päivän :(

Back to häröily O

Väsymys..

[q]Toni_L, 9.11.2008 19:58:
Netti ei toimi.
Onneksi naapureilla on suojaamaton Wlan verkko.
[/q]

Nyt toimii täällä. Tosin en tiedä kuinka kauan. Viime viestiä kirjoitellessa toimi sen 5 minuuttia. Odotellaas, jos vaikka kohta menis taas, sekä kuva, että ääni.

silimiä kutittaaaaaa

Pieni keittiö joka päivä saa tiskata jos aikoo pitää paikat siistinä *neurootikko* Noh- taas tiskivuoren kimppuun *toktok*

Elisalla joku hieman laajempi verkko-ongelma, ekalla kerralla toimi sen kymmenisen minuuttia ja sitten olikin pari tuntia väliä. Noh joskohan nuo saisivat tuon yhteytensä toimimaan hiljalleen *grr*.

Piti quatata, mutta sepä jäi tekemättä.

edessä ois työpäivä from hell. puol kahesta ysiin asti pitäis hoitaa kahen ihmisen työt ja ottaa vastuu asioista joita en ole ennen tehnyt.... saas nähdä kuinka suurilla mokauksilla selviin.. huoh..

voi pirnales kun nyt ärsyttää. hollantilainen ystäväni ei taida oikein ymmärtää, että suomessa on tuota välimatkaa aina paikkojen välillä - eikä niitä kuljeta aina nopeasti. pitäisi kuulemma huomenna yrittää tavata, mennä vaikka kahville.. Ihan kiva muuten, mutta olen ät mo n.500km päässä tyypistä. Eikä se itse suostu liikkumaan - toisaalta ymmärrettävästi. Mutta kun olen yrittänyt kertoa tätä asiaa jo jonkin aikaa, että sovittaisko nyt vihdoin varmasti milloin nähdään, että voisin jopa yrittää olla paikalla, niin ei! Ei saa yhteyttä, eikä vastata viesteihin tai soitella takaisin. Sitten tulee viesti parin päivän viiveellä, että josko huomenna ois hyvä?????

Perhana. Muuten tämä voisi olla ihan surkuhupaisaa ja mukavaa yllätyksellistä tekijää elämään tuovaa, mutta kun on jo fiksattuja menoja ja sitten tuota graduakin pitäisi saada tehtyä tällä viikolla koko lailla. Pirnales pirnales pirnales.

Voisko joku jo vihdoin keksiä teleportin?

*toktok*Mulla on kurkku tullut pipiksi ja pe pitäs lähteä reissuun. Toivottavasti en tuu enempää kipeeks

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:03:
---
bubbelgum, 8.6.2006 13:18:
Vitun sossu. Koko päivä taas pilalla...
[/q]*lohduttel*Lohdutan teitä molempia sillä että voitin sunnuntaina dalmutissa ilman että muut pääs lyömään kertakaan

On se niin ihanaa olla ilkeä

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:03:
Vartijakortin hakeminen 36EUROA
[/q]

Kävin eilen samassa paikassa samalla asialla ja makso 34. Ja palvelukin oli jees.

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:31:
---
Zeratul, 8.6.2006 16:30:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 16:03:
---
bubbelgum, 8.6.2006 13:18:
Vitun sossu. Koko päivä taas pilalla...

---
*lohduttel*Lohdutan teitä molempia sillä että voitin sunnuntaina dalmutissa ilman että muut pääs lyömään kertakaan

On se niin ihanaa olla ilkeä

---

Syö paskaa
[/q]Nam nam *mutustel* maisuis varmaan sullekki *tarjoil**pepsodent**nauru*

kipeilytyttää

[q]Timce, 9.11.2008 20:34:
---
Toni_L, 9.11.2008 19:58:
Netti ei toimi.
Onneksi naapureilla on suojaamaton Wlan verkko.

---

Nyt toimii täällä. Tosin en tiedä kuinka kauan. Viime viestiä kirjoitellessa toimi sen 5 minuuttia. Odotellaas, jos vaikka kohta menis taas, sekä kuva, että ääni.
[/q]
Huimat 2min toimi äsken Elisa.. ja takas dna:n kännyliittymän yli.

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:41:
*släp*
[/q]Mut jos nyt oikeesti yrittäis lohduttaa nii mähän voisin käydä kommentoimassa tota yhtä vampyrellan kuvaa

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:42:

Kuten että viikkarin perjantai lähdöt onkin K20
[/q]

Mun mielestä noi ikärajat koskee ainoastaan risteilyjä, eli jos otat vaan menolipun niin pitäs päästä alle 20-vuotiaana.

Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.

Ainoastaan kaksi ihmistä haukkui minut tahvoksi ja tunariksi. Ja ainoastaan nämä kaksi iskivät luurin korvaani. Eli hyvin alkoi.*joo*
Mun message maailmalle tänään: jos et kerran osaa puhua, käytä joukkoliikennettä.*justjoo*

Ahdistaa niin perkeleesti

Että mä olen tyhmä meille vissiin tarjottiin kämppää ja mä oon hävittäny yhen lapun mikä liittyy mun opiskeluun mut toivottavasti asiat nyt selviäis hyvin et saatais huomen se kämppä ... *toktok*

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:42:
---
pirpeli, 8.6.2006 16:38:
rupes vituttaa.

---

No arvaa vituttaako mua kun ei helvetti päästä millään Alenan kanssa sinne pariisiin Just kun joku kiva reitti löytyy niin tulee joku muu este... Kuten että viikkarin perjantai lähdöt onkin K20
[/q]

Viikkarille muuten pääsee alle ikärajan jos tekeytyy avopuolisoksi! Kokeiltu on, missään vaiheessa ei kysytä mitään, molempien pitää olla vaan täysi-ikäisiä (en tiedä mikä sun tilanne on) ja kuten joku tuolla jo mainitsikin niin yhdensuuntaisen lipun saa kuka vaan!

O