päivän :(

Back to häröily O

2 vekkiä päässä. Näköjään sitä ei osaa vielä vuosien jälkeenkään käyttää höylää hiustenleikkuuseen.

Mutsin koira hoidossa.
Hauska paskiainen muuten mutta tunkee yöllä viereen nukkumaan.
Ja sitten on pirun kuuma.
Ja molemmat vaihdellaan paikkaa ja pyöritään.

Vittu kun nukuttaa...

Mun ylähuuli ja huultenvierukset ei pidä stressistä. Näppärän näkönen ihottuma ja ylähuuli turvonnu ku oisin botoxii tunkenu sinne. Heh.

Tuli ihan yks kaks kauheen yksinäinen olo :(
Oon melkeen 3 viikkoa ollu muualla, käyny kotona vaan kääntymässä sillon tällön, nyt eka "yksinäinen" yö takana hetkeen ja jotenki tosi nihkee fiilis.... :/ outoa!
Oon monta kuukautta viettäny yksin himassa istuskellen, nyt ollu menoa muutaman viikon ja sit ku on taas itekseen ni tuntuukin tosi epämukavalta *uuh**poks*

Ja kukaan ei lähe mun kaa radalle :(((( vähän suuta napsais jo *känni*

Kaveri valtaa koko vessan, sillä oo ees mihinkään menoa nyt ja mun pitäis keretä duuniin.

Jeppistä ,taaskaan ei oo palkka tilillä vaikka pitäis mikä siin o nii vitun vaikeeta?? Joopa,jos ei palkkaa tilillä kohta näy... ni tää taitaa jäädä himaan sen sijasta et lähtis kuten normaalisti vieraspeliin vttu mitä paskaa sanon minä!

en saanyt ajokorttia kun oli liikaa virheitä insinööriajossa, harmittaa TODELLA no, pääsenpähän ainakin vetään kuupan täyteen forceihin *känni*

tää hiton flunssa vie kaikki voimat! mitään ei jaksa. ulkona olis nätti ilma (joskin hiton kylmä tuuli) et olis kiva olla koiruuksien kanssa pihalla mut ei

Kaverit lähössä illalla ulos ja mää oon kipiä :(

[q]tume-, 15.2.2008 18:24:
---
Mellu-, 15.2.2008 17:01:
Jeppistä ,taaskaan ei oo palkka tilillä vaikka pitäis mikä siin o nii vitun vaikeeta?? Joopa,jos ei palkkaa tilillä kohta näy... ni tää taitaa jäädä himaan sen sijasta et lähtis kuten normaalisti vieraspeliin vttu mitä paskaa sanon minä!

---

Eikö ookki vittumaista kesäduunis työnantaja ei "jaksanu" kertoo liksa siirtyy pari viikkoo eteenpäi kesälomien takia nii melkei jäi festarit välii
[/q]

joo,no mul ei oo duuniikaa ku ei oo seura saanu aikaseks (ilmotin et lopetan edllisessä paikassa [jonka ITSE hankin] joulukuussa) ja viimepalkkaa sain 6e ku ne päätti vähentää mun puhelinlaskun.. et jee jee! nyt lähtee kyl vihanen sähköposti seuraan.

Mullon ihan sellanen olo et oisin tulossa kipeeks. Ja "kaveri" oli vielä juonu viimesen Danone Actimelin ilman lupaa kysymättä.

[q]^Petunia, 15.2.2008 16:42:
---
inneah, 15.2.2008 14:35:
Ja kukaan ei lähe mun kaa radalle :(((( vähän suuta napsais jo *känni*

---

Ja kukas niin väittää?!
Neidille on varattu päivä meikäläisen kalenterissa 1.3 joten sillon napsutellaan suita ja Hytkytetään persettämme sitten kunnolla oikein olan takaa.. jos se nyt on mitenkään mahdollista?!

[/q]

Joo mut siihen on viel PIIIITKÄ aika :(

Taas kusee kaikki suunnitelmat ku terveys on kadoksissa.
Enkä vielkään uskaltanut lääkäriin.

Muutenkin vituttaa katsoa neljää seinää ja miettiä et keikka alkais puolen tunnin päästä, niin sit vielä äsken törmäsin "kevään" ekaan koppikseen. Ulukona on kylymä ku absoluuttisessa nollapisteessä ni miks helevetissä ne ilimestyy valtaamaan tän kämpän jo nytte!

Tänään manskulla juoksenteli vapaana pieni koira autojen seassa. Toivottavasti se saatiin kiinni

Ja lisäks oon kuntoillut liikaa. Sattuu käsiin lievästi ilmaistuna.

[q]anniharha, 15.2.2008 20:37:
Enkä vielkään uskaltanut lääkäriin.[/q]
Maanantaina menen, joku saa taluttaa mut sinne.
En tiedä onks pahempaa jos tää on sitä mitä luulen, vai että jos tää on jotain muuta.

Odotan kauhulla tulevaa työpäivää. Sellainen porukka sisällä ettei tiedä milloin se pommi räjähtää.

[q]Jago, 17.2.2008 09:04:
---
anis, 17.2.2008 05:44:
Odotan kauhulla tulevaa työpäivää.

---

Sama täällä... Paitsi siis maanantaita. Saa nähdä olenko jälleen omakätisesti koko osastomme. Onneksi hiihtoloma on rauhallista aikaa...

Edit: tuossa siis Sapsun kirjoituksia *toktok*
[/q]

Jep, onneks täällä oliki porukka rauhottunu eilisestä, silti vituttaa jotkut hlöt*dissaa*

No kun pläääääääh :(

tää olo

Joutuu/pääsee käymään töissä

O