päivän :(

Back to häröily O

Ihan hullu työpäivä Vituttaa kun ei saa millään tehtyä kaikkia hommia, vaikka juoksis koko päivän riittämätön olo. Toisen tauonkin keskeytin 3 kertaa ja sit taas töiden pariin. Ei tartte enää kauheesti mitään kevätkilonpudotuksii miettii, kun paino alkaa oleen siel 40 kilon puolella kun ei kerkee ees syömään...

[q]Jna, 24.5.2006 12:43:
Olin sitten unohtanut ilmoittautua perjantaiseen tenttiin, johon olen lukenut jo yli viikon ajan. No, ei siinä muuta, mutta nyt joudun lukemaan samaiseen tenttiin heinäkuun helteillä*grr* Pääsen kuitenkin perjantaina tekemään toisen tentin, joten nyt pitää vain vaihtaa aihetta ja lukea pari päivää hiki hatussa toista ainetta.
[/q]
Tuli tilanteita ja menenkin tekemään 2 tenttiä perjantaina..no jiihaa vaan...*grr*

Iski ikävä erästä ihmistä. *nyyh**Nyyh* Siitäkin on jo vuosi.

Päätä särkee vaikka join vaan kaksi lasia viiniä. Ehkä asiaan vaikuttaa myös se, että menin vasta viideltä nukkumaan *pökr*

Posket kolmatta päivää hullun turvonneet viisaudenhampaiden poistosta (leikattiin 2kpl).
Rupee hiljalleen ärsyttää tää marsulta näyttäminen ja keiton litkiminen :D

Hirmuinen ikävä työttystävää. Vaikka sen viimeksi näki tiistaina. Mutta silti on ihan mieletön ikävä sen viereen jo.

Selkä on kipiä, ollu oikeestaan jo viikon.

Onpas vaiheileva olo.. vaikka päivä on tosi ihanan seesteinen, niin on tosi väsähtäneen rasittunut olo. Ja huomenna on vielä töitäkin.. *eikä*

nukuin viime yönä 4h*poks*
ei kiinnosta niin yhtään olla töissä.

Väsyttää niin maan perkeleesti ja vielä olis vähä yli neljä tuntii töitä*igor*

[q]Medusa, 25.5.2006 20:05:
Jotenkin sellanen fiilis että jotain paskaa on tulossa pian
[/q]

Sitä kutsutaan paskahädäksi.. se ei ole vaarallista

[q]Freja, 26.5.2006 19:27:

:D ei REPSLOLLERO!!
[/q]

Saa nähä millasta PASKAA toikin kommenti saa aikaan

ITTU! pitää mennä huomenna töihin*igor*

Sydän rakkautta tulvillaan
Syli tyhjää täynnä
Äiti suruaan kantaa
Huutaa hiljaa kipuaan
On pieni mennyt pois
Pieni jota sai odottaa

*sydän*

Vuosi. Ikävä! *nyyh**nyyh**nyyh*

[q]boy-cut, 26.5.2006 23:17:
ihan liikaa kännisiä riehujia metrossa
[/q]
ihan liikaa niitä ympäri kaupunkia*justjoo*

ihan liikaa kännisiä riehujia metrossa

[q]Jago, 28.5.2006 19:34:

aah sä olitkin töissä.. no joo on typerää mennä ihan selkeesti eri-ihmisen kortilla. jos mä nyt menisin matti meikäläisen kortilla et säkään ois ssitä huomannut, mutta ei tulis mieleenkään olla niin tyhmä että menisin jonkun intialaisen naisen korttia vinguttaa..

typeriä ihmisiä maailma täynnä. en sitten tiiä onko tuosta tarpeeksi etua niille.. onhan siiitä varmaan jotain, mutta kuvittelisi riskien olevan suuremmat kuin ravintolalasku koskaan voisi
[/q]

Todellakin. Typerintä kaikista on varastaa se toisen kortti. Se pistää jotenkin niin yli-sapettamaan, että joku yöntimo tulee Somaliasta tänne (tosin nää eiliset oli jotain marokkoakselia) ja opettelee kielen ja kaikkee ja sit tulee tilaamaan kallista viskiä maksuvälineenä SUOMALAISEN NAISHENKILÖN kortti. Sit maijanovelta huudellaan vielä mulle, että "sinä olla rasisti", no shit Sherlock. Eílisen saldona mun tiskillä hieman yli 50 e maksamattomia ostoksia näiden sankarien ansiosta.

Mietin vain, että kuinka pitkä rikosrekisteri tarvii olla jotta ne lähetettäis takas sinne mistä on tulleetkin...

Huonosti nukuttu yö. Menin perinteisesti neljältä nukkumaan ja heräsin ysiltä, muttei nukuta enään, on vaan älytön kooma :(

O