päivän :(

Back to häröily O

Villen kuolemasta 4 vuotta
erittäin haikee olo

[q]sapeli, 19.5.2006 14:13:
---
Nitta, 18.5.2006 18:52:
Tuntuu ettei kukaan ymmärrä mitä mun päässä liikkuu...

---

(ja sit perään sig)

---
fluffy little clouds
---

[/q]

Mysongbook.com:in tiedostot ovat poistettu käytöstä. Ymmärrän kyllä miksi on tehty näin ja se oli kyl odotettavissa.

Jouduin ottaa väliaikaa mun rakkaasta, että saan omat asiani kuntoon. Ei tunnu hyvältä, mut tein sen kuitenkin hänen parhaakseen. Ei oo kiva kattoo vierestä kun toinen kärsii omista tekemisistäni. Sattuu ihan vitusti *nyyh**nyyh*

Flunssa iski Ja viel ku tänää olis parit synttärit ja yhet tuparit

Vein moton huoltoon siinä uskossa että olisi ok kunnossa. Kävi ilmi että kääsarin tiivisteet rikki, takaiskari rikki ja karnaanin akseli jotenkin kulunut. Lisäksi välykset moottorissa päin vittua. Kiva kiva, sinne menee nekin rahat sitten.

[q]Cjet, 19.5.2006 11:04:
Miuh.. moon pipi.. kurkku kipee, ja jäseniin sattuu. Nousispa viikonloppuna kunnon kuume nii pääsis saikulle..
[/q]

hyvät pohjat meni iha hukkaan ku jengi päättää illal lähtee malmin tillikkaan, vittu pliis... ketää lähös seuraks keitolle?

[q]Lyylikki, 19.5.2006 20:15:
---
Wolverine, 19.5.2006 19:59:
hyvät pohjat meni iha hukkaan ku jengi päättää illal lähtee malmin tillikkaan, vittu pliis... ketää lähös seuraks keitolle?

---

Mitä vikaa Malmin Tillikassa?
[/q]

hehe sanotaan vaikka niin et se ei oo mun mesta

Miuh.. moon pipi.. kurkku kipee, ja jäseniin sattuu. Nousispa viikonloppuna kunnon kuume nii pääsis saikulle..

yksin kotona 15 eksynyt olohuoneessa

Siistii. oon menossa k-team-risteilylle ja yllättäen puski sit 37,5 asteen kuume. Mikä yhteensattuma *toktok*

[q]artturi, 19.5.2006 20:31:
menen saunaan
[/q]
Eikös tämän pitäisi olla päivän :) eikä :(?

rahatilanne S U R K E A !... ja muutama lasku oottais jo... kunpa lomarahat tulis jo...

vaikka itseaiheutettu tilanne onkin...*hmph*

[q]Chatte, 20.5.2006 10:07:
---
artturi, 19.5.2006 20:31:
menen saunaan

---

Eikös tämän pitäisi olla päivän :) eikä :(?
[/q]

ei missään nimessä..

Mä en ala jos oon tulossa kipeeks

Vähän ja huonosti nukuttu yö. No pitäs uni ens yönä si maittaa

että voikin kaverin pahan olon näkeminen tehdä ittellekin masentuneen fiiliksen! ahdistaa katsoa vierestä kun toinen vetää ittensä ihan loppuun ja heittää kaiken läpäksi aina kun asiasta mainitsee...
miten saada ystävä ymmärtämään että sen alkoholinkäyttö ei ole enää missään määrin järkevää eikä juurikaan edes hallittua?

[q]Siren, 28.4.2008 20:50:
Mä en ala jos oon tulossa kipeeks
[/q]

mä lopetin jo ku tulin jo kipeeks

Selkään sattuu... oon töissä... vielä neljään asti.. yksin.

Mulla on luokkakokous tänään.... se on ihan kiva juttu, mut tajusin sen eilen ja mun vähän niinku piti ottaa ihmisiin yhteyttä ja järjestää jotain toimintaa... menen sit tarkastaa jos vaikka joku olis eksyny paikalle..... *eikä*

O