päivän :(
Koulu jatkuu :<<
No onneksi lukujärjetys näytti VIELÄ mukavalta...
[q]Timce, 10.8.2010 21:14:
---
larpap, 10.8.2010 20:46:
vasen korva täynä vaikkua... onneks on perjantaina korvien tyhjennys aika terveys asemalla
---
Osta Remo-waxia. http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/6432100002501
Itsellä veti n. 5 vuotta sitten niin täyteen paskaa toinen korvakäytävä, että oli pakko käydä tyhjennyttämässä t-a:lla. Lääkäri suositteli tuota ja eiku apteekin kautta. Toimii, eikä terkkarillakaan tarvitse enää käydä.
[/q] no pitàà kàydà ostaa ku ei toi vanupoikkokaan auta enààn tai ei se ku pahenna tàllà hetkel ku tuntuu et se vaikku menis vaan syvemmàlle
[q]Freja, 9.8.2010 19:33:
---
kinderi, 2.8.2010 08:31:
Vein juuri mun pikkuiset vauvat päiväkotiin, sinne ne jäi iloisina vilkuttamaan kun itse lähdin kyyneleitä pidätellen.
..kai tää ois oikeesti kiva juttu, mutta mä en haluais myöntää mun vauvojen olevan jo isoja päiväkotilaisia
---
No, ehkä sekin päivä viel koittaa joku kerta ku sä si nurkan takana, päiväkodin jäätyä taakse, nostat kädet pystyyn ja toteet HALLELUJA PIENI RAUHA! :D
[/q]
Joo, ei mua enää harmita niin paljoa :D Ei oikeestaan ollenkaan
[q]Annakins, 11.8.2010 09:38:
---
larpap, 11.8.2010 00:31:
---
Timce, 10.8.2010 21:14:
---
larpap, 10.8.2010 20:46:
vasen korva täynä vaikkua... onneks on perjantaina korvien tyhjennys aika terveys asemalla
---
Osta Remo-waxia. http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/6432100002501
Itsellä veti n. 5 vuotta sitten niin täyteen paskaa toinen korvakäytävä, että oli pakko käydä tyhjennyttämässä t-a:lla. Lääkäri suositteli tuota ja eiku apteekin kautta. Toimii, eikä terkkarillakaan tarvitse enää käydä.
---
no pitàà kàydà ostaa ku ei toi vanupoikkokaan auta enààn tai ei se ku pahenna tàllà hetkel ku tuntuu et se vaikku menis vaan syvemmàlle
---
vanupuikoista on pelkkää haittaa korvien putsaamisessa.
[/q]
Joo huomasin....
Vähän liian huonoja uutisia lääkäriltä
[q]kinderi, 12.8.2010 23:02:
Vähän liian huonoja uutisia lääkäriltä
[/q]
Tää oli kyl "vuoden :("
Ipana viikon verran päiväkodissa.. nyt mahataudissa. kiitos ja heipä hei yöunet!
Ipana viikon verran päiväkodissa.. nyt mahataudissa. kiitos ja heipä hei yöunet!
Nyt kun helteet on ohi, on meil tääl toimistolla taas aivan jäätävän kylmä
Ilmastointi ei enää yhtään oo mun kaveri Se on niin tehokas, et vaan kolmenkympin helteillä tarkenee olla tääl sisällä, pitäis olla pilkkihaalari työasuna *toktok*
puuh. ja silti mä jaksan.
Miten tää siivoominen voikin olla näin pirun vaikeeta*igor*. Kyl pyykin pesu menee mut muuten :(
Oon lihonu kesäloman aikana :(
aaaaaaaaargh seconded
Naiset.*eikä*
Naiset.*eikä*
Ahdistaa..no tehdään töitä paljon, nii ei kerkee ees miettii asioita liikaa.
---
Naiset.*eikä*
---
Elä! Ei saa :D Oon ihan confused naisten kanssa taas..vittu kun en vaan voi ymmärtää, eikä taideta puhua edes samaa kieltä.
"Määrätyn iän" saavutettua kovinkaan moni asia tässä sairaassa ihmisen maailmassa ei enään juuri yllätä, saati jaksa varteenotettavasti kiinnostaa. Joskin silloin tällöin pieniä poikkeuksiakin toki pintaan pulpahtaa, pintaverenkiertoa häiritsevästi kihelmöimään. Harmi vain, että ne liiankin usein ovat sieltä negatiivisesta suunnasta kuten malliesimerkkimme maailmalta, joka ainakin tämän eläinrakkaan ihmisen sai lähinnä hiljaiseksi.
http://iltalehti.fi/ulkomaat/2010090112276534_ul.shtml
..Se onko kyseessä puhtaasti provokaatioksi kohdennettu hyvin sairas pe*seily vai autenttinen, jo juridisellisestikkin todennettava rikos, jäänee nähtäväksi?
- Jos uutinen on totta.. lienee lapsen vanhemmilla aihetta suruun niin tytön teon (itselleen ja sitä myöten myös perheelleen) aiheuttaman yleisen turvallisuusuhan, kuin itse ilmeisen varmasti tulevan tuomionkin(?) osalta.
Mikä ihme ihmisiä riivaa?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7246003.stm
Kansallisurheiluako jo ?
Missä v#t&ssa mun verotuspäätös viipyy?
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.