päivän :(
Just ku oli jo vähän parempi, ni si tein sen taas - purin itteeni poskeen kun söin. Ja siihe samaan kohtaan. Ai hemmetti et sattui ja sattuu. :/
Kuuluis ehkä myöskin osastoon O__o
Aamulla kuulin, että vanhempien naapurin koira kuoli aamulenkillä siihen, että naiselta oli flexi livennyt kädestä ja flexin muovinen kädensija sinkosi suoraan koiraa päähän... koira kuoli siihen paikkaan. Faija löysi pihalta itkevän naisen kuollut koira sylissään...
Koko päivä mennyt tätä asiaa loopatessa uudestaan ja uudestaan *uuh**nyyh*
Ei täst matikan laskemisesta tuu vittuakaa täs darrassa
[q]Ana-5000, 9.3.2008 20:57:
---
Kipinä, 9.3.2008 20:54:
---
Ei ollu varmaa iso koira..
[/q]
No ei... sellanen lähes nyrkillä tapettava (kuulostaa täs melko karulta...)
aivan kamala aamu ja viell pahempi ilta eilen*uuh*olen niiin väsyny etten jaksaa ees kävelee jääkaapiin*nyyh*
[q]anniharha, 9.3.2008 17:04:
Viisaudenhammas yrittää tunkea poskesta läpi. Iloista tietää, et vaihtoehdot on joko kestää tätä kipua tai käyttää puolet loppukuun rahoista että pääsee lääkäriin.
Mä niin vihaan näitä jatkuvia tuskatiloja.
[/q]
Suosittelen corsodylia, auttaa vähän edes kipuun.
Tuli nähtyy niin hirveetä painajaista yöllä ettei saanu enään unta ku heräs. Nyt väsyttää.
[q]GrEeN, 28.7.2008 16:46:
vittu, et vituttaa tää korva. nyt se meni sit lukkoon ja särkee ku koittaa putsaa. täytyy taas laittaa noita tippoi, jos se aukeis. toisaalt voisin samantien lampsii terveyshuoltoon putsautettavaks.
[/q]
Jos se on tulehtunu ni ne tipat ei muutaku pahenna tilannetta. Mars mars terveydenhuoltoon, mul oli itellä korvatulehdus tossa ja tunnen joku 10 tyyppiä jolla on tänä kesänä ollu korvatulehdus, joten kantsii tsekkaaa..
nielurisaleikkaus -> panacod -> ummetus. Vitun jees.
Miks ei voi olla vittu ees päivää terveenä. Saatana. Järkihän tässä lähtee kohta.
[q]mayah, 10.3.2008 12:43:
Pari päivää saikkua, veriarvoissa ei mitään ihmeellistä yhtä lukuunottamatta, joka todennäköisesti johtuu tästä tämänhetkisestä flunssasta sekin.
Ollaan sit kipeenä vaan kerran kuussa, paskaaks täs.
[/q]
Koita ny parantua
[q]mayah, 10.3.2008 12:43:
Pari päivää saikkua, veriarvoissa ei mitään ihmeellistä yhtä lukuunottamatta, joka todennäköisesti johtuu tästä tämänhetkisestä flunssasta sekin.
Ollaan sit kipeenä vaan kerran kuussa, paskaaks täs.
[/q]
Koita ny parantua
heräsin ihan vitun turhaan 9 ku piti 10 mennä kaupunkii ja duunia hakemaan meijä managerin kans.. 9:55 (olin just lähössä sinne kaupunkiin) tulee viestii kännyyn et "tsori hej, tuli esteitä.. mennäänpäs huomen sinne toimistolle käymään" .. nojoo.. okkei.. kiitti mi! oli kiva herää turhaan niin ajois ja ny o huono-olo ja viel pitäs 14 asti oo ttaa et voi mennä karmasta hakee safkaa *toktok**dissaa*
pääänsärrrrrkyyh, lähtöisin hartioista TAAS. vittula.
Pikkusisko lähti tänään aamulla Japaniin vaihto-oppilaaks. Käsittämätöntä miten pahalta tuntuu, ku tietää ettei nää toista vuoteen. Yritä tässä sit lukee tenttiin, ku itkettää vähän väliä.
Tottakai oon mielettömän ilonen sen puolesta, että pääsee tommosta kokemaan. Oon siitä myös tosi ylpee; ei kuka tahansa lähtis Japaniin vuodeks ton ikäsenä. Sisko on niin vahva ihminen, et kyllä se pärjää. *sydän*
Eksoottisin synttärilahja vähään aikaan :
oksennustauti.
This blows.*grr*
[q]Kipinä, 9.3.2008 20:54:
Kuuluis ehkä myöskin osastoon O__o
Aamulla kuulin, että vanhempien naapurin koira kuoli aamulenkillä siihen, että naiselta oli flexi livennyt kädestä ja flexin muovinen kädensija sinkosi suoraan koiraa päähän... koira kuoli siihen paikkaan. Faija löysi pihalta itkevän naisen kuollut koira sylissään...
Koko päivä mennyt tätä asiaa loopatessa uudestaan ja uudestaan *uuh**nyyh*
[/q]
Ai kamala!!!! Ihan hirveetä
tulin sit kipeeksi tähän päälle.. voi megaVITTU!
Kurkku ihan törkeen kipee, sairasteluun ei olis nyt aikaa eikä varaa
Ja olen onnistunut kadottamaan 58 neliön huusholliimme yhden villatakin *toktok*
[q]kindertin, 10.3.2008 21:19:
Jepjep. Me siis suhaillaan joka aamu allergiasairaalaan niin kauan että saadaan poitsun nahka kuntoon ja testit tehtyä. Mut atoopikko se on. Voi vitunperkele.
[/q]
Toivottavasti oli vakuutus hankittuna, enne tota lausuntoa t.atoopikko
- ääliöt joita maailma valitettavasti on täynnä