päivän :(
[q]Miinapiina, 21.9.2007 20:59:
mun kuoharissa ei oo kuohua
[/q]
OMG
mun kuoharissa ei oo kuohua
[q]hemuz, 21.9.2007 21:08:
OMG
[/q]
todellakin!!
[q]RiD, 21.9.2007 19:58:
Vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa vituttaa
vituthasafkl öviths lfkasföd aksflfsal vitushaflsafösal.
[/q]
Taas yks torstai.
[q]candyraver, Niin perseestä..toivottavasti sulle ees maksetaan ylityöstä korvausta[/q]
huoh, toivottavasti etsit jo jotain uutta työtä
jossa panostasi arvostetaan (myös) rahallisesti!
:)
voi vittujen kevät... :( ja ens viikolla selviää onko vielä enemmän wituillaan... asiat.
[q]astaroth, 30.12.2007 20:45:
hirveä hengenahdistus menossa jo kohta kolmatta päivää, eikä lääkkeet auta
[/q]
saaks udella, että onko sulle diagnosoitu jotain (esim. astma), mikä ton hengenahdistuksen aiheuttaa? oon nimittäin ihmetelly miks mulla on hengenahdistusta ja mikä sen aiheuttaa.. *pökr*
Haluaisin muuttaa takas Lontooseen.
[q]astaroth, 30.12.2007 22:15:
---
Hyzenthlay, 30.12.2007 22:13:
saaks udella, että onko sulle diagnosoitu jotain (esim. astma), mikä ton hengenahdistuksen aiheuttaa? oon nimittäin ihmetelly miks mulla on hengenahdistusta ja mikä sen aiheuttaa.. *pökr*
---
astma, eläin- ja siitepölyallergia. usein herkkä jopa vieraalle huonepölylle
which is nice :(
[/q]
hö :( onkohan mullekin puhjennut joku astma, kun usein tuntuu, et ei saa kunnolla happee vaik kuinka syvään yrittäs hengittää. Kaikki allergiat tuntuu jotenkin epätodennäköisiltä *täh* no, joka tapauksessa, pärjäilemisiä sinne!
Synttärit juu. Eikä siinä vielä kaikki, että vanhenee ennen aikojaan, mutta pitääkö sitten vielä samana päivänä olla kuumetta eka kertaa varmaan kolmeen vuoteen :D
Ja huomenna piti mennä laivalle, yms. yms...
En mä arvannu, että kroppa pettää jo tässä iässä :(
[q]Zenni, 22.9.2007 16:25:
Huhhuh et mun sisko on perseestä.
[/q]
[q]satumetsä, 22.9.2007 17:58:
---
MiMoSa, 22.9.2007 17:44:
Leikkaus on kestäny jo jotain 6h enkä mä yhtään tiiä onko se hyvä vai huono asia.
---
Tuollaiset leikkaukset kestävät aika kauan. Eli ei sen suhteen mitään paniikkia.
Voimia.
[/q]
Kiitos!
Just tuli tietoa, et leikkaus on ohi ja hyvin oli mennyt. Mitään pysyviä vaurioita ei pitäis jäädä mutta pari päivää tässä on vielä kriittistä aikaa. Pieni verenvuoto siellä oli kuitenkin ollut, eikä kuulemma ollu kaukana et peli olis ollu menetetty jo eilen. Mutta pääasia, että kaikki on nyt ohi ja ei tarvi enää odottaa epätietoisena.
Ei sitä kyllä tajuakaan, miten pienestä tää elämä on kiinni ennenkö jotain tällasta tapahtuu omalle kohdalle.*uuh*
Leukanivel on kipee
Pahuksen hammas rupesi sitten äsken sattumaan ihan törkeästi, toivottavasti nuo särkylääkkeet alkaisivat jo hiljalleen helpottamaan tuota kipua. Koko poski särkee tuon hampaan myötä ja olo on sellainen että joku kääntäisi veistä tuossa vasemmassa aivolohkossa *grr*.
kiitettävän kokonen riita taas kotona.. kiva käydä siellä ku joutuu aina välikäteen..
Olin menossa ulos, mutta kaikki kuteet ahdisti ja tuntui, ettei mikään niistä miljoonista asuista sopinut. Ja niin jäin sitten himaan pelaamaan. :/
Ja tietokone meinaa kuolla. Vanhahan se jo on, mutta en tahtoisi vielä siitä luopua.
Oon ostanut sille muistia ja uutta sisältöä ja forkannut jotta se saisi nopeutta, uuden hiirenkin hankin. Se ei silti taida jaksaa enää kauaa...
-kipeänä himassa
-kaulan imusolmukkeet ei ikinä aiemmin ole olleet näin turvonneet
-tyhmiä väärinkäsityksiä
-halipula
Onkohan mulla joku kevätväsymys, kun on ihan uni silmässä kaikki päivät. Vaikea keskittyä mihinkään ja tuntuu, että herää vasta illalla kun pääsee töistä kotiin.
Äärimmäisen turha ja päämäärätön olo. :(