päivän :(
Täällä peiton alla on mukavan lämmin ja mukava olla. Otan ennakkoa :(-aiheeseen kun tunnin päästä pitää nousta ja silloin varmasti v-tuttaa.
Ennakkonegat!
[q]KooKie, 18.2.2008 16:22:
Viiden lainin kommentit Keksin kanssa piristää taatusti beib!
[/q]
awww kiitos oot oikeessa, piristi :)
-M
[q]Mark, 18.2.2008 16:23:
---
KooKie, 18.2.2008 16:22:
Viiden lainin kommentit Keksin kanssa piristää taatusti beib!
---
awww kiitos oot oikeessa, piristi :)
-M
[/q]
And you only needed one line, helppo potilas. ;)
Kyllähän tää maanantai pitkään menikin liian hyvin, mut onneks mutsiin voi luottaa AINA. Se hyvä tuuli meni sinne viiden minsan puhelun aikana. Huoh..
-M
Ahdistaa, kun en saanut päivystävältä lääkäriltä poissaolotodistusta tältä päivältä. Kuulemma saan sen huomenna omalta lääkäriltäni. Saas nähä...
Teen kyl siit akasta huomenna valituksen, ei se voi tehä noin, vai voiko?
[q]anniharha, 18.2.2008 17:54:
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta. Miks mun logiikka ei tykkää tästä.
[/q]Siis mahdollisia haittavaikutuksiahan noi on varmaankin. Erittäin pienelle prosentille moisia tulee mutta lääkepakkauksissa pitää kuitenkin lukea "varoitukset" vaikka riski olisi pieni, erittäin pieni tai lähes olematon.
Väsynyt ja turhautunut.*uuh*
[q]kindertin, 18.2.2008 22:21:
Hyi kun tuli mieleen,kun joskus entinen naapuri (yli 40v) äijä kerto miks ei tykkää lapsista..
"alle 12v p*llu maistuu kuselle"
Huoh..*eiei*
[/q]
Oisko se ollu sit vähemmän oksettavaa, jos se äijä olis ollu 39v tai 20 ja rapiat?
...jumalauta mikä ilta baarissa kun ei ole tottunut olemaan siellä työtä tekevien puolella...pää sanoo meilkein
Painajaiset :(
Kurkku entistä kipeenpi, onnex paine kadonnu poskista ku saanu röörit vetämään ja paskan irtoomaan sielt. Mut nyt ei oikee maista mitään ja kieli ihan turta jostain kumman syystä*uuh* ja naapurissa tehdään jotain vitun remppaa et koko talo tärisee ja rakenteita pitkin kuuluu poran ääni vaik ihan toisel puolel kämppää olis*poks* ei ees korvatulpista mitään apua.
Kyl tehdään sairastamisesta taas ihan vitun vaikeeta
mun vatsan ja suolen toiminta on taas niin syvältä, että tekis mieli itkee.
[q]Unik, 18.2.2008 21:45:
---
anniharha, 18.2.2008 17:54:
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta.
---
Siis mahdollisia haittavaikutuksiahan noi on varmaankin. Erittäin pienelle prosentille moisia tulee mutta lääkepakkauksissa pitää kuitenkin lukea "varoitukset" vaikka riski olisi pieni, erittäin pieni tai lähes olematon.
[/q]
Itseasiassa kuulemma erittäin mahdollisia haittavaikutuksia, kyseessä kun sattuu olemaan vahva kolmiolääke. Lääkärikin sanoi, et tämmöisen tirppanan kannattaa ottaa niitä vaan ennen nukkumaanmenoa, ja aamullakin harkita hetki ennen ratin taakse istumista. Harkitsen kyl muutenkin kun ei ajokorttiakaan löydy, ehhehehehehe jne.
Tämän(kin) päivän :( että koskoo iha suatanasti, yhyyyyyyy, perseestä päälaelle jokaikinen neliömillimetri jotakuinkin kosketusarka. Ois ny ees saikkua antanu ni voisin nappailla niitä nameja päivälläkin, kun noi kasisataset ibusalitkaan ei tehoa. Katotaan muuttuuks tilanne verikokeen myötä. Ainakin on odotettavissa paniikkikohtaus ja pyörtyminen, kun mulla on tää pukuompelijan neulakammo, huoh.
Ei nyt oo kyllä yhtään ihmisten aikoihin nää työvuorot *hmph*.
töihin!
[q]peikkolapsi, 5.7.2008 22:36:
mun vatsan ja suolen toiminta on taas niin syvältä, että tekis mieli itkee.
[/q]
Eiks se oo hyvä jos se on syvältä =D
8 päivää aikaa seuraavan palkkapäivään ja tilit heilahti nollille auton vakuutumaksumuistutuslapun kolahdettua postiluukusta... ...ja minä kun luulin että vain opiskelijat kärsivät köyhyydestä...
Just ku alkais häämöttää se päivä ku kaikki velat on maksettu takas, rapsahtaa postiluukusta kelalta kuori jonka mukaan olen jättänyt maksamatta opintotuen takaisinmaksut, joita siis pitää maksaa heti just nyt about 1000€. Täytyy jotain sopia niiden kanssa, kelalle ois muutakin maksua tulossa kuun sisällä.
Jotakin on vialla kun on näin paljon kiinni siitä että yksi paperinpala ei päädy oikeaan osoitteeseen tai pääsee katoamaan... Mun mielestä olin aika hyvin saanut kaikki makseltua ajallaan pois, tää on nyt aika paljon tähän väliin.
Väsyttää ja kiukuttaa.
Pari viikkoa kun viel jaksais:S
[q]sapeli, 20.2.2008 13:06:
Just ku alkais häämöttää se päivä ku kaikki velat on maksettu takas, rapsahtaa postiluukusta kelalta kuori jonka mukaan olen jättänyt maksamatta opintotuen takaisinmaksut, joita siis pitää maksaa heti just nyt about
[/q]
Joo kela *toktok* mä oon tässä jo neljättä päivää venannu, että mulle tulis postista tietoa jostain aataminaikaisista palkoista (ja toivon samalla, että ne edes tulee sieltä) jotta voin lähteä kopioimaan niitä johonkin, ja viedä ne sitten kelalle, ja toivoa että summa täsmää! En olis IKINÄ uskonu, että tää homma voi mennä näin hankalaks ja vituttaa muutenkin, kun hyvä vapaa-öaika tuhlautuu tällaseen helvetin paperinpyörittelyyn ja panikointiin. Oiskohan tota systeemiä syytä muuttaa?