päivän :(
pirun syysflunssa kesälomalla
pää täynnä räkää ja aivoihin sattuu. kai se pitää hyväksyy että kesä on mennyt. joutuu ilmeisesti ruveta käyttämään pikkuhiljaa taas vaatteita *pökr*
näin pelkkiä painajaisia koko yön.. aina joku yritti tappaa..
[q]martina, 17.9.2007 23:57:
uah, oon tulossa kipeeks... no oon tässä jo ootellukkin, että millon on mun vuoro... sit mietityttää ja stressaa yks juttu... :/
[/q]
sori, meiksin vika
mua vituttaa kaikki, pitäis siivoo ei jaksa arght oon vittuuuntunu :(
Mä en parane ikinä. IKINÄ! *melodramaattisella äänellä* Tää flunssa on kestänyt jo iät ja ajat eikä loppua näy. Terveystäti sanoi ettei antibiootteja heru, koska tulehdusarvot normaalit, eli on virus. Hiphei ja rommia pullo
Ei pääse treenaa, mun elimistö kiljuu liikuntaa ja vaan lihon ja läskistyn karseeks siaks kun en pääse liikkuu.
Voi perse.
Allergia ja kipeä olkapää.. haistakaa kaikki paska ja vittu ja perse!
nonniihh.... sain nyt sitten "Virallisesti" kuulla lääkäriltä että mulla on epilepsia*nyyh**uuh* ....
kiva...*igor* siinä meni sitten se loppu elämä*dissaa*
Juuri käyty keskustelu.
En si taida olla saamas pennin hyrrää. Tästähän mieli kohenikin vallan loistavasti!
[q]DJ Rx, 19.9.2007 09:14:
---
martina, 17.9.2007 23:57:
uah, oon tulossa kipeeks... no oon tässä jo ootellukkin, että millon on mun vuoro... sit mietityttää ja stressaa yks juttu... :/
---
sori, meiksin vika
[/q]
nää, en usko. tääl on kaikki muutki kipeenä ni oli vaan ajan kysymys...
Jännittää, pelottaa, oksettaa ja paskattaa huominen...
Päätäki särkee, ei varmaan paljoo tuu uni tänä yönä simmuun...
Prkl kun ei saa mitään aikaiseksi, istun täällä kotona jumppakamat päällä enkä vain pääse ulos ovesta... aina tulee jotain ja kauhee väsy kun istuu vaan koneella. Ylös, ulos ja lenkille, mut ei vaan kykene...
Ottaa niin vitusti päähän oma saamattomuus.
iso ikävä.
:'(
Mä tein sen TAAS!
Kuvittelin, että mulla on tilillä about 80 euroa, mutta summa olikin kutistunut kymmenesosaan siitä. Kiitos Alko, että veit taas rahani.
[q]*jasmine*, 19.9.2007 08:07:
näin pelkkiä painajaisia koko yön.. aina joku yritti tappaa..
[/q]*lohduttel*
Nukuin pommiin, enkä kerkee enää tunneille, joilla oon jo valmiiksi jäljessä.
prkl ku on taas paljon töitä :(
[q]crissy, 20.9.2007 13:22:
täälä on kylmä ku siperias!!!!
[/q]
tääl ei. tänne alkaa paistaa toi aurinko suoraan sisään (vaikka onki jyskin halppissälekaihtimet) ja tääl on aina ihan tuskasen kuuma. arska ku alkaa paistaa matalammalta ni tääl ei oo kivaa...
tahtoo paljon rahaa et sais ostettuu kunnolliset, ei tääl oikeesti muuten voi olla.
tossa se möllöttää ikkunan takana kuhan vähän pidemmälle syksyä päästään (ja esim talvella) ARGH*grr*
Väsyttää ihan törkeesti koko ajan
Viime yö :( Nukuin jostain syystä tosi levottomasti, heräsin useempaan kertaan siihen et puhun jotain, pyörin ja nostelin jalkojani silleen et kolautin ne pari kertaa ikkunalautaan. Hyvää tässä on se, et mitää ei hajonnu ja vieressä nukkunu kultaki on vielä ehjä mut kauhee väsy on päällä :(