päivän :(

Back to häröily O

Onnistusin jotenki yöllä rusauttamaan lapaluun ja sen alla olevan lihaksen ihan pirun pahasti, nyt on eletty kipulääkkeellä about 12h ja silti sattuu prkl *grr*.

-Kipeenä.
-Porukoilla.
-Vituttaa.
-Tylsää.
-Tekee mieli vaan valittaa.
-Kaikki ratkasut huonoja mitä teen vaikka kuinka yrittäis käyttää järkeä.

Voisitko elämä joskus olla pikkusen helläkätisempi mua kohtaan!?! (tai vaihtoehtoisesti elämä anna mulle aivot)

[q]Mimir, 21.5.2006 05:10:
Oliko siitä pronssiottelusta nyt sitten ihan pakko tulla Suomi-Kanada, mä joudun väkisin kannattamaan sitten Kanadaa
[/q]
Onko se sitten väärin *vink*? Suomi poikien lätkä oli, mitä oli ja se ei niin kauhean sujuvaa loppeenlopuksi ollut valitettavasti *lohduttel*.

ainoo et hiuka vtuttaa toi Suomen häviö kiekossa..*eiei*

[q]Hitchhiker, 21.5.2006 05:21:
Onko se sitten väärin *vink*? Suomi poikien lätkä oli, mitä oli ja se ei niin kauhean sujuvaa loppeenlopuksi ollut valitettavasti *lohduttel*.
[/q]

Se on syvästi väärin, koska mulla on aina Suomen ja Kanadan kohdatessa hirveet tunnontuskat siitä, että pitäis kai kannattaa Suomea, mutta aina kallistun Kanadan puolelle :P

Oliko siitä pronssiottelusta nyt sitten ihan pakko tulla Suomi-Kanada, mä joudun väkisin kannattamaan sitten Kanadaa

[q]artturi, 19.5.2006 20:31:
menen saunaan
[/q]

toivottavasti selvisit.*hali*

nimimerk. vihaan saunaa.

Miks ihmismieli on niin vahva ?! Tai ainaki mun.
Aina jos mulla on jotenki asiat huonosti tai joku asia vaivaa mua, mä en pysty ajatella mitään muuta. Kun mä nukun, mä nään vain ja ainoastaan siitä asiasta unta, ku herää vaan vapisee ja vois vaikka oksentaa.

Mä en pysty vaan lopettamaan sitä ajattelemista, en pysty sulkee pois mielestä ja ajatella jotain muuta, tai olla vaikka ajattelematta yhtään mitään. Nytki kädet tärisee, heikottaa ja kaikki vaan sen takia etten pysty relata yhtään. Tää on ihan ku joku pakkomielle tehä asioista elämääki suurempia ja sit saan kärsiä myös fyysisesti. Ei tarvii kauaa psyykata itteesä ni saan vaikka oksennustaudin tai minkä tahansa vaivan kehiin.

Ja yleensä nää kaikki johtuu ihmissuhteista, joiden hoitamisessa must saattaa tulla erittäin hysteerinen. Kai se on koht mentävä jollekki tohtorille et laittais pari ruuvia paikalleen.

muuten työvuorot meni ihan hyvin, mutta mulle on pistetty 26.6 sunnuntaiks töitä Oman kunnon voi päätellä jo etukäteen

[q]sune, 21.5.2006 12:27:
Aina jos mulla on jotenki asiat huonosti tai joku asia vaivaa mua, mä en pysty ajatella mitään muuta.
[/q]

Eikös joku joskus sanonut jotain siihen suuntaan että pitäisi muuttaa ne asiat joita ei voi hyväksyä, ja hyväksyä ne asiat joita ei voi muuttaa? Toisin sanoen, kaikelle löytyy ratkaisu - joko päätös tehdä asian eteen jotain (koska jos asia vaivaa niin sen vatvominen vaan pahentaa asiaa), tai hyväksyä tilanne sellaisena kuin se on ja siirtyä eteenpäin.

Niin yksinkertaista, mutta usein niin vaikeaa. Mutta silti uskon että meistä jokainen kykenee siihen.

Kurkku on pipeenä kun oon yskiny hurjasti. Vaikkakin, kivaa olla saikulla! :D Olisin muuten nytkin 9 tunnin päivänä kassalla vaan kököttämässä :D

[q]sapeli, 21.5.2006 18:34:
---
sune, 21.5.2006 12:27:
Aina jos mulla on jotenki asiat huonosti tai joku asia vaivaa mua, mä en pysty ajatella mitään muuta.

---

Eikös joku joskus sanonut jotain siihen suuntaan että pitäisi muuttaa ne asiat joita ei voi hyväksyä, ja hyväksyä ne asiat joita ei voi muuttaa? Toisin sanoen, kaikelle löytyy ratkaisu - joko päätös tehdä asian eteen jotain (koska jos asia vaivaa niin sen vatvominen vaan pahentaa asiaa), tai hyväksyä tilanne sellaisena kuin se on ja siirtyä eteenpäin.

Niin yksinkertaista, mutta usein niin vaikeaa. Mutta silti uskon että meistä jokainen kykenee siihen.
[/q]

Huoh. Oli kyl niin totta joka sana. Mut minkäs teet, tyhmä kun on..*nauru*

Attepojan läksärit oli tänään... Nyt olen ainoa kusipää duunissa :D
Hirveä matkakuume olis taas, tahtois taas täältä pois ja äkkiä...

[q]Dave^, 20.5.2006 18:52:
---
Chatte, 20.5.2006 10:07:

---

Ei kaikki kato oo sauna hulluja..toisin ku eräät
[/q]

*blush**blush**blush*

iski hirvee halipula ja puutos. :/

sonera. ei maanantaita etteikö sen kanssa olisi ongelmia.*dissaa*
ja muutenkaan ei tänään jaksaisi noita työkavereita tänään ollenkaan. pitäsivät vaan päänsä kiinni.*dissaa*

maanantai*igor*

[q]Taika, 22.5.2006 08:58:
maanantai*igor*
[/q]

Yhdyn tähän.

[q]Taika, 22.5.2006 08:58:
sonera. ei maanantaita etteikö sen kanssa olisi ongelmia.*dissaa*
[/q]
Vuosia soneran käyttämisen jälkeen ja pari vuotta siitä q Sonera viimeinkin jätti mut rauhaan, ymmärrän silti tuon yrityksen aiheuttaman lämpimän kiihkon.*dissaa*

Työmotivaatio katosi taas tuhkana tuuleen. Tekniikka pettää, eikä syytä löydy. Koko päivä mennyt YHDEN lakanatulosteen kanssa tappelemiseen ja kiire on aivan helvetillinen... ei jaksais enää tätä

[q]Pirjo Yrjönen,
Sanos muuta...Itse epäilen, että oli.
[/q]

Sama...

Tajusin sen vasta nyt, kun sanoit sen...

O