päivän :(

Back to häröily O

Tosi väsy. Joku sanoo, et univelkaa ei oo olemassakaan, mutta mulla sitä todellakin on, sanoo muut mitä tahansa.
En silti voi viel mennä nukkumaan, koska kello on noin vähän. Aattelin kaheksaan asti sinnitellä, niin sitten voin aamulla herätä hienosti kuudelta, pirteänä perjantaihin.

Väsyttää, väsyttää ja väsyttää eikä vitamiinit auta. Duuni stressaa, miljoona asiaa pitäis hoitaa ja tehdä, mutta ei vaan saa mitään aikaseks. Koiraki kaipaa huomiota, muttakun väsyttää, niin mitään extraa ei jaksa sen kanssa touhuta ja se raukka alistuu kohtaloonsa

[q]inneah, 22.7.2008 12:59:
Iski ihan kaamee ikäkriisi *pökr*
Tiedän, olen VASTA 23, mut hui että vuodet menee nopeesti!
Mitään ei oo oikeestaan vielä saavutettu, paikallaan poljettu monta vuotta jo. Enkä osaa tehdä nyt asialle mitään, ottaa itseä niskasta kiinni tmv. Mikään ei kiinnosta *igor*[/q]

Mmm, aika hyvin kiteytetty mun parin vuoden takaiset fiilikset*lohduttel*

Toi 23 ON todella vähän - johonkin vähemmän opettelua vaativaan ammattiin pääsee kiinni muutamassa kuukaudessa. Toisaalta voit ens keväänä pyrkiä opiskelemaan toiselle alalle, ja hitaasti opiskellenkin valmistua ennenku kolkyt kolahtaa mittariin.

Tärkeintä on ehkä vaan kuunnella sydäntään, ja ruveta tekemään sen eteen jotain - sitä kun ei kukaan muu voi puolestasi tehdä.

nimim. "alanvaihto 27-vuotiaana"

Nyt on vaan kaikki nurinpäin. Jatkuva halipula, kylmä, nälkä ja tieto siitä et tulen tänään pääsemään vasta joskus yhdentoista aikaan kotiin.

[q]Lyylikki, 27.9.2007 21:16:
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.
[/q]

Voi sun sentäs

jänis on syönyt mun rintsikoiden kumiolkaimet :( ja muutenkin, se nylkyttää jatkuvasti jalkaa, ärsyttää! ois nyt ihmisiks ees hetken (jos noin voi sanoa).

Mistähän pitäis alkaa...
no ensimäisenä tulee ehkä keuhkoputkentulehdus...jeee...taas viikonloppuna kotona...
Lääkäri sanoi ett joudun lopettaa tupakointiminen koska muuten tää koko juttu voi helposti muutaa astmaks...jippi jee...Kuka haluu hakee minulta Vogue Arome oli siinä viell joku 4 askia...
Sitten mun autoo oli ryöstettu....eli lasi poikki ja mp3+navigatoori ulos.....jiihaaa....***** oli kyll ihan sairan kiva ajaa kuumess sinne Pasilaan tekee rikosilmoitus...*poks*...nyt viell viikko ainaki kestää ku saais se autoo kuntoon...rahasta puhumatta...ihana päivä ....aivan täydellinen*nyyh*

Yks hirveimmistä päivistä ikinä.

[q]satumetsä, 27.9.2007 23:22:

Lapsi? Miten se on peruuttanut auton puuhun?
[/q]

tökkäs vaihteen vapaalle ja auto liuku puuhun
mun moka, näitä sattuu, ehkä tästä opimme jotain

[q]Miinapiina, 27.9.2007 12:56:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709276640356_uu.shtml

tulee kyl tosi paha mieli ku lukee tollasta
[/q]

[q]domi, 28.9.2007 08:21:

Siitä lähtien ku meillä nuorimmainen koitti käynnistää autoa hyppäämällä takapenkiltä etupenkille ku olin pihalla autosta, oon aina ottanut avaimet pois ja laittanu käsijarrun päälle automaattisesti :D
[/q]

juu, mä otan kanssa aina avaimet mukaan ku poistun autosta ja laitan käsijarrun päälle, ihan joka ikinen kerta, paitsi kerran :D (avaimet tosin oli mulla mukana)

mut joo, näiden kanssa kyl pitää olla tosi tarkkana, ja sit ku ite kerran unohtaa, ni sit jotain tapahtuu... *toktok*

En saanutkaan e-lippua tuonne Australian matkalle. Joutuu keksii jonkun järkevän säilytyspaikan tuolle lipulle seitsemän kuukauden ajaksi. Aina ei vaan voi voittaa.

[q]Hyzenthlay, 28.9.2007 10:26:
kämppis on ilmeisesti jättänyt hesarin laskun maksamatta, ja nyt ei tuu lehtee :( vituttaa, mitä mä nyt teen aamuisin samalla kun syön...
[/q]

Roikut klubbarissa?

no nimenomaan on jokseenkin typerä olo..

[q]mayah, 28.9.2007 10:14:
Tili tuli ja tili meni. Olipa hauskaa Barcelonassa. Tästä tulee niiiiiiiiiiin kitukuukausi
[/q]
Kuka käski lähteä, niin?

Eähh... Taas loppuu aika kesken :( Yritin alottaa hommat ajoissa, että sais kaiken ajallaan valmiiks, mutta paskanmarjat. Puolet hommista jäi edelleen tekemättä. Täytyy tehdä sit illalla ku pääsee töistä, tai sitten hirveällä kiireellä huomenna...

hammas lohkesi äskön :(

Mul on pitkästä aikaa taas hirvee palo päästä reivaa kunnolla, mutta näyttäis siltä että seuraavia ei -klubibileitä saa taas oottaa ja oottaa ja oottaa*uuh*

irssi ei halua leikkiä miun kanssa, jo toinen päivä ilman irkkiä tulossa.
eilen meni myöhään ja nyt väsyttää ja vtuttaa ja illaksi pitäis töihin jaksaa. tiedän jo etukäteen että tulee kiire kun pitää koiratkin ottaa mukaan jnejne niin stressaan jo valmiiksi. plus että kauhulla odotan sitä kun pääsee silmät ristissä ajamaan keikalta yöpaikkaan sen 60km...

[q]Lyylikki, 27.9.2007 21:16:
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.
[/q]

Otan osaa

O