päivän :(

Back to häröily O

HööööööH!
Lääkäri kysyy: "miten kuvailisitte pojan ihoa nyt..onko se hyvä,huono vai erittäin huono..?"
Vanhemmat vastaa: "no nyt se on kyllä tosi hyvä, ollaan saatu se hyvään kuntoon".
Lääkäri vastaa:"joo..tää on kyllä niin huonossa kunnossa että.. ei voida mitään kokeita tehdä, mutta mites,pääsetkö sä tulee tänne JOKA PÄIVÄ?"

Jepjep. Me siis suhaillaan joka aamu allergiasairaalaan niin kauan että saadaan poitsun nahka kuntoon ja testit tehtyä. Mut atoopikko se on. Voi vitunperkele.

Niska ihan jumissa ollut aamusta asti. Yhtä tuskaa oikeasti olla koulussa istumassa. *igor**uuh**nyyh**eiei**grr*

[q]hemuz, 10.3.2008 21:32:
---
kindertin, 10.3.2008 21:19:

Jepjep. Me siis suhaillaan joka aamu allergiasairaalaan niin kauan että saadaan poitsun nahka kuntoon ja testit tehtyä. Mut atoopikko se on. Voi vitunperkele.

---

Toivottavasti oli vakuutus hankittuna, enne tota lausuntoa t.atoopikko
[/q]

meil kans miinal atooppinen iho, ja rasvaa kyl menee aikas reilusti...
sillon ku miina oli vauva ni lääkäri määräs neljää eri rasvaa ja kahta eri kortisoonia, ja tyyristä on kyl. otin sillon koko määrätyn setin, yhteissumma yli 250 ekee... jokaista rasvaa 2-4 putelia ja yhet kumpaaki kortisoonia. ja ei oo vakuutusta :/

Plaaaaah tänään takas lomilta... Ei yhtään nappais.

duunipäivä vesisateessa aajeE!

Ttun matikan yo. Aiva järkyttävä stressi päällä koko aja. Tuntuu, et vaikka kuinka paljo lukee ja laskee, niin ei sinne päähä mitää jää. Puuh! En saa edes unta, kun derivaatat ja kulmakertoimet vaan pyörii päässä. Meen varmaa oksentaa yhtälöpareja kohta.

[q]Miinapiina, 10.3.2008 21:42:

sillon ku miina oli vauva ni lääkäri määräs neljää eri rasvaa ja kahta eri kortisoonia, ja tyyristä on kyl. otin sillon koko määrätyn setin, yhteissumma yli 250 ekee... jokaista rasvaa 2-4 putelia ja yhet kumpaaki kortisoonia. ja ei oo vakuutusta :/
[/q]

Joo kun meijän äiti ei ollu tienny, että syntymättömälle voi ottaa vakuutuksen. Jos se olis ollu enne ku toi todettiin nii ois mennyy sen piikkiin...ees osaks.

[q]kindertin, 11.3.2008 08:44:
---
hemuz, 10.3.2008 21:32:
---

---
---

Nii-ih,kunpa vaan olis.. Ei vaan tosiaan löytyny sitä miljoonaa mikä olis pitäny olla että oltas noi 2 vakuutettu
[/q]

tajusin just, että mulla ei ole about mitään mahdollisuuksia päästä perjantaisesta tentistä läpi, vaikka oon koko kurssin ajan yrittänyt pysyä mukana

Kyllä opiskelijan kannattaa käydä töissä ja säästää valtion verorahoja! On todella kannustavaa kun olen saanut pitää opiskeluideni aikana 2005-2008 ~25 mahdollisesta tuesta kokonaiset 6 kpl. Palautettavien tukien määrä on mennyt jo niin överiksi, etten jaksa edes olla pahalla tuulella niiden takia.

-kandee muuten tarkistaa viime vuoden tulot nyt, säästää aika rutosti rahaa kun maksaa ne kuun loppuun mennessä pois.
nimim. palautus maksuun 30.3 mennessä 3400, 1.4 jälkeen olisi maksettavaa 4200.

Päätä särkee, taas. Psyykkistä, mut silti vittu.

Ei vaan kykene käsitä pysty tajua osaa saata voi ajatella/tehdä/hoitaa. Kurkku kipeä räkäinen olo päässä humisee ja pitäisi AJATELLA tarkasti että menee hommat kohdilleen ja oikein. EI PYSTY

[q]Miinapiina, 10.3.2008 21:42:
---
hemuz, 10.3.2008 21:32:
---

---

---

[/q]
Pakko tähän sanoa entisenä atoopikkona (nykyisin oireet helpottuneet huomattavasti), että atoopikolle pahin vihollinen on vähärasvainen ruokavalio.
Aikoinaan useiden eri iholääkäreiden vastaanotoilla ravaamisen jälkeen mun iho-ongelmat helpottuivat huomattavasti kun lääkärin määräyksestä lisäsin ruokavalioon reilusti rasvaa: kalaöljyjä, avokadoa, oliiveja, voita, kookosöljyä jne.

Sorry, oli vaan pakko jakaa toi mun tieto joka aikoinaan auttoi NIIN paljon

Niin kamalat kivut, että pyörtyminen on tosi lähellä. Peilistä katsoo takaisin vitivalkoinen naama, oksettaa ja päässä heittää. Tulin sitkeesti töihin, mutta nyt oonkin täällä "jumissa"... en pysty tässä kunnossa liikkumaan poiskaan täältä Oisinpa kotona peiton alla ja olispa joku paijaamassa ja sanomassa, että kyllä tää helpottaa...

[q]La Petite, 12.3.2008 12:46:

Pakko tähän sanoa entisenä atoopikkona (nykyisin oireet helpottuneet huomattavasti), että atoopikolle pahin vihollinen on vähärasvainen ruokavalio.
Aikoinaan useiden eri iholääkäreiden vastaanotoilla ravaamisen jälkeen mun iho-ongelmat helpottuivat huomattavasti kun lääkärin määräyksestä lisäsin ruokavalioon reilusti rasvaa: kalaöljyjä, avokadoa, oliiveja, voita, kookosöljyä jne.

Sorry, oli vaan pakko jakaa toi mun tieto joka aikoinaan auttoi NIIN paljon
[/q]

oolrait, kiitsa tiedosta.
miina on viel niin pieni, et syödään muutoinkin ihan normaalisti.

nii ja siitä ihon voitelusta vielä... oon huomannut, et erilaiset öljyt auttaa kans tosi hyvin rasvojen kera, ja vielä niin, et välil vaihtelee mitä laittaa, eikä vaan yhtä ja samaa

miinalla on jo onneks tosi hyvässa kunnossa iho. kun vaan päivittäin laittaa rasvaa ni iho ei edes kuivu kovinkaan herkästi.

Aamun nakki ei oikeen hotsita...jaella vapaalippuja ympäri kylää!!!*igor*

Huonot unet harmittaa.

Olin innoissani, kun pääsin muttamaan pois työmaan vierestä, mut kun tää uusi kämppä oli niin kiva, en kauheesti kiinnittäny huomiota siihen, että tänkii läheellä on työmaa Tämä työmaa ei tosin ole ihan 24h -versio, mut ne alottaa siinä seitsemältä aamulla ja mul ois herätys siinä vähän ennen kahdeksaa, ja se metelin taso on sen verran korkea, etten tänä aamuna meinannu kuulla mun herätystä sen läpi Kun ensin väkisin yrittää taistella meteliä vastaan ja saada vielä nukuttua, helposti jatkaa sitä taistelemista eikä yhtään innostais nousta sittenkään kun ois jo aika.

Tämä yhdistettynä siihen etten pääse nykyään koskaan ajoissa nukkumaan ja oon vajaan viikon jo heräilly joka yö monta kertaa, niin ei oo erityisen virkee olo enää Usein näihin yöheräämisiin liittyy viel ahdistava olo, kun en yhtään ymmärrä, missä ihmeessä mä oikein olen.

Idolsista tuttu ja Danceterian julkaisullakin laulanut Mia Permanto on kuollut.

:(

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803207411465_uu.shtml

[q]mariq, 12.3.2008 14:25:
Huonot unet harmittaa.

[/q]

Mun pika-apu ois apteekista saatavat rohtovirmajuurivalmisteet. Ite oon käyttäny niitä jos menetän stressin takia uneni ja ainakin mulla on auttanu just tollaseen väliaikaseen univaikeiluun. Ne vaan vähän rentouttaa ja parantaa unen laatua ja on ihan rohdosvalmisteita. Kantsii kokeilla =)

Hyvä ystäväni just kertoi että sillä ei asiat ole ihan hirveen hyvin, lähti tänään töistä aikasin ja huomenna lääkärille => psykiatrille => mitä luultavammin vähäksi aikaa masennushoitoon. Aika ikäviä asioita oli itselleen yrittänyt ja miettinyt.

*nyyh**eiei*

O