraa.

Kaveri tuli käymään Tampereelta asti tyttöystävänsä kanssa <3
Mutta mukana tuli kaverin serkku, aivan vitun päissään, jotain taekwondojuttuja tahtoi kokoajan matsata, kiinnosti niin vitusti kuunnella kännistä uhoamista koko illan.

Ja ei meinannut lähteä pois.
Klo6 herätys ois aamulla, äääh vittu.

Ikävän rikki tuntuu olevan tänää. Päätä, hartioita, selkää ja jalkoi särkee =(

[q]LiiNa, 19.6.2008 08:34:
Toivottavasti en oo just sopivasti juhannukseks tulos kipeeks, olo kyl vähän semmonen
[/q]

samoin räkää paikoissa joissa Ei pitäs olla tähän aikaan vuodessa.

Saatana melkein kaikki menee päin VITTUA nyt! Oon niin kipee, etten voi mennä Kalajoelle kuuntelee Proteusta. Pakko levätä ettei tää mee pahemmaks. Saatana. En oo vuosiin jättäny Proteuksen Suomen keikkaa väliin. Nyt on kyl pakko ottaa joku extra-keikka ulkomaille kun on lomaakin täs.

[q]Takyon, 14.2.2009 00:18:
Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/
[/q]

Nyt ne möröt kaappiin ja lisää kaljaa!

[q]LiiNa, 19.6.2008 08:34:
Toivottavasti en oo just sopivasti juhannukseks tulos kipeeks, olo kyl vähän semmonen
[/q]

Toisaalta, kun katsoo mitä säitä on luvattu ja kuinka vähän ohjelmaa ollaan saatu järjestettyä, ehkä tämä on ihanteellinen aika olla kotona vällyjen alla kattomassa leffoja.

Miks mä en vaan osaa heittää aivoja narikkan ja lakata miettimästä kaikkea tätä paskaa.. Alkaa todella vituttamaan tää ainainen mörköily >:/

Viikko saikkuu työpaikasta, jossa oon ollu vasta kolme päivää. Todella fiksu olo Ja naamas on sellaset ihottumat, et jos haluun mennä ulos seuraavaan pariin viikkoon, täytyy se tehdä paperipussi päässä.

Huomenna takasin Helsinkiin.. en haluu... Tiedossa paska juhannus töissä ja paska kesä muutenkin. Kolmen ja puolen kuukauden aikana tekemäni työ ja koko vuoden valmistautuminen elämäni suurimman tavoitteen eteen valui eilen viemäriin ja kaikki oli turhaa.

Jotain positiivista, että parin kuukauden päästä muutan pk-seudulta pois. Lopullisesti. Että siihen asti vielä ku jaksais kituuttaa. Sen jälkee se on soronoo ja hyvästi!

Vituttaa tehdä sama duuni uudestaan, kun järjestelmä heitti jonnekkin bittiavaruuteen sen edellisen duunin. Helskatti

Rahat tiukilla -----> Ei juhannuksena minnekkään ------> Yksinäinen juhannus kotosalla siis.

Ei tuukkaa yks tyyppi lahteen juhannukseksi :(

Siskollani on raskausmyrkytys.

Väsyttäis.
Kaiken lisäks kurkku sen verran kipeenä, et jää forzat tänää välii. Jippii. Hyvinhän tää viikko alkaa.
En halu ees aatella, millasta töissä si tulee oleen.

O