päivän :(

Back to häröily O

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7203797.stm

Olkapää pikkasen jumissa..tai en tiä onko enää, ku oon napsinu panacodei, sirdaludei ja napromexei koko ajan ;-)

Olkapää lähti treeneissä vähän pois paikoiltaan, mut meni sit takas onneks aika hyvin.

[q]plink, 26.1.2008 03:29:
oon jostain syystä jurrissa kuolettanu mun pankki- ja luottokortit. koko viikonloppu ilman rahaa, jeij!
[/q]

Hui ... selvin päin siis ?!?!

Missä v#t&ssa mun verotuspäätös viipyy?

..eikä vieläkään.. ..siis varma tieto on että palautuksia tulee mutta olisi kiva tietää kuinka paljon niin osaisi sen mukaan suunnitella tulevan kodin kalustamista..

---
Missä v#t&ssa mun verotuspäätös viipyy?
---

..eikä vieläkään.. ..siis varma tieto on että palautuksia tulee mutta olisi kiva tietää kuinka paljon niin osaisi sen mukaan suunnitella tulevan kodin kalustamista..

Niitä on alettu jo kyllä postittamaan, mutta tulee viimeistään lokakuun loppuun mennessä.

Asiat. Niillä ei vaan näemmä o millään tapana järjestyä *eiei**toktok*

Huomenna olis taas töihin mentävä 4vkon loman jälkeen...

Optimisti hakkaa pessimistin; Kyllä muuten on! Usko pois. :)

---
---

Optimisti hakkaa pessimistin; Kyllä muuten on! Usko pois. :)

Joku mua ainakin hakkaa, olkoon sitten vaikka optimisti...

[q]Peppi:
Onnistuu aina vaan satuttamaan itseään *uuh*. Kerta kerran jälkeen kolahtaa lujempaa. Hajotkaa ihmiset.
[/q]

Sellasta se elämä on...

Puhelin meni rikki Pitää lähettää huoltoon ja kärvistellä jonkuu kökön luurin kans sen aikaa

Netti hidas...
Flunssa, jonka takia ei pääse reenaamaan =<< tai illalla juhlimaan >.<

Infernaalinen väsymys, keskittymisongelmia, mokailuja duunissa, ihana viikko. Ehkä tää tästä lähtee bilettämällä sit...

ahdistaa ja vituttaa palata huomenna töihin

saatanan lindorff kun eivät ikinä osaa maksaa palkkoja oikein!! ois ehkä kiva maksaa joskus jotain vuokraakin.....

Kusin inssin toisiks vikaan mutkaan, vituttaa lievästi... *toktok*

Tapahtuu niin järjettömän hirveitä asioita, ettei voi muuta kuin vihata tätä maailmaa.

Ainainen rahapula!!!!!!!!!!!!!!!!!*grr*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O