päivän :(

Back to häröily O

Tolkuton väsymys koko viikon

Olin vähän tajunnut väärin meidän tunti-ilmoitus-systeemin, joten nyt eka palkka tuleekin vasta 15. päivä Onneks isoimmat menot saa järkättyä siihen asti, mut ärsyttää tehdä yli 6 viikkoa muutenkin nihkeetä duunia ennenkuin näkee euroakaan

Alkaa menee vähä överiks tää touhu täällä.
Onneks oon jo ihan just lähössä urheileen.

[q]pupuTupuna, 26.9.2007 17:38:
Miks silmälasit pitää olla niin hemmetin kalliita? :(
[/q]

On ne kallita. Kuukaus tai pari sitte oli viel kesäalet. Niin ja syyskuussa silmäasemalta ois saanu tuplabonusta. Itse oottelisin sitte joulualea jos sun tilanteessa oisin, vai ostitko jo?

Miks silmälasit pitää olla niin hemmetin kalliita? :(

[q]pupuTupuna, 26.9.2007 22:02:

En vielä ostanut, mut en malttais oottaa jouluun, kun vihdoinkin oon saanut aikaseks alkaa hoitaa tätä asiaa. Mulla ei siis aikasemmin ole ollut laseja, mutta pitkään ollut tiedossa, että ois korkea aika hankkia. Pitää tässä vähän pohdiskella.
[/q]

Itsellä oli sama tilanne, mutta ei uskaltanu ees autolla ajaa, joten se oli pakko marssia sinne liikkeeseen. Onnea etsintöihin.

Mä en saa mitään aikaseksi
Ja naapurit vaan PORAA JA PORAA PERKELE

[q]martina, 26.9.2007 22:28:
voi vittujen kevät... :( ja ens viikolla selviää onko vielä enemmän wituillaan... asiat.
[/q]

o-ou, mitä on tapahtunut

prkl rykäsin sitte kielikorun takas kielestä läpi, vittu et voi sattuu

[q]kilobitti, 27.9.2007 11:12:
-halipula
[/q]

vaikkakin vain virtuaalisellainen :)

aivan vitun turhautunut olo, koska ei tässä nyt taas tunnu onnistuvan oikeastaan missään

Nukuin pommiin, taas.*igor* Jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä kun nukun pommiin oikein kunnolla, tänäänkin 2h.*senkin* Mun elimistö varmaan kapinoi tätä pimeyttä vastaan eikä suostu heräämään pimeällä.*uuh*

- Oon tulossa kipeeks
- Fysioterapia
- ELISA
- Mun uudempi NOKIA
- Bussissa hais oksennus
- myöhästyin junasta!
- myöhästyin siis myös töistä
- hyvä kenttävitutus jo tähän aikaan aamusta

jee.. tää onki taas hyvä päivä.. nii ja vettäki sataa

[q]Steven Hoaks, 27.9.2007 10:24:
-Päätä on särkenyt jo kolmatta vai neljättä päivää
-Haikee olo
-Mikään ei nyt oikeen toimi
-Tylsää
-Eilinen ihana aamu päättykin ihan tyhmästi
-Ei jaksa enää olla mukamas niin iloinen kokoajan
[/q]

Sama homma...syysflunssa ja muuta paskaa. Bleh. :(

Tää on näköjään joku surujenviikko ku kaikille sattuu ja tapahtuu pahoja. *eiei**nyyh**uuh* Alkaa suodattaminen olla jo aika vaikeeta...

meinasin nukahtaa koko ajan luennolle.. okei, se oli toisaalt aika huvittavaa.. mut ennemmin päivän ehdoton :( on se, et matikan luentojen vetäjä on itkettävän huono..

[q]DJ Rx, 26.9.2007 22:57:
prkl rykäsin sitte kielikorun takas kielestä läpi, vittu et voi sattuu
[/q]

öö AU? *hrrr*

Hyi helvetti et oli hirvee päivä töissä. x(

Oon kuumeessa ja huomenna pitää raahautua töihin pitämään palaveria toimitusjohtajan ja projektipäällikön kanssa liittyen mun lopputyöhön eikä mulla oo pariin päivään ollu mitään fiksua ajatusta päässä. Jännä nähä mitä siitäki tulee. Lisäks täs viel hikoilee ku pieni sika.

kämppis on ilmeisesti jättänyt hesarin laskun maksamatta, ja nyt ei tuu lehtee :( vituttaa, mitä mä nyt teen aamuisin samalla kun syön...

O