päivän :(
horna,
Mikä työ paikka on noin kamala? Tietää itekki varoa
Työmotivaatio kadoksissa...yök! En halua mennä sinne hornaan. Siellä on ihan samantekevää, myös se noita-akka. Jos tulee viimeinen työpäivä lähitulevaisuudessa, aion tehdä "siskonpojat"...YÖKKKK!
Kaikki helvetin kuulokkeet hajoo!! Kuuluu vaan toisesta luurista
keskellä ei mittäään muuta kuin vaaroja ja järvi
Kuvasit muuten tuolla lauseella kaikki rovaniemen alueet:D
Kaikki helvetin kuulokkeet hajoo!! Kuuluu vaan toisesta luurista
Tää on muuten ärsyttävää, ois kiva löytää kuulokkeet, jotka ei mee rikki nopeasti!
Kun ei olo helpota eikä lääkkeet pure. Nyt sit uudet napit kehään. Saa nähdä millaset sivuoireet tulee.
kuumeinen olo, mutta ei kai oikeesti kyllä kuumetta.
Kellokin tuntuu matelevan. Hitsi, kun nälkä jne.
No onneks pääsen 30min päästä lounaalle ja se kyllä varmaan fiksaa kaikki probleemat.
Ja tänään ei oo suunnitelmissa, kun himailua tai ehkä salia jos jaksan
Eilen tuli palkkalaskelma jossa lukee, että maksupäivä on tänään. Ei näköjään tarkoita samaa kuin tilipäivä. Ja minä holmö menin tuhlaamaan eilen rahaa siinä uskossa, että tänään tulee tili... Osa-aika työtä minimipalkalla, niin ei ole kyllä varaa yhtään tällaisiin yllätyksiin*grr*

Richard Wiseman....ärsyttävä, loukkaava ja kauheat silmät.
:(
ompas normaalia paskempi olo ollut jo perjantaista asti.
mikään ei kiinnosta, on kovin yksinäistä, ei o mitään haluja
mihinkään. epäilen olemassaolon tarkoitusta vaihteeksi.
:(
vituttaa taas huomen mennä töihin, näin lyhyenkin sairasloman jälkeen. :/
Ihan kaamee keli. Vettä sataa ja kaikki lumet sulaa pois. :( Aamulla oli ihan tosi liukasta kun tulin pyörällä töihin seiskaks. Eipä ollu vielä mitään keretty hiekottaa. Toivottavasti nyt päivän aikana olis saatu hiekotettua.
Jouduin elämäni ekan kerran käymää työkkäris, ei oo sit yhtää kiva paikka :(
näin unta et voitin lotossa 311 000 euroa, ja se tuntu viel ärsyttävän todelliselta. mut sit kun heräsin ni oli kyl aika :( fiilis..
nojoo, onpa tosi isot murheen aiheet mulla.
Kuulin äsken, että yksi ystäväni on kuollut.
Vaan ylitse kaikkien
kyynelten
tuhat muistoa meitä lohduttaa.
Ne on tallessa päivien
menneiden
-tuhat muistoa kultaakin
kalliimpaa.
Ihan kaamea olo. Vaikka pientä krapulaa olikin havaittavissa niin enpä ole aikoihin oksunnu ja omannut oksuoloa. Johtuneeko eilisistä ruoista/juomista/mistä lie, paree olon parantua. Hyi helvetti. *sars**uuh**ding*
Vähän kipee. :( ei siin muuten mitää, mut huomen pitäis olla bilekunnos...
Tuttu meno jatkuu taas vaihteeksi. Posti kadotti asiakaspalautukseni, joten en siitä saa rahoja takas. Siinä meni sit 20€ hukkaan, joka tuntuu meikän budjetissa. Tilasin Playn kautta käytetyn kirjan. Myyjä kummasti unohti mainita kyseessä olevan kirjaston poistokirja. Prkl
---
Eilen tuli palkkalaskelma jossa lukee, että maksupäivä on tänään. Ei näköjään tarkoita samaa kuin tilipäivä. Ja minä holmö menin tuhlaamaan eilen rahaa siinä uskossa, että tänään tulee tili... Osa-aika työtä minimipalkalla, niin ei ole kyllä varaa yhtään tällaisiin yllätyksiin*grr*
---Tilipäivä taitaa riippua siitä missä pankissa sulla on tili, ja minkä pankin tililtä palkka maksetaan. Sen takia se on yleensä eri päivä eri henkilöille.
Kyllä maksupäivän pitäis olla maksupäivä =rahat tilillä. Sitten vain aikaisemmin maksuun, että rahat on tiliilä sovittuna päivänä.
No ei vielkää vastausta :/
Päivällä työkaverin treffikutsu lähinnä huvitti mut nyt on alkanu ahistaa koko juttu. Näköjään sitä ei voi olla kohtelias ja mm. tervehtiä vastaantullessa työkavereita ilman, että keski-ikäiset epätoivoset miehet alkaa kuvittelee, et mä lähen niiden kanssa treffeille.*toktok* Ei helvetti. Mä en edelleenkään voi ees oikein uskoa tätä. Ja ahistaa kun tehdään sen miehen kanssa samaa projektia ja joudutaan olemaan tekemisissä. Kuinkakohan pitkään se on katellu mua "sillä silmällä".*pökr* Hyi.*eiei*