päivän :(
maakuntamatkailu siirtyy hamaan tulevaisuuteen :(
[q]sativa, 13.3.2008 17:27:
-clips-
[/q]
Kannattaapi ottaa yhteyttä teidän alueen kenttäpäällikköön,
ja kertoa ton ravintolapäällikön toiminnasta.
Mielestäni melko perseilyä moinen, nimittäin.
Jep jep, eipä oo mun päivä. Oikein mikään ei ole onnistunut ja nyt kauhulla odottelen valituksia. Eipä ole mikään kiva olo.
Niskoihin alko sattuu kun jumppasin, ja ne kyl tuntuu olevan aika juntturassa jotenkin. Kunnon kokovartalohieronta vois tehdä terää, ainakin hetkeks*hihu*.
Väsymys & hajalla oleva nilkka, jonka ansiosta ei treeniä pariin viikkoon :(
DJ Hell oli perunu eilisen keikkansa, odotin sitä aika innolla :(
Paska päivä.
-Ellen on kipee
-Mun tukkaa ei ehditty leikata
-Korvaruston lävistyspallo tippui ja koko paska meni jonnekki, en saa takas ja se hole on ihan tulehtunu
-Pää kipee
-Väsyttää
-Tilasin puhelimen ja odottelin sen tuloa mut eipä tulekkaan, syystä että tilaaminen tehty vaikeaksi.
Kurkkukipu
[q]alek száhala, 14.3.2008 22:10:
---
anis, 14.3.2008 22:01:
Perkele... Huomenna heti hampilääkäriin jos pääsis. Kiva patti tuolla ikenessä. Sama hammas vaivannu jo vuosia.
---
Hehe, sama juttu. Välillä iskee semmonen parin päivän hammassärky että koko vasen puoli päästä on ihan rempassa, jopa toista silmää särkee.
Mutsi ois vielä hamppilääkärissä toimessa, mut liian iso kynnys varata aika (enkä oo ihan satavarma että ois hampaan syy tää).
[/q]
Meet vaan ni saat sen alta pois! Sittenhän sen näkee*joo*
Häviöt on niin vitun persiistä... pitkää aikaa ottanu kuuppaan näin pahasti!!!!!!!!*grr**dissaa**nyyh*
Miksi mun pitää väsyneenä aina olla niin kärttyinen ja aiheuttaa pahaa mieltä sille, ketä rakastan kaikkein eniten
Ja ahdistaa kun tietää, että tulen olemaan väsynyt ainakin vielä muutaman viikon tietyistä syistä...
[q]sativa, 13.3.2008 17:27:
Oon töissä kansallisella hampurilaisketjulla ja mua v*tuttaa yli kaiken mun esimieheni, mua muutaman vuoden vanhempi female. Aiemmin hän oli vain vuoropäällikkö, jolloin tulimme ihan hyvin toimeen, mutta nykyään ravintolapäällikkönä hän on ottanut minut silmätikukseen.
Jatkuvaa huomauttelua, valittamista, pätemistä asioista, josta hän ei kellekään muulle valita.*senkin*
Minä en saa käyttää hajuvettä, silti esimieheni kaveri, vuoropäällikkö, haisee usein kuin rankkitynnyri. Hänelle asiasta ei huomauteta, minun muutama suihkaus tekee esimieheni pään kipeäksi?
Yhdellä on kielikoru, yhdellä smiley. Itse jouduin luopumaan minimaalisen pienestä huulilävistyksestäni. Sama hygieniariski kaikki reiät ihossa on? Ja imagokysymys, näkyyhän se smileykin varsin hyvin. En kuitenkaan jaksanut vääntää ja kääntää vaikka mieli teki.
Myönnän, en ehkä aina jaksa noudattaa sääntöjä niin kirjaimellisesti mutta ei tee niin itse omistajakaan - viisas pääsee vähemmällä ja nopeus on valttia pikaruokapaikoissa.
Tänään sain huudot siitä, kun wrappia tehdessä en levittänyt majoneesia lätylle (omistajakin tekee näin, huomattavasti nopeampaa ja ei varmasti vaikuta makuun mitenkään). Se, että muut tekevät VÄÄRIN eivät kuulemma oikeuta siihe, että itsekin voin niin tehdä.
Sit se kyttää aina salaa mitä mä siellä teen, kai mä nyt hei osaan "kaiken" kun oon ollut siellä 1,5 vuotta töissä eikä työssäni oo entisellä pomolla ollut ikinä valitettavaa
Muutenkin hoidan hommani ja palvelen asiakkaita ystävällisesti ja tehokkaasti, mutta kas vain montako vuoroa olin ensi viikolle saanut ; NOLLA! Piristi kyllä päivää niin totaalisesti kun muutenkin uin taloudellisessa ahdingossa. Huoh.
Pitäis varmaan vetää rastat pois ja ruveta kuuntelemaan YÖTÄ niinkuin normaalitkin ihmiset ja tulla hyväksytyksi!
[/q]
ei kukaan täysjärkinen kuuntele YÖ-yhtyeen tuotantoa et älä luokittele normaaliks sen perusteella.
okeij, nyt on TODELLA kamala olo
Oikee puoli kurkusta turvonnut niin et hyvä et pystyy omaa sylkeä nielemään ja sit ku nielasee, tuntuu et kurkusta menis alas miljoona pientä tikkua *pökr*
Kuumetta, joka paikkaan särkee, väsyttää, huonot yöunet ton kurkun takia, kohta lekuriin mut pelkään et ajan johki ojaan tai jotain ku on ihan zombie olo *dissaa**nyyh*
Yleensä en pahemmin valita pienistä flunssista tai tälläsistä angiinoista (mikä mulla todennäkösesti on) mutta nyt sattuu niin pahasti että itkettää
Eilen pimeni läppärin näyttö yllättäen ja tänää tapahtu sama kännykälle.
Oon ihan pipi
on kyl pitkään aikaan paskin lauantai
lomalistat ei oo vieläkään tullu
helmee ku saa sit joskus 30.4 tietää että loma alkaa 1.5, alapa siinä vaiheessa suunnittelemaan jotain matkaa tms. saatana.
Tänään taas mikään ei mene niinkuin pitäis. Päähierontakurssi peruuntui ja kännykkä ei yhdistä puheluita.*ding*
Tuntuu ettei sitä pääse ny taas mitenkään elämään kiinni Koko ajan semmonen painostava ahdistus päällä. Nyt sitä kaipais niin jotakuta, jota pitää lähellä hetken aikaa...
Hetken ehti jo aurinko pilkistää elämään... sitten se katosi taas...