päivän :(

Back to häröily O

lenssu.... dokka ducossa...

Typerän epäluuloinen ja inhottava olo En meinaa uskaltaa luottaa mihinkään, tuntuu kuin kaikki vain pelais toisillaan tai kukaan ei halua mitään hyvää kenellekään. *toktok* Mistä moinen, en tiedä. Jos ottais nyt vaan ihan rennosti.

Ja työpaikan pohjakassassa miinusta, eikä tiedetä kenen jäljiltä. Tod näk mun, koska oon viimeks sen laskenut. Pomo muistutti mun olevan koeajalla... motivaatio astella huomenissa aamulla töihin nolla.

[size=7]Pitäis varmaan mennä juoksee ni pääsis ärsytys ees osaks pihalle...[/size]

Kipee olo, jälleen

Toiveikkaana menin tänään koululle, jotta saisin vihdoin matkoihin kulutetut rahat takaisin. Mitä vielä! Toimiston akka ei puhunut sanaakan englantia; hollanti olisi ollut toinen vaihtoehto *justjoo*, ja osa papereistani on hävinny kuin tuhka tuuleen. Ne niistä rahoista sitten...

KAIKKI huonosti. Oikeesti huonosti.
Tulis edes yks aamu ku viittis herätä ilosena.

Huoh, olis niin paljon tekemistä, mut ei kiinnostais tehdä yhtään mitään muuta ku löhötä tai nukkua

APUA!! mun puhelin jäi kotiin! *toktok*

jokaviikkoiset verikokeet
alkaa olla jo kipeet kädet ja tuloksia ei vieläkää tiedossa mistä johtuu kohonneet maksa-arvot

pää kipee kolmatta päivää putkeen. Lisää särkylääkkeitä :s

kulkku kipee vähän, ekaa kertaa sitten vuoteen... ei kyl paljoo mut toivottavasti jää tähän. kukukuuukkuuuu.

Ähky

Huomenna vika duunipäivä, ekat kesälomat ~5vuoteen (huikee 1viikko,) oon oikeesti siinä kunnossa etttä huomenna ei tuu töstä vittuakaan... vitun mellu, vitun juhgu homot

Vitun kaapin ovi saatana!

piru aikaset aamuherätykset ei koskaan oo kivoi, mut jotenki tänää se tuntu viel vaikeemmalt päästä sängyst ylös.. Zz Zz

ei mitää tämmöst, kerranki tuntuu et jotai hyvää tapahtu elämässä

[q]_, 5.8.2006 20:23:
---
Jago, 5.8.2006 20:14:
---
sapeli, 5.8.2006 20:04:
---
Jago, 5.8.2006 19:15:
kamala krapula.. ja olis kiva lähtee illalla bilettää,, mutta ei voi..

---

Mut kato ainahan on sunnuntai

---

joo sunnuntaina pakko lähtee bilettää.. on vaan niin pirun ällö olo.. on sitä pahemiapin krapuloita nähty, mutta ei pienikään oo kivaa.. varsinkana kun pitäisi tehä duunia tässä eikä vaan pelailla/chattaila

---

sillä se lähtee millä on tullukin. väkisin pari ensimmäistä, niin kyl se iloks muuttuu
[/q]
heh.. se olisikin näky.. meikäläinen kännissä kantamassa kirjahyllyä ympäri kämppää mutsin kanssa..

siks oon mä suruinen kun sua nyt muistelen:*nuotti**nyyh*

työjutut :( haluun juosta kotiin ja piiloutuu sängyn alle.

..miten musta jotenkin tuntuu et liian usein viimeaikoina mun päivän :( on ollu työhön liittyvää..

..pitäs varmaan alkaa harkita uuden työpaikan etsinnän aloittamista*nyyh*

Koira oli taas karannu. Toivottavasti ei oo käyny tekemässä pahojaan.

[q]-Santtu-, 3.8.2006 16:09:
työjutut :( haluun juosta kotiin ja piiloutuu sängyn alle.

..miten musta jotenkin tuntuu et liian usein viimeaikoina mun päivän :( on ollu työhön liittyvää..

..pitäs varmaan alkaa harkita uuden työpaikan etsinnän aloittamista*nyyh*
[/q]

kovasti samoissa fiiliksissä...turhauttavaa hakata päätään seinään.

O