päivän :(
korvaa alko särkee ihan yllättäen :(
Himoitsemiani housuja ei saa tilattua mun kokoa, työssäoppimispaikkaa ei irronut viidestä lemppariliikkeestäni, säästötilin saldo meni koulutarvikehankinnoissa törkeimmän kipurajan alle ja syyskolean takia jouduin vääntämään patterin päälle. Plääh!
[size=6]Onneks huomenna on perjantai <3[/size]
Baronan palkanmaksu. Faksasin siihen suuntaan verokortin, mutta kehtasivat ottaa ennakkopidätystä 60%. Töissä käynti tuntuu todella turhalta, jos tuota prosenttia ei saa jälkikäteen korjattua.
Vedenkeitin vuotaa. Nyt se on turvallinen, kun ei uskalla keittää sillä vettä, kun sit se on kokonaan vedessä. :(
Itellä kans kurkku tukossa ku on näin kylmä sisälläkin :/ Aivastellu vaan koko päivän.
päivä viel ni alkaa viikon loma. /,,/
Budjettiriihi. Ihan päin vittua kaikki taas. Vitun amatöörit! :C
Sivu elämässä käännetty. Aika siirtyä eteenpäin. Apea, mutta huojentunut olo.
Antibiootit, mitkä teki olosta kahta kauheemman.
[q]yace, 31.8.2007 09:52:
vaihetaa alaa mennää varastolle duunii no stress no nothing
[/q] vittuun nää datalaitteet, näist saa ku harmait hiuksii.
-M
Inhoon tätä kylmyyttä! Koko päivän ollut huulet ihan rohtuneet tän kylmyyden takia
[q]Mark, 31.8.2007 09:46:
Tää duunimesta vaan kusee ja pahasti Kaikki ne asiat minkä takia tänne tulin, on käytännössä mättäneet tavalla tai toisella. On hauskaa huomata tulleensa kusetetuksi oikeen olan takaa. No, eipä tuu paha mieli kun jätän nää lillumaan omassa liemessään tulevaisuudessa.
-M
[/q]
Mitä eiks fujituss ollukkaan sit niin kakka paikka
Mun vuorokaudessa on AIVAN liian vahan tunteja mulle! Ei kerkea tekemaan kaikkea mita pitaisi!!!
[q]alphamagic, 30.8.2007 16:48:
tvlupatarkastaja jolle avasin oven.
käyn kohta itkemään.
[/q]
just ton takia on ovisilmät ja turvaketjut ja kenellekkään vieraalle ihmiselle ei ensinnäkään avata ovea, ja jos avataankin niin telsusta ääni pois ja ovenraosta kysytään varovasti mitä asiaa. tv-lupatarkastajallehan voi sanoa suoraan ettei ole telkkua eikä semmosta tartte päästää sisään.
:)
vesisade
[q]Mark, 31.8.2007 09:51:
---
yace, 31.8.2007 09:49:
---
Oli, mut niin on tääkin.
-M
[/q]
vaihetaa alaa mennää varastolle duunii no stress no nothing
[q]yace, 31.8.2007 09:49:
[/q]
Oli, mut niin on tääkin.
-M
Joudun ottaa mun tupeen (hiustenpidennys) pois ens kuun puolivälissä Musta tulee ruma ja karsee! Voi itku. Eikä oo massii ottaa tällästä samanlaista uudestaan heti putkeen. Ja saleen on oma tukka saanut kunnolla turpaan tästä pidennyksestä ja se on sit lyhyt ja ohkanen.
Voi paska *vaipuu masennukseen*
[q]Jone, 31.8.2007 16:10:
---
Nexus__69, 31.8.2007 14:00:
viikonloppu ilman omaa kultaa. :(
---
Meitsin feidaa 7 viikoksi huomenna. :(
Ajattelin tehdä töitä hulluuteen asti sen aikaa, niin vois sit ehkä ottaa vaiks relasti kun nainen tekee paluun etelään.
[/q]
huh mä en varmaan kestäis. mut meiä juttu onki kyllä aika tuore.
onneks se soittelee ja kirjottelee silti kokoajan. ^^
En haluis uskoa. En aio ymmärtää.
ttu :(
Ööh.
Oma on vika, mut eilen oli hauskaa ja tänään sen sit ainaki tähän aikaan tuntee nahoissaan ku töihin pitäs lähtee ja VÄSYTTÄÄ ja meinaa olla oikeen old-fashioned KRAPULA.
Aina vois sillon edellisenä iltana ajatella sitä seuraavam pvän olooo mutku ei, harvoin sitä on niin viisas. Nyt tekis vaan mieli jäädä nukkuu ja käpertyä jonneki peiton alle mut sen sijaan pitäis olla jo melkeen menos juosten kohti työmaata