päivän :(
Jälleen yksi huonosti nukuttu yö takana, heräsin varmaan 4 kertaa yön aikana ja näin jotain ihme painajaisia Ja niskat edelleenkin ihan tuskasen jumissa *yrittää opetella istumaan töissä kunnolla selkä suorana*
edit. eilisen :( : olin just tilaamassa läppäriä niin se läppärimalli olikin yllättäen poistunut verkkokaupasta
Vitutuskäyrä huipussaan, nykyinen kämppä kuukauden ajan vielä ja ei ole omassa käytössä mutta ei pääse uutenkaan muuttamaan sinä aikana. .
Meniks mulla nyt Tampere - Suomi - Tampere vaan ohi, vai miksi en tajunnut :(
J06.9
Kuulemma alkuvaiheessa vielä, mutta siitä voi kehkeytyä jotai suurempaa :D Lääkäri ei viel täs vaihees tienny et mitä siitä tulis, ni ei onneks määränny ainakaa lääkkeitä.
Mut saikkua perjantaihin :( Aika heikko olo, mut kävin just kaupas ostaas tarvikkeita taisteluun.
krapula vieläkin keskiviikosta *känni*, eilen meni päivä nukkuessa ku ei pahemmin tehny mieli liikkuu. Mut kait se elämä alkaa pian voittaa, toivottavasti.
Väsyttää taas...takana jälleen huonosti nukuttu yö. Pakko varmaan kohta mennä lääkäriin*eiei*.
Taas illalla töitä, mikä tarkottaa sitä, että huomiseen kokeeseen en kerkeä lukea*uuh*.
[q]aapee, 18.3.2007 21:11:
Vituttaa kun ihmiset ovat niin aikaansaamattomia että eivät voi edes palautetta antaa vaikka sitä pyydetään..*hmph* ..miksejä ladattu jo 88 kertaa mutta vain 4 kommenttia.. Taitaakin olla toinen ja viimeinen kerta kun laitan tänne mitään ihmisten kuultavaksi vaan laitan pelkästään suorat linkit promoottoreille..
[/q]
nytkö huomasit..
Toivottavasti tää on aprillipila, muussa tapauksessa se on koko viikon :(
[q]Android, 10.12.2007 13:57:
---
Voi myös johtua siitä että vaikkua on kertynyt liikaa korvaan
[/q]
Itsellä voi tulehtuneen korvan erottaa ainakin siitä, että lukossa ollessaan korva suhisee ja tinnittaa. Sen lisäks äänet kuulostaa just vähän "vesimäiseltä", puuttuu taajuuksia välistä jne. Just oli flunssa, niin luulin kanssa, että taas on korvat tukossa, mutta seuraavana päivänä kun flunssa oli poissa, oli korvakin taas normaali. Luulisin, että korva oli lievästi tulehtunut.
Jos nyt Ismon sijasta kokeilis tätä
enhän mä nyt niin hirveesti Immortalin diabolical fullmoon mysticism levystä koskaa oo pitäny mut jos kerran omistan levyn ja se rupee soimaa shufflella ni luulis et viel muistaisn ees artistin nimen mut ei =(
en muistanu myöskään Fear Factoryn soul of a new machine levyn nimeäkää ennenku katoin
Jos mä hommaisin yli 15W styrkan niin se olisin minä joka saisi ropelin perseeseen.
hifistelyvehkeiden turhan hanakka lämpiäminen (TODELLA HANAKALLA VOLUUMILLA)
Meillä, kun pistää Pinohiiren kotiteatterivahvistimen päälle, ja antaa muutaman tunnin toistaa - jopa hiljaisella kohtuu käytöllä - niin ritilän päällä voi paistaa, vaikka pyttipannua.
---
niin ritilän päällä voi paistaa, vaikka pyttipannua.
---
siirry haiendin puolelle ni voit paistaa pyttipannut metrin päästä grillistä
-> ja naapurit tykkää (who cares)
Kyllä piisaa tuo midend, ja liiankin kanssa.
niin ritilän päällä voi paistaa, vaikka pyttipannua.
siirry haiendin puolelle ni voit paistaa pyttipannut metrin päästä grillistä

-> ja naapurit tykkää (who cares)
Kauhee ikävä eilen, kun ties että piti viedä arttu hoitoon ja ei kerenny olla sen kaa kun tunnin ennen sitä. Onneks sentään sen. Kattelin spartacusta ja puskettiin ja halittiin sen kaa ja se nukku mun päätä vasten*purr*
Kun tuli himaan oli kyllä kumman tyhjä talo. En oo ollu omassa kotona ilman Arttua piitkään aikaan. Tässä uudessa kämpässä en hetkeekään.
Mut onneks ei ainakaan tartte huolehtii siitä voiko se hyvin sinä aikana kun oon vekka
Vittuuntunut nainen - suomi - sanastosta saa harvempi yleensäkään selvää. Olen hyvin tehokas hankkimaan monimutkaisia ongelmia. Naiivi tyttölapi on helposti huijattavissa ja saadaan lupaamaan asioita jotka vituttaa mukavasti jälkeenpän *toktok*
Huomenna 5 aamulla töihi pitäs olla jo nukkumassa*nukkuu*
Jes! Hyvin alko duunipäivät taas. Pari tuntii duunia ja sairaalaan tikattavaks.
Maha ollut aivan sekaisin jo jokunen päivä. Kohtaa alan epäilä jo sitä että mahassa on jotain pöpöjä mitä ei tulisi olla siellä.
Niskakipu, joka säteilee kaulaan :C