päivän :(
[q]FLiPPi*, 6.3.2008 04:56:
itkupotkuhuutoraivari potenssiin 10000 !!!! että hienoa on......
[/q]*hali*
[q]FLiPPi*, 6.3.2008 05:12: kiitos.... huoh* elämä potkii välillä päähän vähän enemmän kun olis tarve!
[/q]
Ei ole tautia jota läheisyys ja lämpö ei parantaisi ;) Tsemiä!
itkupotkuhuutoraivari potenssiin 10000 !!!! että hienoa on......
[q]superwoman, 9.4.2006 23:14:
Toi varmasti tulee kuntoon taas, ja kyllä se kävely kohta onnistuu varmasti*hali*
[/q]
Juu, se on jo nyt paljon parempi, vaikka aristaakin vielä. Turvotus laskenut huomattavasti, ja ehkä jo huomenna sitten voin taas mennä lenkille tai ees pilatesta vääntää
Toi sun tapaus paljon kauheempi, au, en voi ees kuvitella sitä kivun määrää saatikka vitutuksen pärjäile
minä en tiedä mistään mitään..
[q]H3li, 6.3.2008 15:00: muuttuupas! jos ei tänään, niin [size=17]tällä viikolla[/size]
[/q]
niiiiiiin toivon, että olisit oikeassa....
[q]domi, 6.3.2008 15:31:
---
Freja, 6.3.2008 12:41:
---
domi, 6.3.2008 08:04:
Taas yksi päivä alkamassa, josta tiedän jo etukäteen että iltapäivällä solmitaan köyttä kattoon.
---
jooh. Samoilla linjoilla.
Tänään ei oo mun päivä.
---
*solmuharjoittel*
[/q]
I also join the club!
Väsyyyy....
Kymmenen tunnin työpäivä ihan puun takaa ja sama tahti jatkuu kohti viikonloppua... Perjantaina jaksaa ehkä just ja just raahautua kotiin ja heittäytyä sohvalle!?
...missä mun railakas seuraelämä, kysyn vaan...???
Tää on kyllä ollu ihan melkeen perseestä koko pvä. Taksi meinas ajaa kylkeen, yks hevonen viety klinikalle (liekö tullut sieltä enää takaisin), paskaa sataa, taivas on harmaa, räkää ja köhää riittää eikä mikään ylipäänsä tunnu toimivan.
Oon ehtiny viettää Suomessa lähes 3 vuorokautta ja johan taas tuttaa urakalla. Eilen oli sentään tosi makee keli (arskaa, pakkasta ja lunta) ja sain muutaman hyvän eläinkuvankin otettua. Mutta kele jaksa tätä harmautta, kun oli just 2 vkoa 30 asteen lämmössä ja auringonpaisteessa. Matkustuksen jälkeinen masennus iskee taas.
No, ei kai auta muuta kuin ajella autolla ympäriinsä ja salsaa volat kaakossa kuuntelemalla lähteä mielessään takas Kuubaan. Ja ruveta suunnittelemaan seuraavaa reissua....
pitkästä aikaa oikein kunnon duunivitutus..*dissaa*
täytesanat ja epämääräset "selitykset"
Postilaatikko oli puolillaan erinäisiä yhteydenottoja. Ei riitä että ne repii mun perseen auki, näemmä lähtee sisäelimetkin sillä vauhdilla, että (ilmainen koulu)ruoka tulee tipahtamaan nielusta suoraan housuihin. Voi saatanan perkeleen helevetin vittupaska.
Nyt muuten mitataan ns. sosiaaliturvan olemassaolon todenperäisyyttä tai tää sateenkaari päättyy ennen nuudelihyllyä.
Piti olla iltavuoro ja olin just lähössä Helsinkiin shoppailemaan, kun töistä soitetaan, et pitääki mennä nyt heti sinne.
[q]mayah, 7.3.2008 08:05:
Taas kipeenä.
[/q]
älä ny hitto kokoaikaa kipee o!
oleks parannellu kunnolla välissä?
[q]mayah No niinpä. Ironista tässä on se, et kävin eilen työterveyslääkärillä juttelemassa jatkuvasta ympärivuotisesta nenän vuotamisesta ja siitä, että oon niin usein kipeenä. Eilen olin siis täysin "oireeton" (mulle normaalia niiskuttamista lukuunottamatta) ja sain labraan ajan tälle päivälle verikokeita ja muita jatkotutkimuksia varten. Yöllä sitten heräsin kolmen maissa siihen, että kurkussa oli taas kaktus.
[/q]
no hitto, toi ny on aivan haitarista.
tiedän, sillä mulla on itellänikin tosi usein lenssu.
ei muuta ku hualella lepoo ja kunnon poppaskonstit kehiin!
olipa ärsyttävä tentti.. ihan ylisoveltava, ettei siihen ollu paljoo sanottavaa vaik oli lukenu asiat hyvi.. *uuh**igor*
[q]mayah, 7.3.2008 08:52:
No niinpä. Ironista tässä on se, et kävin eilen työterveyslääkärillä juttelemassa jatkuvasta ympärivuotisesta nenän vuotamisesta ja siitä, että oon niin usein kipeenä....
[/q]
Voisko olla hometta työpaikalla ja/tai kotona...?
Joillekin yrityksille laskujen maksaminen tuntuu tuottavan kerta toisensa jälkeen liki ylitsepääsemättömiä hankaluuksia.
Pakko siivoilla tänään.
NYT justiinsa aloi väsyttää ihan vtusti