päivän :(

Back to häröily O

Meijän karvapallo on pitäny lopettaa tänään

kuume päässy yllättää

harmittaa ku kommunikaatio ei pelaa ja sit tulee vaa paha mieli.. eikä toinen osaa pyytää anteeks..

on vaan sellai tyhmä olo

Onpa naurettavan paha darra. Melkeen joutu itkua vääntämään vielä pari tuntia sitten.

vähän sellain "ohi" viikonloppu...

Vitun flunssa ja yskä senkun jatkuu, ois tietty voinu olla fiksuu olla dokaamatta kahta päivää
Aamulla oli kuumetta ja nyt taas ei, kassotaan aamulla jatkuuko saikku.
Ihan poikki väsy blaah olo vitutttaa kaikki ihan liikaa, meen nukkumaan huomenna ois paree olla parempi päivä ja fiilis.
Tarviin jotain uutta miun elämään...
Vaik elävän halittavan noitten tyynyjen sijaan. NOH, tää päivä oli tässä.

auuu..käsivarsi ihan hellänä aamuisesta rokotteesta lääke jumittaa lihaksessa jo koko käsivarsi ihan puutuneena ja kipee, en ihan tälläst ois oottanu..*hmph**uuh*

[q]BB_turone, 17.2.2008 21:59:
Oskari on kuollu en edes muista koska kyseinen monni tuli meille...
[/q]

ou nou meijänki tapsa(taistelukala-uros) teki itsemurhan varmaa 2viikkoo sitte hyppäämäl akvaariost lattialle :( mut nyt meil otapsa II ja vähäks se o makeemman näköi ku tapsa I.. mut silti R.I.P Tapsa I

Millenium

[q]Miinapiina, 17.2.2008 23:07:
tää lenssu... ei oo kiva mennä nukkuu, ku on nenu ihan tukossa

[/q]

ootko kokeillu tyrnikapseleita?? *vink**lmao*

tää lenssu... ei oo kiva mennä nukkuu, ku on nenu ihan tukossa
olin viime yönä päästellyt ääniä, jotka muistuttaa kissan kehräämistä kertaa tuhat
ei siis kuorsaamista, mut jotain sen suuntaista... yövieraat kerto aamulla

Miksi miksi miksi miksi miksi asioiden pitää olla aina niin helvetin COMPLICATED!? Puoli tuntia sitten työkaverit vittuili mulle että ei maanantaiaamuna saa hymyillä tolleen, meitsi taas leijui niin vitusti. Nyt ei oo itku kaukana. Miksei elämä vaan vois olla yksinkertaista ja mennä niin kuin on suunnitellut?!

[q]Miltzu, 18.2.2008 10:25:
Miksi miksi miksi miksi miksi asioiden pitää olla aina niin helvetin COMPLICATED!? Puoli tuntia sitten työkaverit vittuili mulle että ei maanantaiaamuna saa hymyillä tolleen, meitsi taas leijui niin vitusti. Nyt ei oo itku kaukana. Miksei elämä vaan vois olla yksinkertaista ja mennä niin kuin on suunnitellut?!
[/q]

Koska se olisi liian tylsää?

emmä tiiä, samaa mäkin mietin useasti :(

Tj70 *nyyh**uuh* ... jaksaa jaksaa.. vaikka päällään seisten

[q]H3li, 18.2.2008 00:22:
ootko kokeillu tyrnikapseleita?? *vink**lmao*
[/q]

pitäis vissiin

mut joo, tän päivän :( on tää kauhee yskä ja lenssu. keuhkoihin koskee, nenä vuotaa, kauhee olo, eikä oo ketään hoivaas

[q]Sand3, 17.2.2008 19:57:
on vaan sellai tyhmä olo
[/q]

[q]Annakins, 18.2.2008 10:38:
Koska se olisi liian tylsää?
[/q]

Niin kai... Joku toinen saattais olla tyytyväinen tosta sopimusluonnoksesta mikä mulle kolahti äsken postiluukkuun. Mutta mua ahistaa nyt ihan vitusti. Edessä on mielettömän hieno tilaisuus mutta en oo yhtään varma uskallanko ottaa sitä vastaan. Tai haluanko edes.

Mä haluan yksinkertaisemman elämän. Jos lopettais tän duunin kokonaan ja menis vaikka kaupan kassalle istumaan. Eläis ihan tavallista elämää.

Väsyttää. Oon tainnu nukkua liikaa nyt.

Voi Himpura!!
Ei päästäkään muuttamaan vielä tällä viikolla vaan vasta ens viikon keskiviikkona. Ehin jo viikonloppuna pakata suurimman osan tavaroista, oikeestaan melkein kaikki muut, ku mitä aattelin et tarvin täs seuraavan 2-3 päivän aikana, koska aattelin ettei oo kiva joutuu täs töitten jälkeen pakkaamaan *eikä*

No kyllähän tässä vielä reilun viikon pärjäilee, vähän lisää vaatteita pitää kaivella takasin esille vaan. Ja onneks sentä nyt tiedetään tarkka päivä, koska on muutto, ni voi varata kaiken valmiiks..

Miks tää muuttaminen on aina näin kauheeta säätöä

O