päivän :(
vituttaa ihan suunnattomasti eilinen ja muutenki muutamat asiat nyt.. yritän olla röökilakossa mut vituttaa nii huimasti että ihan päätä särkee ja tekis mieli vaa huutaa ja raivota ja heitellä tavaroita. tilillä 4,18e rahaa mut huoltsikalt ei muka pysty alle 5e ostaa kortilla mitää.. jehi en ois halunnukkaa rikkoo mun röökilakkoo saatana ku ottaa päähän!!!!
Päässä ei liiku kun räkä ja koulujutut kärsii siitä aika huolella.
Lopputyön eka seminaari ois tiistaina, enkä oo saanu kertakaikkiaan mitään järkevää paperille... Tästä ei hyvä seuraa...
Joo voi hyvää päivää, herätessä melkei pyörrytti. Onneks minkäänlainen ajatustoiminta ei ole perusvaatimuksena töihin lähtemiselle
Oli kiva koti-viikonloppu mut nyt...
..pyörii päässä liikaa kurjia juttuja :(
..hirvee hedari :(
..en saa nukuttuu :(
..ei oo lääkettä :(
Että kivaa viikon alkua taas voi morjens..*uuh*..tekee mieli itkee..
Oon kyl ollu nii vitun fiksu... :/
se o lokakuu nyt ja ilma sen mukanen. pitäs töihin lähteä ja mulla on seiskalta tulossa nosturi ja siellä lienee montut täys vettä. nice one, hyvinhän tää taas menikin.
koulu menee päin helvettiä, vittu mä osaan olla huono
Liian vähän unta viime yönä ja näin kauheeta painajaista.
[q]Freja, 1.10.2007 09:54:
Uudessa työpisteessäni on niin kylmä, että oon koko ajan ihan kananlihalla ja sormet on kohmeessa :/
Pitää varmaan ostaa joku viltti tänne, ja ohuet sormikkaat, ei muuten tarkene, OIKEESTI.
Kaiken lisäks lämpöä ei voi säädellä. Tosi jeij. Ei ihmekään jos ihmiset tulee kipeiks
[/q]
Kandee hommaa vaikka itse sinne semmonen space heater eli lämmitin, sen voi sit aina ottaa mukaan omaan työpisteeseen jos muuten meinaa olla kylmä Mäki voisin hommata tommosen tänne meidän terminaalikoppiin, nytki sukat märkinä työmatkan jäljiltä
Nyt ei kyl jaksais enää yhtäään venyä duunissa. Viikko menny tod nopeasti, mutta nää perjantai-iltapäivät sais poistaa maailmasta.
[q]Lucifer Inc , 1.10.2007 10:20:
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(
[/q]Toi voi olla aika paha jos ei oo joku akuutti venähdys vaan pidempiaikanen juttu
Mutsilla ja tädillä on ollu ja ne kyllä kesti tosi kauan parantua*uuh*
Toiv paranee pian
Vitun selkä*grr*
Voi kääk mikä työpäivä Tuolla kyllä alkaa homma lipsumaan pahemman kerran käsistä - joka päivä tulee enemmän hommia kuin mitä ehtii tekemään, eli niitä pääsee kasaantumaan koko ajan lisää, ja kukaan ei tunnu ottavan mistään vastuuta (tai en ainakaan saa selville kenen vastuulla mikäkin olisi).
Ja mun pitäis näköjään pikkuhiljaa oppia että hyvistä aikeistani huolimatta mäkään en pysty tätä hommaa näissä olosuhteissa tekemään niinkuin haluaisin.
persiistä...
[q]RiD, 1.10.2007 11:26:
Ensimmäinen virallinen lomapäivä alkaa ihan vitun hirveellä ahdistuksella. Järjetön kiire tehdä juttuja vaikka eilen ei ollu mitään hätää. huahh.
Ei jaksais kiinnostaa mikään.
[/q]
*hali**hali**lohduttel* ota se paniikki ahistus nappula pois pohjasta ja hengähdä ihan rauhassa.. sulha o viel aikaa tehä juttuloit no panic sano papukaija
Paska päivä meen samantien takas peittojen alle
Vittu miten ammattitaidotonta opetusta ja epäammattimaista henkilökohtaisuuksiin menemistä. Siedän jotenkuten sen että saan ite paskaa niskaan, mut en todellakaan tahtois että koko luokka voi pahoin yhden aivoinvalidisoituneen opettajan takia.
:(
Tää on kyl vasta huomisen, mut aamusta laajaan verikokeeseen, imevät mut tyhjiin.*uuh**sars**pökr*
masentavaa palata sateiseen, likaiseen ja ruuhkaiseen
arkeen ihanan pienen rantaloman jälkeen :(
Viikko lisää saikkua...