päivän :(

Back to häröily O

Joillakin flunssa kuulemma on vain ei-niin-näkyvää, mutta tuntuvaa. Ei se lääkäri minusta mitään löytänyt mutta kertoi että se on normaalia tällainen olo ja että minulla on flunssa vaikkei se näykään. Okei. Taidan siis mennä pleikan ääreen ja nauttia niitä cassis-toteja

Mikään ei oikeen piristä mua. Koko ajan vaan enemmän ja enemmän tulee sellanen... jumiolo. Ei väsytä sillee, vaa jumittaa vaan ja tekis mieli itkee ilman syytä.

Asiakkaat piristäis, mut niitäkään ei oo

No jos illal piristäis pump ja Maija.

Yhen ihmisen "tärkeemmät" tekemiset.. Huoh. No, on mulla silti mun oikeet ystävät *sydän*

Ja mulla on ihana näköala just nyt. Ja mulla on punkkua. Ja mulla on tukka nätisti. Ja mulla on nätit vaatteet. Ja mulla on uus takki. Ja mulla on muuten hyvä mieli.

Menin sitte hyvällä fiiliksellä lukemaan mailin joka poisti aika tyylikkäästi hyvän mielen. Pitikin mennä tekemään niin. Tosi hyvä jatkaa tästä hei. Jepjep.

Tänään yritti tuollanen kuorma-auto tulla kuskinpuolen ovesta sisään Mäkelänkadulla. Oli siis kaistaa vaihtamassa eikä nähnyt mua siinä bussikaistalla. Hiukan oli jännäkakka olo sen jälkeen :(

Onneks ei tullu muuta damagea kuin hiukan maalipinta kärsi sivupeilissä

Pari asiaa hieman pilas hyvaa mielta tanaan.. Noooh, yritan olla ajattelematta niita, tai siirtaa ne ajatukset sivuun, tai vaikka liiskaa ne lyttyyn tai JOTAIN.
On se ny tavallaan normaalia, kyl ma tiesin ettei taa loma yhta hymya olis :D

38,5 kuumetta , kurkku vittuilee , päähän sattuu ja vituttaa muutenkin vaan tää päivä tähän mennessä....*grr*

Vittu mikä yö takana. Illalla tosiaan alkoi reippaalla vatsakivulla niin ettei pystynyt juuri paikallaan olemaan. Noin kolmen tunnin jälkeen sitten oksensin ensimmäisen kerran ja sen jälkeen yö olikin enemmän tai vähemmän oksentelua. Neljän-viiden tienoilla taisin ensimmäisen kerran saada unen päästä kiinni.

Nyt heikottaa ja on nälkä ja vaikka olo on jo parempi niin ei uskalla mennä syömään kun pelkää että tulee heti ylös.

on niin surullinen olo ystävän puolesta :(
laittaa paljon miettimään tätä elämää :( lepää rauhassa Pasi

[q]<§>, 22.8.2007 01:11:
---
Vampyrella, 20.8.2007 21:24:
Miks ihmiskroppa on sellanen, et ei voi ees rauhassa potee välillä pahaa mieltä ilman, et aamulla on silmät muurautunu ihan umpeen ja silmäpussit roikkuu poskilla? Persiistä. Asiakkaita varmaan snadisti pelotti. Mut meninpä sentäs duuniin.
[/q
]Ihan vain ja juurikin siks, että kaltaisellas trollilla olis aihetta vinkua ja vikistä sen säälittävyyttä vertaistuen toivos. Ota lisää piriä niin toi ruma pärstäski tekis oikeutta.*nauru* ...Your local vuohi.
[/q]

Vuohi hei, toi tekee mut surulliseks ku et osaa ees quottaa.

En varmana saa kesätöitä. ÄRSYTTÄÄ.

Toinen työpäivä menossa vapaapäivän jälkeen ja oon ihan väsy. Ja sit pitäs vielä 6 päivää jaksaa

*uuh*-olo.

Paikat näköjään _ihan_ jumissa. Jumppatunti ei tuntunu nii hyvält ku oisin halunnu :(

[q]Annakins, 17.9.2008 14:55:
---
Takyon, 17.9.2008 12:46:
Vittu mikä yö takana. Illalla tosiaan alkoi reippaalla vatsakivulla niin ettei pystynyt juuri paikallaan olemaan. Noin kolmen tunnin jälkeen sitten oksensin ensimmäisen kerran ja sen jälkeen yö olikin enemmän tai vähemmän oksentelua. Neljän-viiden tienoilla taisin ensimmäisen kerran saada unen päästä kiinni.

Nyt heikottaa ja on nälkä ja vaikka olo on jo parempi niin ei uskalla mennä syömään kun pelkää että tulee heti ylös.

---

Osmosal-liuosta! Ei mitään herkkua, mutta pitää sut hengissä.
[/q]

Sain mä sentään pari leipää, mandariinin ja mehua alas. Ja koko yön myös join vettä ja mehua vaikka ne aina ylös tulikin.

Toisen eppäonni, toisen onni - forza peruttu tältä päivältä. Joutuu menee testaan uuden bodypumpin [size=4]kun eilen ehkä jätin sen väliin[/size]..

Mä luulin et multa revittäis tänään viisurit pois mut ei, ei vieläkään.

Kävin siis talvella hammashygienistillä joka teki tarkastuksen/kartotuksen ja poisti hammaskivet. Sit puhuttiin että noi viisurit pitäis varmaan pikkuhiljaa poistella ja täti sanoi että postissa tulee sitten uusi aika n. puolen vuoden päästä. Kävin vielä röntgenissä ennen poistumista niin olisi kuvat valmiina. Alkukesästä sitten tuli lappu ja kun menin paikalle niin tehtiin uudelleen tarkastus ja hammaskiven poisto. Taas annettiin uus aika joka oli siis tänään. No tänään sitten porasivat kaksi reikää ja kertoivat että ens viikolla voin soitella uuden ajan sitten vihdoinki niiden viisureiden poistoon, prkl kun on vaikeeta.

No hyvä puoli sitten on kun tämänpäiväinen täti sanoi että viisureiden jälkeen voinkin pitää kolme vuotta taukoa hampilääkäristä.

Tuli muutenvaa negisfiilis. Helvetin mielialavaihtelut.

[q]Takyon, 29.9.2008 21:37:
Mä luulin et multa revittäis tänään viisurit pois mut ei, ei vieläkään.

Kävin siis talvella hammashygienistillä joka teki tarkastuksen/kartotuksen ja poisti hammaskivet. Sit puhuttiin että noi viisurit pitäis varmaan pikkuhiljaa poistella ja täti sanoi että postissa tulee sitten uusi aika n. puolen vuoden päästä. Kävin vielä röntgenissä ennen poistumista niin olisi kuvat valmiina. Alkukesästä sitten tuli lappu ja kun menin paikalle niin tehtiin uudelleen tarkastus ja hammaskiven poisto. Taas annettiin uus aika joka oli siis tänään. No tänään sitten porasivat kaksi reikää ja kertoivat että ens viikolla voin soitella uuden ajan sitten vihdoinki niiden viisureiden poistoon, prkl kun on vaikeeta.

No hyvä puoli sitten on kun tämänpäiväinen täti sanoi että viisureiden jälkeen voinkin pitää kolme vuotta taukoa hampilääkäristä.
[/q]

Hammashässäkkä senkun jatkuu. Tänään siis yritin soitella ja varata aikaa viisureiden poistoon niin koko päivän se puhelin tuuttas varattua. Siis ei mitään jonohissimusakkia tai omituisia piipityksiä vaan rehellistä varattua. Perkele.

Ei jumalauta tää ei oo todellista. Sama tarina, as always :(

O