päivän :(
tidii.. eipä tullu montaa tuntia nukuttua.. koht pitäs lähtee töihin ja sit kouluun.. väsyttää, tahtoo takas nukkuu..
Muutenkin vaatteet märkänä kun tulee räntää vaakasuoraan niin jonkun taksin pitää vielä heittää kuravedet päälle!!! Enkä saanu edes rekkaria ylös että voisin lähetellä pesulalaskua perään... että kiitos vain sille ammattiautoilijalle.
Töissä joku vanha akka purkasi stressinsä ja turhautumisensa minuun. Jes. Olisi edes jatkanut pidempään, että minä oisin saanut räjähtää
[q]Juhgu, 10.4.2006 01:17:
Joo on, ja (en tiedä mutta) kaipa aika monet sinkut pitää tuota ihan hyväksyttävänäkin, kunhan ei ensin uskottele välittävänsä ja sitten tee makkarakohtelua.
Jos itse meinaa harrastaa vain korkeat eettiset normit täyttävää seksiä, niin kaipa sitä voi sitten ensin nähdä vaivaa / harjoittaa itsehillintää sen verran että huomaa onko sillä kiinnostavalla tyypillä tuollaisia taipumuksia. Kun ei esim. hyppää sänkyyn pelkän ensivaikutelman perusteella niin säästyy useammin tuollaisilta pettymyksiltä.
[/q]
jeps, samoilla linjoilla minäkin. ja tähänkin kyseiseen heppuun olen luottanut eniten asiassa kuin asiassa koko lyhyessä elämässäni. senpä takia noin halpamainen kohtelu ketuttaakin.
mutta täytyypi sanoa, että eipä mua juurikaan loppupeleissä ystävyyden menettäminen harmita, jos heppu kerran on jotain täysin muuta kuin olen kuvitellut.
Perkeleen onneton...*uuh*
[q]minttu83, 10.4.2006 20:56:
Miks elämän pitää olla joskus niin vaikeeta. Yksinkertaisten asioitten eteen täytyy tehdä aivan kohtuuttomasti töitä
Ymmärtäähän sen ettei elämä voi aina olla helppoo, mut olis ees joskus !!
Ja vituttaa se, että joillain ihmisillä on varaa hankkia asioita, joita ei ees käytä ja toisilla ei oo varaa hankkia ees sitä mitä tarvis.
[/q]
Samoja juttuja tullut mietittyä aina välillä...
On vaa jotenkin.. emmätie, äääh.. On vaa jotenki outo olo, enkä osaa sanoin kuvata sitä, paitsi että se ei ole hyvä olo.
Olin tänää ekaa kertaa yksin uudes duunis. Tottakai muutama asia meni heti ovia sulkiessa vituiksi. :(
Toivon et ne selvii huomenna..
Ku yks kaveri ei ehi koskaan näkemään ku sillä on niin paljon kiireitä ja stressiä koko ajan.
[q]Nexus__69, 10.4.2006 23:31:
Olin tänää ekaa kertaa yksin uudes duunis. Tottakai muutama asia meni heti ovia sulkiessa vituiksi. :(
Toivon et ne selvii huomenna..
[/q]
Elä stressaa!
Uudessa duunissa on aina vaikee eka päivä...
Tankkasin bensaa onneks en paljoa.
Sen siitä saa kun juo liikaa kahvia ja vielä liian myöhään, nyt ei väsytä pätkän vertaa ja voisin jopa ajatella meneväni nukkumaat mutta turha luulo varmaankin. Jospa aloittaisi vaikka jonkin leffan ja katsastaisi tilanteen parin tunnin päästä (olen varmaan vielä auringon nousun aikoihin hereillä *lmao*).
Tuntuu ettei mistään tuu yhtään mitään vaikka kuinka yrittäis.
*nuha**uuh*
[q]Coleman, 11.4.2006 19:39:
Muuten hyvä päivä mutta yksi puhelinsoitto riitti. Sain kuulla hyvän koulukaverini kautta että eräs toinen koulukaveri jonka kanssa teen yhteisiä kouluprojekteja on puhunut paskaa selkäni takana....
[/q]
"Älä välitä siitä jos ne juttelee, kun ne juttelee kuitenkin.
Älä ota niiden jutuista paineita, on niitä paineita muutenkin."*hymy*
Voi vitun tuleva loppuviikko. Mistä tätä paskaa aina riittää ja koska mä lopetan näiden samojen kaavojen kiertämisen? *sars**nyyh*
hyvin alko tää päivä, kaatusin kotipihalla selälleni ja löin pään9i ku pihalla oli asfaltti peilijäässä... lievä aivotärähdys ja kädessä haava. Huimannu mukavasti koko päivän
[q]Miika, 11.4.2006 13:04:
Lensin pyörällä sunnuntaina, 2 vrk Meikussa takana, 3 vko letku vatsassa tästä eteenpäin. Mitähän tähän sanois. Voi *itulla päähän! Kevään ilot suli nopeammin kuin lumet.
[/q]
Auuuuuts! Voimia sinne
[q]Super-Kerttu, 11.4.2006 11:56:
Tili miinuksella ja palkkapäivään vielä 2 viikkoa..
Teen puolet yhden tyypin hommista, kun se ei niitä "ehdi" tekemään. Eli teen kolme kertaa enemmän hommia kuin se, mut pienemmällä palkalla kuin se.. On tää niin siistii!
[/q]
Sä saat sentään palkkaa duunistas .. mä teen sitä ilmasiks
Miks elämän pitää olla joskus niin vaikeeta. Yksinkertaisten asioitten eteen täytyy tehdä aivan kohtuuttomasti töitä
Ymmärtäähän sen ettei elämä voi aina olla helppoo, mut olis ees joskus !!
Ja vituttaa se, että joillain ihmisillä on varaa hankkia asioita, joita ei ees käytä ja toisilla ei oo varaa hankkia ees sitä mitä tarvis.