päivän :(

Back to häröily O

[q]MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2
[/q]

Toi kuulostaa siltä että pesit ne liian aikaisin pois tai et sul oli joku väri siinä alla - useimmissa vaalennusaineissa ei ole mukana värinpoistoa...

Tääl kämpäs on aika kylmä.

Hartiatkin vähä kipeenä.

[q]pupuTupuna, 28.9.2007 18:56:
Paha mieli.
[/q]
niin mullakin

Paha mieli.

[q]Miinapiina, 27.9.2007 22:08:
--- työmarkkinatukeen tuli maksukatko opiskelujen vuoksi, oma selvitys työkkäriin huomenna (lautakunta antaa hyväksyvän päätöksen [menee 4 viikkoo about] mut silti se pitää kierrättää siellä lautakunnan kautta, lahti ainut kaupunki jossa toimitaan näin) *toktok* ---
[/q]

No joko taas saatana toi on ihan uskomatonta. Oma-aloitteisuus tai aktiivisuus lahessa työkkärin asiakkailta kielletty Toivottavasti asia selviää nopsaan.

Hitto mikä päivä Taas menny kaikki niin päin helvettiä ettei tosikaan *toktok**igor*

Kukaan ei suostu lähtemään mun kanssa Beatformersiin Taitaa jäädä Milla Lehto ja Minuit väliin, perkele!

[q]tiiplis, 28.9.2007 19:33:

No joko taas saatana toi on ihan uskomatonta. Oma-aloitteisuus tai aktiivisuus lahessa työkkärin asiakkailta kielletty Toivottavasti asia selviää nopsaan.
[/q]

joo siis toi on ihan uskomatonta, et miten noin toimitaan *toktok*
muissa kaupungeissa siis riittää et ko koulutuksesta ilmoittaa työkkäriin jos on työtön työnhakija.
mun piti hakee työkkäristä sellai lomake, josta selviää opintojen laajuus ja viel kirjottaa oma selvitys siihen lisäks, VAIKKA tuon koulutuksen ollessa kyseessä, lautakunta antaa AINA hyväksyvän päätöksen...

ni nyt sit joudun venaa niit mun rahoja, vaikka mun asiassa ei mitään epäselvyyttä ees oo, mutta ku joku eikässäri on päättänyt et lautakunnan kautta...

työkkärin siinä omassa henkilöstövuokrausfirmassa kävin eilen höpisee ni ne kans sano et ei täällä lahessa voida koskaan mennä helpomman kautta, kaikki pitää tehä niin älyttömän vaikeesti

uuh

[q]Jago, 28.9.2007 14:42:
Mul on pitkästä aikaa taas hirvee palo päästä reivaa kunnolla, mutta näyttäis siltä että seuraavia ei -klubibileitä saa taas oottaa ja oottaa ja oottaa*uuh*
[/q]

Onhan nuo Housenationit kaapelilla taas kohta.

ku ei suju ni ei suju...

mun piti lähettää tänään cv yhteen paikkaan ja ku rupesin tos äsken noita päivämääriä tarkistaa ni huomasin et mun kauppiksen osallistumistodistuksessa on se aika väärin...

oon alottanut koulun elokuussa 2004 ja jäänyt äippälomalle joskus lokakuussa 2005 ja sit jatkanut koulua lokakussa 2006 ja valmistunut kesäkuussa 2007...

no tossa lappusessa lukee et oon osallistunut tohon koulutukseen 15.8.2005-1.6.2007

kyllä nyt nyppii

ja miksen oo huomannut tuota aikasemmin *toktok*

talvi tulee jo, vaiks en o kerenny viettään lainkaan kesää
:(

[q]alphamagic, 28.9.2007 21:05:
---
Jago, 28.9.2007 14:42:
Mul on pitkästä aikaa taas hirvee palo päästä reivaa kunnolla, mutta näyttäis siltä että seuraavia ei -klubibileitä saa taas oottaa ja oottaa ja oottaa*uuh*

---

Onhan nuo Housenationit kaapelilla taas kohta.
[/q]niitä pitää harkita*joo*
Ne tosiaan taitaa olla seuraavat sen tyyppiset(itte kun en oo tarpeeks skenessä viellä että oisin ugissä mukana niin usein kuin toivoisin)

Mitä. Vittua.

[q]Freja, 29.9.2007 09:37:
Korvassa sellanen olo, ku oisin koko ajan laskeutumassa lentokoneella maan kamaralle.. Au.
[/q]

Mun paiva ja lukemiset meni ihan sekaisin kun sa olit muuttanut sun avatarin.
Freja on aina ollu mulle se naurava punainen naama.

Stressaa tuo uhkaava sairaanhoitajien lakko.

[q]Late, 30.9.2007 21:06:
Lopputyön eka seminaari ois tiistaina, enkä oo saanu kertakaikkiaan mitään järkevää paperille... Tästä ei hyvä seuraa...
[/q]

Mulla olis sama torstaina. Mitään ei oo paperilla, mutta ei kai voi ollakaan, kun en edes tiedä aihettani, kun ohjaava opettaja on saikulla. Lievästi ottaa päähän.

Toisaalta en jaksa stressata, eihän kukaan voi edes olettaa, että saisin mitään aikaan jos tilanne on tämä. Ketuttaa vaan ku mulla olis kyllä aikaa tehdä sitä nyt, mut tehdään sitten kiireellä myöhemmin.

Ikävä omaa äitiä, iskää ja systeriä

hävittiin eilen 3-0 TAAS... osa tytöist ei ota ees tosissaa koko kautta ja muutenki vituttaa eräiden touhu.

Tulipas ahdistava ja itkuinen fiilis, kun joutui selittään yhen asian kaverille _ihan alusta_... nous kaikki pahat muistot pintaan ja rupes vaa iha hemmetisti ahistaan.

Tuli juotua pari lasillista normimaitoa:(
Mut kun teki mieli:S

O