päivän :(
Huonolla päällä jo vuorokauden
Stressi alkaa iskeä tosissaan päälle...tälle viikolle en oo saanut yhtään työvuoroa, eikä uutta työtä oo etsinnöistä huolimatta löytynyt.
Joten pakko vaan tuhlata hurjat 200e säästöt ja maksaa vielä vuokra, niin tilille jää upeat 35 euroa...*ittu miten hieno kesä tulossa, jos suunnitelma x ei toimi...
Koira päätti, että lauantai aamuna klo 8.00
on sopiva aika nousta. Tuli makaamaan päälle,
vinkui ja nuoli naamaa. Nyt se on sitä mieltä,
että pitäis lähteä lenkille. Kiertää jaloissa ja vinkuu.
Ei sit vissiin riitä et laskin sen jo takapihalle. Plaah.
Tahtois nukkua vielä...
[q]martina, 21.5.2006 22:44:
iski hirvee halipula ja puutos. :/
[/q]
Hah, sama ongelma. Mut kyl se tästä taas, työt vie miestä!
[q]Freja, 3.11.2006 21:43:
---
Progress, 3.11.2006 20:44:
tais tulla tehtyä väärä valinta...muutin hlsinkiin tukholmasta.
---
MIKSI TEIT SEN!? *eikä* [size=7]eikun ihan oikeesti, en mäkää tääl tykkää olla, mut liian monta syytä miksi en juuri nyt täältä poiskaan voi lähteä :/[/size]
[/q]
no tääl suomes on parempi koulutustaso...ruotsis saa koulutuksen lyhemmäs ajas, mut se tarkottaa myös suppeampaa koulutusta. Olen tässä juomassa...alkaa olla *känni*...*nauru*
Ystikset lähtee Halluihin ja mä en pääse :(
[q]Freja, 21.5.2006 17:55:
Oon ihan poikki. Toi työ ottaa vaan niin voimille tänäänkin 8 tuntia ilman taukoja
Yritä siinä sitten seistä ja hymyillä kun jalat eiliseltä jo ihan kipeät ja särkee joka paikkaa
[/q]
Mikäs työ se sellanen, missä ei oo taukoi
[q]Nexus__69, 22.5.2006 15:01:
[size=25]VITTUSAATANA.[/SIZE]
[/q]
Whaaaat?
[q]Jocular, 22.5.2006 15:06:
---
Nexus__69, 22.5.2006 15:01:
---
Whaaaat?
[/q]
joku paska päivä vaan, ei mitään suurempia.
Päänkivut ja kuumeilu. Katellaan parin päivän päästä taas. Etäyhteydet *Sydän*
paskin päivä aikoihin
Taas kipeenä Pitäis varmaan lopettaa bileissä käyminen ja alkaa ituhipiksi että pysyis edes pari kuukautta terveenä Terveet elämäntavat: täältä tullaan!
Muihin potutuksen aiheisiin ehkä vähäpätöinen, mutta aiheuttaa mulle justiinsa tänä aamuna aika komean kiukun on tää SADE
onnistuin eilen lyömää jotenki mun pikkurillin et siihen alko sit viimeyön koskee eikä sit pysty taivuttaa... lääkäriin mars!!
Kiva oli aamulla tulla töihin, meidän kopiohuoneen hyllyt oli romahtanu yön aikana ja kauheet reiät vaan seinässä. Voi luoja sitä sotkua kun kaikki lattialla.. Olis voinu vähän miettiä sitä et miten paljon ne kestää painoa.. Tulee kallis lasku seinän korjauksesta :(
ei jaksa tehdä mitään, vituttaa
Postilta tuli yli 1000 osotteenmuutosta, jotka joudun kaikki tarkastaa västörekisteristä ja vieläpä sellases muodos, ettei noita voi vaan suoraan ajaa ohjelmaan eikä tulostaa. Kiinnostus ainaki KYNPPI!
Vitun sossu. Koko päivä taas pilalla...
Oon jo monta päivää riutunut tympeän flunssan kourissa, yskittää niin että kurkku repeää mut silti ois lähettävä tuonne sateeseen rämpimään kohti koulua *grr**nuha*
Ei vieläkää oo tullu rahaa vaikka piti tulla jo eilen