päivän :(
hain käskystä faijan bemarin huollosta. Se on 2000 vuoden 530d jolla on nyt ajettu 310k. 2 kertaa jo jättäny tielle lähiaikoina ja viety huoltoon. Kaikki arvaa jo tässä vaiheessa miten kävi tietenkin. No menin parturiin ja sit himaan pesee karvat pois ja vaihtaa paidat. Siitä sit ajelin motarille päin tarkotuksena kiertää työmaita kun soittelivat ongelmista. No eikös vittu kun polkasin kaasun pohjaan niin se paskahan sammu lähes heti. Sit sain sen käyntiin ja sammu uudestaan. Sit seuraavalla kerralla se pysy käynnissä et sain peruutettua hätävilkut päällä pois kiihdytys rampilta ja pääsin joku 200 metriä niin taas sammu ja siihen jäi. Vitun runkkari hipit kun ei saa 2 korjauskerralla sitä kuntoon. Vittu 1 kickdown eli kaasulattiaan ois paljastanu sen ettei se oo kuosissa. Faija sano et jos kolmesti jättää matkalle niin auto vaihtuu, en tiedä lasketaanko tota.
No sinne se jäi ja sai kierrellä omalla rottelolla, jolla en niin ilosesti kiertele mökkiteillä kun kesällä meni 3/4 pakoputkista paskaks yhen kiven ansiosta. Katti jäi vaan ehjäks.
Aijaijai prkl, ku en pysy hereil ku yritän lukkee tenttiin x_X. Iso MUR!
Ei ole todellakaan mun päivä tänään, läheinen sairaalassa ja hirveä huoli että miten tässä käy. Kauheeta kun ei voi tehdä mitään muuta kuin toivoa parasta...
[q]Annakins, 20.9.2007 15:56:
[/q]
Kiitos. Onneks te ystävät ette oo sen kauempana kuin Hesassa :)
[q]MiLindiNi, 19.9.2007 20:42:
nonniihh.... sain nyt sitten "Virallisesti" kuulla lääkäriltä että mulla on epilepsia*nyyh**uuh* ....
kiva...*igor* siinä meni sitten se loppu elämä*dissaa*
[/q]
Höpö höpö elämä jatkuu
[q]anniharha, 20.9.2007 22:31:
Taas yks torstai.
[/q]*lohduttel**hali*
Tää v*tun sairastelu ja himassa makaaminen. I'm bored. Ei sovi mulle laisinkaan tällanen himailu. Moon aktiivinen ihminen :D Onneks musiikki on keksitty sentään; tuo jotain lohtua sairaspäiviin.
Nukuin pommiin.. eli teen iltavuoron
[q]Morrowe, 21.9.2007 09:11:
:( aamu alko TOSI väärällä jalalla
[/q]
flunssa sucs! *toktok*
Joko mun vanha nintendo on vihdoin luovuttanut tai sit mä en vaan osaa, kun en saa sitä näkymään. Vittu, jos se on hajonnu.*nyyh*
Ikävä on paskaa.
[q]candyraver, 21.9.2007 20:11:
Paska viikko duunissa...miks kaikkien pitää olla aina samaan aikaan kipeenä.. *senkin**grr**toktok* ja viel huominen pitää jaksaa...*pökr*
[/q]
Sama. Eilen tein 2 vuoroa...
Huonosti nukuttu yö takana, heräillyt eri syistä pitkin yötä...*haukottel*
Yövuorot alkaa :( Ainakin ne on pirun helppoja mutta tylsiä. Eikä mun elimistö oikein diggaa öistä. Ainakin saa vähän rahaa kumminki, se on plussaa.
ottaa päähän ku tuntuu ettei edisty yhtään ton miksaamisen kans prkl!
Vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa
vituthasafkl öviths lfkasföd aksflfsal vitushaflsafösal.
Paska viikko duunissa...miks kaikkien pitää olla aina samaan aikaan kipeenä.. *senkin**grr**toktok* ja viel huominen pitää jaksaa...*pökr*
[q]hemuz, 21.9.2007 20:12:
Sama. Eilen tein 2 vuoroa...
[/q]
Niin perseestä..toivottavasti sulle ees maksetaan ylityöstä korvausta..*joo* Meillä ei paljon ylityötunneista saa tunnustusta..
nimimerkillä;"30tunnin sopparilla 48h töitä tällä viikolla.."
Mutta ylityötunnit oon tehny ihan vaan sen takia, että se helpottaa mun omaa työtä..kun ei ne työt itestään hoidu, vaan kasautuu sit vaan pahemmin ellen "suostu" tekemään itse niille jotain.
Saan jopa palkalliset lounastauot tälle viikolle(=n.30eur lisää liksaa...)*igor*
Tiedän, ettei ne muut voi sairastumiselleen mitään, mutta silti ketuttaa tehä kaikki ite ja se kun kaikki menee niin hankalaks kun ei pysytä aikataulussa... Jaksamista kaikille samasta asiasta pottuuntuneille*super*
en vaan jaksais