päivän :(
Hautausmaa on kaunis pimeässä
tuli luettua koko viikonloppu, mikä on hyvä (paljon lukemista rästissä), mut ihan hemmetin tylsä ja yksinäinen olo nyt näillä eväillä sit ens viikkoon...
taitaa tulla darramorkkis :<<
Joku fucking idiootti pölli yhden mun matoista kun vein ne ulos siivouksen ajaks. Oli kyl viimenen kerta kun vien matot ulos. Eikä sitä liikettä enää oo olemassakaan mistä ostin sen.
On se ny saatana jos ei ala olo helpottamaan kohta!
[q]nomic, 5.11.2007 10:20:
Mä en ole sittenkään täydellinen. :(
[/q]
Mitennii et? Siis voiko tota ees kyseenalastaa?
[q]Zeratul, 5.11.2007 10:28:
---
nomic, 5.11.2007 10:20:
---
[/q]
Ennen ajattelin samoin. Totuus on muuta. Tosin, ei Jumalakaan täydellinen ole. Sillä on paska huumorintaju. Kunhan saan ylennyksen, niin maailma on taas siistimpi paikka!
:DDDDDDDD
[q]nomic, 5.11.2007 10:30:
---
Zeratul, 5.11.2007 10:28:
---
nomic, 5.11.2007 10:20:
---
---
Ennen ajattelin samoin. Totuus on muuta. Tosin, ei Jumalakaan täydellinen ole. Sillä on paska huumorintaju. Kunhan saan ylennyksen, niin maailma on taas siistimpi paikka!
[/q]
Mut jos jumala loi miehestä ittensä näkösen, nii sithän sä oot täydellinen kuva jumalasta. Siis olettaen ettei jumalassa oo muuta vikaa ku se paska huumorintaju.
ahai vittu.. heitin mehevät lipat tos äsken ku tulin himaan.. nyt sattuu kyynärpäähän ja häntäluuhun iha mukavasti.. kiva pitää olla noin liukasta..
[q]Zeratul, 5.11.2007 10:37:
---
nomic, 5.11.2007 10:30:
---
---
Mut jos jumala loi miehestä ittensä näkösen, nii sithän sä oot täydellinen kuva jumalasta. Siis olettaen ettei jumalassa oo muuta vikaa ku se paska huumorintaju.
[/q]
Hyvä pointti! Eli olen siis täydellinen! Teen susta seuraavan jumalan, kunhan nuolen tarpeeksi ton nykyisen persettä.
Kamala väsy ja totaalisen vituiks menny matikankoe*eiei*
[q]nomic, 5.11.2007 10:40:
---
Zeratul, 5.11.2007 10:37:
---
nomic, 5.11.2007 10:30:
---
---
---
Hyvä pointti! Eli olen siis täydellinen! Teen susta seuraavan jumalan, kunhan nuolen tarpeeksi ton nykyisen persettä.
[/q]
Tarkottiks toi et sä haluut nuolla mun persettä?
korviin sattuu :(
[q]Freja, 5.11.2007 12:57:
Kädet kuivaa ja kutiaa.
Oon nyt uittanu niitä viikonlopun rasvassa koko ajan, ja nytkin rasvailen tosi usein, mut silti kutiaa ja kuivaa. :/
[/q]
http://www.wackypackages.org/realproductsscans/3rd_2005/dovesoap.jpg
Nyt tarttis vähän jeesiä tähän olotilaan..
[q]Mark, 28.4.2008 09:49:
selkärangan puute Vois joskus pitää kii alkuperäisestä plääneistä eikä aina luistaa niistä heti ku siltä tuntuu *toktok*
-M
[/q]
Aamen. Sama ongelma mulla.
Kädet kuivaa ja kutiaa.
Oon nyt uittanu niitä viikonlopun rasvassa koko ajan, ja nytkin rasvailen tosi usein, mut silti kutiaa ja kuivaa. :/
[q]T82, 6.12.2008 14:00:
mitehä on ravintolan vastuu tällasissa... mulla oli narikkalappu mukana kun yritin sulkemisaikaa takkia hakea...
[/q]
Jos narikkaa on valvomassa järjestyksenvalvoja, narikassa säilytettävät tavarat on järjestyksenvalvojan toimeksiantajan, käytännössä siis ravintolan vastuulla. Jos naulakko on vaan tyyliin vartioimaton koukku pizzerian loosin päässä, niin silloin tavarat on niiden omistajan vastuulla.
Nyt siis valitusta ravintolalle, koska joutuvat sun takkis korvaamaan.