päivän :(

Back to häröily O

[q]larzizi, 27.12.2007 16:03:
Ihmisten määrä kaupassa ahdisti mua niin paljon, että mä en mene ko. kauppakeskukseen hetkeen
[/q]

Sama fiilis tänään, duunissa sen vielä kesti mut ruokiksella meinasin tehdä muutamat murhat. Vittuako tyypit tuhlaavat lomaansa seilaamalla eestaas tekemättä mitään, nukkuisivat kotonaan kun kerran aikaa on. Hidastivat mun kauppareissua normaalista ainakin kymmenellä sekunnilla. Liikennevalot ja vähimmäisnopeudet kauppakeskuksiin, kiitos

nimim. kärsivällisyyden multihuipentuma

Saatananperkeleenhelvetin järvisyyhy

[q]mayah, 14.4.2006 13:40:
---
Cloud, 14.4.2006 13:38:
Harmaata ja märkää.. Hyvä ettei vettäkin tule. Noh onneksi pääsee pelaa kohta lauttiksia.

---

Nii, meillähän täällä paistaa aurinko, jos et viel kuullu
[/q]

Julmuri. Moo en tykkää yhtään tollasesta puukon kääntämisestä haavas =(

[q]antOn, 13.4.2006 21:07:
HIFK hävis..
[/q]
LOL

pääsiäinen ja ylipitkät juhlapyhät noin yleensäkin :(

Taisin just näinä pitkinä pyhinä huomata, että ei mulla ole elämää. Toisaaltahan se on aika huojentavaa, että sen ensin pystyy myöntämään itselleen ja sitten näin julkisesti, vaikka tässä suht´anonyymejä ollaankin. Tästähän ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin. Kipeätä voi tehdä, ruhjeita voi tulla matkan aikana, mutta eiköhän se sitten lopussa myös palkitse.

[q]yaya, 29.4.2006 19:57:
...mun koira popsi rillit ---
[/q]

Oo. Koo.

Näen koko ajan samaa painajaista vaikka oon heränny täs välillä tunnikskin

Vähän on sellanen olo, että vois melkeinpä itkeä

Argh naiset

*poks**ding**hikoil**igor**nyyh**hmph**eiei**poks*

Pitkät pyhät ottaa kaaliin ja kunnon päälle. Liian rankkaa

sain just kuulla, että titanic sais jatko-osan... toivottavasti se on vaan joku pila...

[q]martina, 15.4.2006 16:59:
sain just kuulla, että titanic sais jatko-osan... toivottavasti se on vaan joku pila...
[/q]

Eiköhän se oo tämä. Pätkässä yhdistelty eri leffoista tommonen "leffamainos".

heräsin pari tuntia liian aikasin, nyt en saa enää unta

[q]Apo, 15.4.2006 17:09:
---
martina, 15.4.2006 16:59:

---

Eiköhän se oo tämä. Pätkässä yhdistelty eri leffoista tommonen "leffamainos".
[/q]

HUH! mä ehdin jo tosissani pelästyä..

Oon ihan tukossa ja väsynyt. Pitäisi jaksaa mennä töihin ja kaikkea. Olisi myös kiva jaksaa bilettää Sekin on vammasta että kaupat ei ole auki jonkun saakelin jessen takia.

[q]martina, 15.4.2006 17:11:
HUH! mä ehdin jo tosissani pelästyä..
[/q]

Heh, eikai se eka leffa ollu nyt noin traumatisoiva

Tjoo. Jakso muutaman tunnin kaapelil pyöriä. Järkyttävän huono olo fyysisesti. Väsyttää aivan tajuttomasti. Pääsee kotiin ja ajattelin mennä nukkuu, nooh 400mg kofeiinia vaikuttaa sen verran ettei täs nyt oo nukuttu yhtään vaikka väsymys on kauhia. Nooh, siinä sitte rupee miettimään kaikenmoista samalla ku yrittää unta saada ja lopputulos on se ettei enää edes väsytä ja vitutuskäyrä on uskomattoman korkeella. Siistii. Kaikki o viel nukkumas tai bileis ni ei pääse edes avautumaan tän enempää.

2 viikkoa kipeenä...eilen näytti jo hyvältä...mutta nyt tuntuu taas pahentuvan.

Mua kyl vituttaa. Liian kännis eilen, siitä saa kyl ihan syyttää itteään ja tyhmää päätä, elippä rapulaa pukkaa. Varmaan osaksi darravitutusta. Mutta se, että en todellakaan osaa hoitaa ihmissuhdeasioitani. Miksi oi miksi päädyn säätämään tämän saman jätkän kanssa jotain? Miksi olen ihastunut siihen, taitaa olla ihan renttu (noh, siinä se vastauskin). Jätkä vielä sanoo, ettei ole koskaan ihastunut keneenkään ihan mahtavaa... enkä edes usko, että meistä voisi tulla jotain, ei se voisi toimia.. ja miksi se sit päätyy säätää mun kanssa jotain, jos se ei oo ihastunut?!?!?! aer... vituttaa... ois kiva pysyy kaikista miehekkeistä erossa jonkun aikaa *igor*, ku ei mikään taas toimi!! ja sit pitäis lähtee porukoille syömään, enkä jaksais haluisin vaan nukkuu ja olla ajattelematta sitä tyhmää jätkää ja mikä ihme meitä kahta riivaa, ja sit kotona on viel suklaamunii, eikä mun tee mieli suklaata!

äh... erittäin sekava, eikä mitenkään kieliopillisesti oikein, eikä jaksoteltu tai mitenkään yritettykkään saada selkeään muotoon. Ehkä se kertoo jotain tän hetken ajatusmaailmasta.

Päivän horoskooppi piti pelottavasti paikkansa:
" Jousimies 23.11.-21.12.: Tähdet antavat vauhtia seuraelämällesi - pörräät ihmisestä toiseen ja jaat pulppuavia tunteitasi. Sinä elät hetkessä ja vasta jälkeenpäin alat miettiä sen merkitystä."

O