päivän :(
soittimet on hajoamassa ja pahoin :(
Reilu kaks viikkoo ollu kipeenä.. En tiiä koska tää paska loppuu, kun tuntuu että just kun on parantumassa niin seuraavana päivänä tulee taas takapakkia
Kuumeen takia jäi vappukemut väliin ja reilun viikon talviloma pilalle
[size=26]megavitutus[/size] on se NIIN kivaa olla baarissa työkaverit vituillee koko työpäivän ajan
*dissaa**uuh**uuh**poks**eikä**toktok**hmph**eiei*
3 päiväisen tukholman reissun tulokset: vaatteita hävyksissä ja törkeä puhelinlasku sekä vitun huono olo. En tiedä onko tässä krapulassa vai kännissä.
Voi ei ajatus huomisesta työpäivästä*eikä*
[q]astaroth, 14.5.2006 12:24:
vedin eilen hirveet perseet ennen baariin menoa tarkoituksella, ettei menisi niin paljoa rahaa. ja kaikenlaisten sattumien kautta mä oon kuitenkin saanu menemään kolminumeroisen summan rahaa. jumalauta, että on kallista. ny on taas tili tyhjä, niih. v*ttu
[/q] kuulostaa toisaalta aika tutulta. Vaikka en kännejä vetäiskään ennen baariin menoa ja baarissa ostasin 2juomaa ja muuten ehkä sitten vettä ni siltikin rahat katoo johonkin, yleensä ne sattuu tippumaan taskusta maahan.. *eikä*
Joudun himassa kököttämään ja odottelemaan lähtöä äitienpäivä kahville. En kestä odottamista, se tekee meikäläisen hulluks..
Halipula
[q]sbanc, 13.5.2006 23:42:
---
Pirjo Yrjönen, 13.5.2006 22:13:
Hoasin solukämppään kun muuttaa niin ne vessat haisee aina ihan kamalalle vaikka kuinka siivoo ja hinkkaa. Ja mä vihaan hajuja. YÖK! Tietäispä vielä mistä se haju oikein johtuu, kun muuten siisti vessa tuskin on pidetty ihan kauheassa kunnossa.
Nii ja sit muutenki vähän
---
Oisko pöntön hajulukko mennyt rikki ??
[/q]
Pönttö toimii ihan hyvin. Sen sijaan perinteisesti lattiakaivot ja lavuaarin hajulukot oli a i v a n tukossa YÖK ja niitä pari tuntia hinkkailin puhtaaksi. Toivottavasti se nyt tästä helpottaa.
väsyttää ihan vitusti*poks*
nyt ois jees viikon loma töistä,kännykkä kii ja unta palloon ens sunnuntaihin asti.
En tajuu miten kauppojen kiinniolo tuli taas mulle yllätyksenä Mul ei oo leipää kaapissa ja paskapaperikin on loppu että tällaset pienet asiat pistää vituttaan. Pökrään varmaan huomen matkalla töihin, kun en saa kunnon aamiaista
Hammaslääkärissä poistettiin viisuri, nyt tää typerä tuppo suussa eikä sais juoda eikä syödä mitään *igor*. Allergiaflunssa vaan jatkuu, ja väsyttää. Hiukan paska fiilis.
Vi##u! Meni sit laskuihin 1.846,31e
[q]Wolverine, 15.5.2006 13:14:
naiset *toktok*
[/q]
:D PLUR<3
halivajarit.
koko kulunut viikko = :(
on kyl jotai kevätmasennusta joo, iha paskana kokoajan...
[q]Fresia, 15.5.2006 13:13:
Läheisyyden ja sylin kaipuu.
[/q]
[q]Gleba, 15.5.2006 11:33:
halivajarit.
[/q]
molemmille.
Eipä ole löytynyt tänään vielä syytä nousta sängystä ylös.
Mä valitan jo nyt sitä kuinka väsynyt ja paska olo mulla on perjantai-iltana. Tänään oli vaan 7,5 tunnin työpäivä (helvetistä) joten mitähän se mahtaa olla perjantaina 9,5 tunnin työpäivän päätteeksi Ne ihmiset vois mennä vaikka jonnekin muualle syömään. Ja kuten vp:kin totesi, niin tällaisinä päivinä tulee uranvaihto kummasti mieleen.