päivän :(

Back to häröily O

Täs päiväs nyt vaan mättää joku.

Tänään sain postista Led Zeppelinin : Babe i´m gonna leave you / quivver remix sinkun..Ääni on paske ja ei kestä kyl juuri mitenkään biitissään kun ton perään yrittää miksaa jotain...:( *eikä*

Kesken työmatkan auto ei halunnut että sen vaihteita käytetään. Joten osa työmatkasta piti taittaa jalan. Mut jostain syystä tää ois sopinu ehkä paremmin "päivän :)" -puolelle.

Tuntuu ettei kukaan ymmärrä mitä mun päässä liikkuu...

[q]Individual, 18.5.2006 13:17:
Illan lätkämatsi Valko-Venäjän ja Suomen välillä aiheuttaa jo nyt ihan liikaa jännitystä. Ei pitäis ottaa niin vakavasti, mutta minkäs sille mahtaa. I *sydän* Leijonat.
[/q]

Joo ja sit aika menee ihan sika hitaasti ku venaa vaan että kello tulis kaheksan.
Eniveis.. Toivotaan parasta että matsi hoidetaan kotiin!

koodaus

Kävin parturissa.Kerroin aika tarkkaa mitä tahdon..[size=9]olenhan turhanmainen[/size]*justjoo* Ensimmäisen koneen heilahduksen jälkeen tiesin että en ole tulossa paikkaan uudestaan.*dissaa*
Muutenkin se nainen tuntui miettivän koko ajan viskilasia.*hmph*
Jos omistaisin lippiksen olisin vetänyt sen päähän parturissa..

Kirottu allergia, heinänuha, pujonkukinta tai mistä ikinä tää kaikki lima nokkaan tuleekaan

[q]lostgone, 18.5.2006 23:36:
Kävin parturissa.Kerroin aika tarkkaa mitä tahdon..[size=9]olenhan turhanmainen[/size]*justjoo* Ensimmäisen koneen heilahduksen jälkeen tiesin että en ole tulossa paikkaan uudestaan.*dissaa*
Muutenkin se nainen tuntui miettivän koko ajan viskilasia.*hmph*
Jos omistaisin lippiksen olisin vetänyt sen päähän parturissa..
[/q]

Ah, tiiän tän.. ite kävin vajaa kuukaus sitte ja sanoin ohjeeksi että ei lyhennetä kauheasti vaan siistitään vähän sieltä täältä mistä tarttee, ja se nappas sitte puolet pois :D

paha olo, sisältä.. henkisesesti.. masenta.. en tiiä edes mikä. se tässä pahinta onkin.

sää ei lupaa mitään kivaa tälle päivälle :´( masentavaa tehä raskasta duunia ku tietää ettei oota kylmätuoppi auringossa vaan lämmin siideri sateessa

Ei vittu mikä olo oli duunissa.
Ei hyvä :( Ei jaksanut oikeen olla sosiaalinen ja hymyilevä :S
Nyt alkaa oleen jo parempaan päin, väsyttää vaan niin saatanasti.
Ehkä tää tästä :S

yli 14h työpäivä tiedossa ja väsyttää jo nyt.
koko yön näin painajaisia siitä mikä kaikki tänään voi mennä pieleen

no. huomenna tää päivä on jo ohi. enemmän tai vähemmän tyylillä.

yhdet suhteellisen tärkeät avaimet hukassa..*ttu*uuh*

[q]as, 19.5.2006 13:30:
krapula
[/q]

Mullaki :(

Mun kissa on kipeä ... Sillä on joku maksasairaus..

[q]Nitta, 18.5.2006 18:52:
Tuntuu ettei kukaan ymmärrä mitä mun päässä liikkuu...
[/q]

(ja sit perään sig)

[q]fluffy little clouds[/q]

[q]Enkeli, 18.5.2006 15:51:
Mulla taas maailman mieltäylentävin ilta takana
[/q]

Törkeetä menoa Paranemisia

Töiden etsintä ei tuota tulosta Joko ei tarvita tai sit ei oo tarpeeksi kokemusta siivoukseen Tänään on mahtavat neljä tuntia kassaa prismassa. Oon ollut siel tosi vähän, on varmaan mahtavaa iltaruuhkassa, jota pahentaa pirun asiakasomistajapäivät

Ei tällä 10h/vko töitä elä ollenkaan, miks menin luottaa et saan enemmän tunteja

[q]as, 19.5.2006 13:30:
krapula
[/q]

Kaamee kapula!

Mullaki vähän

O