päivän :(

Back to häröily O

jesh, joltain muultakin hajoo, sulaa tai muuten vaan menee rikki kaikki mahdollinen

Oon onnistunu tän vuoden puolella hajottamaan kaksi puhelinta, kahvinkeittimen, tv:n, imurin, sodastreamin, säköhammasharjan ja oon onnistunu sekottamaan kaks tietokonetta. Mun ei tarvi pelata kun pasianssia niin kaikki koneet kaatuilee *toktok*

Päivän :( on tämä hutera olo eilisen tiistaisukelluksen jäljiltä, mutta oli sen verran kivaa että kestän kyllä

Oma terveys huolettaa...

Tää ei ole enää totta. Ei tiedä itkeäkö vai nauraako. Nyt hajonnut tähän mennessä:
-Wc-pytty (vuotaa)
-Vahvistin ei tuu ääntä
-puhelin ei soi aina ja ilmoittaa vastaamattomista puheluista 2h viiveellä
-taulu tippu lattialle ja lasikehys säpäleinä

Onneks sentään suihkun hana on korjattu:) Tosin pesukone vetää ihan viimeisiään...

---

---

---

---

---
sadistinen pomo....onneksi ei tartte kahtella eikä kuunnella 5 -6 päivään.
---

Kaltaiset pikku paskikset on poikkeuksetta suht surullisia tapauksia. Taannoin ottanu tietoiset potkut mestasta "x" varta vasten vain, jotta pääsin julkisesti nöyryyttämään - vielä työajalla - erästä erityistä käsittelyä kaipaavaa mammaria. Tuolloin johtavassa asemassa ollut, ylipalkattu porvarinalku, meni kipsiin jo pelkästä desipelien nostosta, kuten odottaa saattoi. Seuraavana päivänä tietooni saatettiin fakta, jonka mukaan ks. persoonaa vastaan tehtyyn erotoive-adressiin oli karttunut jo liki sadan työntekijän nimet. Ja vaikka olalletaputtajia tapauksen tii
moilta tuolloin piisas pilkkuun saakka, tein valintani valtaosin itsekkäistä syistä, jota ei ole tarvinnut hetkeäkään katua. Näin se homma etenee. :))
---

Tää pomo, jumalasta seuraava, narsisti on yksityisyrittäjä. Joten eukkoa on vaikea syöstä alasta valtaistuimelta, Onneksi on tahoja, joihin voi ottaa yhteyttä. Eli taidan laittaa tuulemaan :)
---

Jassoo, että sellainen säälitys. Juu, kylläpä se vaan niin taitaa olla, että joka hevoselle löytyy ajuri. Interrrrnetissä kitisijät on helppo sulkea ulkopuolelle norea napsautten, ja antaa mongoloida monotoniaansa tuomiopäivään asti, mutta livetilanteet kysyy tunnetusti, yksilöstä riippuen, toisenlaista tilannetajua. Henk.koht. on nolla toleranssi tällaisten taliaivojen ym. itsestään liikoja luulevien suhteen, ja nahoissaan tuntee jos minun silmille hyppii. Sympatia on tältä osin täysin tuntematon käsite. Valehtelisin jos väittäisin puoltavani muuta kuin mainitsemaasi "tuulemaan laittoa", joten anna palaa nainen, ja tee tiettäväksi missä oma rajasi kulkee. Kunniastaan kiinni pitäminen kantaa kauas.

Edit. Kauanko tuota olet joutunut kestämään?
---

Joo noita-akka pitäisi heittää lähilampeen... Diktaattori on teheny sitä muillekin. Minulle n. 2kk. Koeajan jälkeen enemmän. Mie ku en oo mikkään perseennuolija, niin se ei tykkää. Varsinkaan ko sanon vastaväitteitä. Totta on, että narsistille pittää osoittaa rajansa. :))
---

Tyhmyydestä tunnetusti sakotetaan, suoranaisesta idiotismista sitten sitäkin enemmän, perseilystä nyt puhumattakaan. Edestään löytää minkä taakse jättää, ja onhan se helvetti jos ei tuota vielä ole merkille pistänyt?
Suotta jäät odottamaan hetkeä, että kusee taskuus ja väittää että sataa. Se, kun on yleensä vain ajan kysymys.

Niimpä. Ehdin unohtaa
tärkeimmän eli itseni. Miksi välittäisin yhtään mitään pomostani. Saa lillua liemessään ihan itse ja voida huonosti.

En nyt ole ihan varma ahdistaako tämä joulu joka vuosi enemmän vai ei. Musta tuntuu et ahistaa.

Käyttäkää ihmiset vantaalle tullessanne taksia niin minullakin olisi töitä. Pari viimeistä viikkoa on mennyt lähinnä siten että kun on heitetty se mummo kaupasta kotiin (n. 10e) niin sitten jonotetaan tolpalla 30-90 min >:/

Päivän ajotuotto jää reilusti alle 200e, tänäänkin n. 150e josta itselle jää verojen jälkeen alle 50e.. Tämäkin esimerkki oli siis 10h päivän jälkeen, ei kiva.

[size=5]Toivottavasti ne bisnesukkelit palaa lomiltaan nopeasti[/size]

riitely erittäin hyvänystävän kaa varsinki ku juttu ei o mikään bigdeal...

Yhyy, varpaat märkänä tänääkin:(
Iso krokotiilin kyynel:S

---
selkä ollu tosi kipee eilen ja tänää. Eilen se katos hetkeks kun olin röhjöttäny hetken tuolilla oudossa asennossa =D
Yritykset olla ergonominen kostautuu kuitenki heti *täh*

edit. ja kahvista tulee näköjään nyt pahaolo*sars*
---

Hih, täällä menee yhtä hyvin. Huomasin kahvin aiheuttavan pahoinvointia. Vihreä tee, jopa musta sopii paljon paremmin nyt.

Oon kanssa lopettanu kahvinjuonnin ja nyt taas muistan miks

Jäi sitten jazzireissu tekemättä :(

selkä ollu tosi kipee eilen ja tänää. Eilen se katos hetkeks kun olin röhjöttäny hetken tuolilla oudossa asennossa =D

Hih, täällä menee yhtä hyvin. Huomasin kahvin aiheuttavan pahoinvointia. Vihreä tee, jopa musta sopii paljon paremmin nyt.

Johan taas väsyttää

No nyt tuntuu, ettei mikään onnistu vaikka kuinka yrittää, eikä jaksa enää edes yrittää...

Entäs jos hetkeksi luovuttaa ja jättää sen yrittämisen pakon? Ja sitten onnistuisikin :)

Kiss jää väliin tiedän etten saisi valittaa tollasesta asiasta mut harmittaahan se silti niin pirusti.

ei aina suunnitelmat mee niiku pitää ..mut sitähä se elämä on bläh!

tv-lupatarkastaja vieraili!!! *släp*
nyt on sit lupa katsoa teeveetäki, vaikkei tule katottua muutenkaan sitä *dammit*

näitä hetkiä kun tekee mieli vaan murista ja märistä asiasta kuin asiasta

*känni*

Voit lähettää ne minulle!

Nyt pukkaa sitten lenssua.
Kurkku on pirun kipee ja ilmeisesti kuume nousemassa. Aamulla olin vielä ihan kunnossa.
Ja toki, toinen tenava yskii räkäsenä :(
Katotaanko, kun saan pojan kuntoon, alkaa tyttö sairastelee?

O