päivän :(

Back to häröily O

ei jaksais nyt sekuntiakaan yksin enää.
90m² kämpässä tää jo alkaa tuntua aika dorkalta.
oispa nyt jo torstai.

masu pipi

[q]irrrma, 14.12.2007 14:22:
VITTU kuinka voi elämä potkii päähän!!!!!!!!!! *toktok**nyyh* Alan kohta agressiiviseksi jossei nää *%#¤"^*^> huolet ala kaikkoomaan..*eiei**poks**grr**senkin*
[/q]

no mikäs mättää?

[q]Super-Kerttu, 14.1.2008 09:47:
voi ..ttu mikä aamu..*uuh*
[/q]

samaa mieltä

tentti meni näin \_____________________O_______________________/ huonosti

Ahdistaa viime perjantai kyl eri tosi paljon*uuh* ei pystyny olee kotona yksin lauantaista tähän aamuun vaan oli pakko mennä vanhempien luo yöks....

hävis jostain tosi kummasta syystä toi kevät fiilis ku aamulla katto ikkunasta ulos eikös tuon lumen tulo jo riitä*dissaa*

paska päivä, tuntuu et taas kaikki mahdollinen kusee Illalla voi olla et joutuu ottaa call of dutya niin kauan et antipatiat helpottaa.

-M

Vein juuri mun pikkuiset vauvat päiväkotiin, sinne ne jäi iloisina vilkuttamaan kun itse lähdin kyyneleitä pidätellen.

..kai tää ois oikeesti kiva juttu, mutta mä en haluais myöntää mun vauvojen olevan jo isoja päiväkotilaisia

Jotenkin vaan vituttaa... Taas tiedossa yks perusshitti-ilta perusbaarissa kamujen kanssa. Nastaa on, että on kamuja, mutta kun niitä ei saa kirveelläkään ikinä minnekään muualle kuin tavisbaareihin *toktok* Jotenkin itsellä alkaa noi tavisbaarit ja se shittimusa tulemaan niiiiin korvista ulos... Mutta mä olenkin kamuporukasta se, joka on juossut ylivoimaisesti eniten baareissa, viimeiset 6 vuotta
Joku bilekamu ois kyl enempi ku tervetullut

Voi *itun myrsky.. Hahahahaa just niin tätä omaa tuuria: "..jonka voimakkuus vaihtelee 18-23 metristä sekunnissa aina myrskyvoimakkuuteen, 25 metriin sekunnissa..". En yhtään tykkää helvetisti keikkuvasta laivasta, veneillessä se on lähinnä hauskaa mutta jossain Ruotsinlautalla menee pää ja maha sekasin

Plääh, viiden päivän saikun jälkeen taas töissä, ja nyt tuntuu kovasti joku kesäflunssa vielä iskevän päälle... Hikoiluttaa ja heikottaa ja huippaa vähäsen - mut en taida kehtaa jäädä heti uudestaan saikulle.

Tein eilen iiiiisoon lumikasaan sellaisen hienon lumisohvasysteemin ja tänään joku pälli oli ajanut lisää lunta siihen lumikasaan ja tuhonnut mun tekeleen.

Mun piti päästä ystikseni kanssa samaan työharjoittelupaikkaan ja asiaa oli suunniteltu viime kesästä/ syksystä lähtien. Loppupeleissä meille ei jäänyt kuin yks vaihtoehto, josta lopulta ilmotettiin, ettei ne voi ottaa kuin yhden harjoitteluun. Nyt ystiksellä ei oo harjottelupaikkaa.

Työharjoittelujakson takia uhkaa jäädä ja erittäin todennäköisesti jääkin niin Pacifique kuin Finnish Club Awards-risteilykin väliin.

Kaverini lainasi mulle erästä ulkomailta tilattua lehteä, jonka haluu ehdottomasti takaisin. Mulla ei ole tällä hetkellä hajuakaan lehden sijainnista - tai siis se katos joulusiivouksen yhteydessä johonkin, enkä oo kerenny etsiä sitä..

5 koetta tekemättä. Tänään ois ollu uusinnat, mutta nukuin pommiin. Kokeet on menny vituralleen tai jääny tekemättä, koska en yksinkertasesti oo ehtiny lukea yhteenkään kokeeseen tai asiat on ollu niin vaikeita, ettei mitään oo jääny päähän.
Mun pitäs valmistua toukokuun lopussa, sitä ennen tehdä massiivinen päättötyö ja olla yli 2 kk pois koulusta niin, etten voi edes tehdä kokeita enkä päättötyötä, joka vaatii erikoisvälineitä. Kokeiden lisäksi iso kasa erilaisia tehtäviä tekemättä.
24 h/ vrk ei riitä mihinkään, jos ja kun haluu tehä jotain muutakin kuin pelkkiä kouluhommia.

En oo ehtiny skannata ja lähettää Klubitukseen kuvia tän talven ensimmäisestä Koffarissa (sillon joskus kauan sitten) järkätystä pulkkailusessiosta.

Ilkeä, keuhkot irrottava yskä on jatkunu yli 3,5 kk.

Myös kiittämättömät ihmiset saa aikaan pahan mielen.

Sekin vituttaa rankasti, että pahasta mielestäni saavat osansa myös ne läheiset, joilla ei ole osaa eikä arpaa asioihin.

Mitäs vielä...

Ja lisää vettä myllyyn.. Kaikki se valtavan ihana lumimäärä uhkaa sulaa pois ton paskamaisen nollakelin takia. Samaisen märän kelin takia ei viitti mennä myöskään hankeen telmimään.

[muokattu 4.2.2004 21:32]

Alkoihan taas ihan tosivitunhienosti tämäkin työviikko

[q]plink, 22.2.2007 02:47:
paloin tv-lupamaksusta:(
[/q]

miten voi onnistua???*senkin*

Kauhee kipeys on iskenyt , pää on täynnä räkää , kurkkuun koskee , kuumia aaltoja virtaa kehon läpi ja voimia ei ole ollenkaan.. Tämän kaiken lisäksi sain taas kerran puhelun että minun pitää odottaa kuukausi tietoa että saanko asunnon ja toinen kuukausi lisää siihen että voin muuttaa huom; jos saan asunnon. Kiitos tästä tyhmä maailma

Yövuoroissa...

vasen korva täynä vaikkua... onneks on perjantaina korvien tyhjennys aika terveys asemalla

ylityöt painaa..*hmph*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O