päivän :(
Kolmeen asti yöllä väänsin fysiikan raporttia ja oli puol seiskalta herätys. Hitto että on pirteä olo.
harmaata&tylsää
Vittumainen hedari ja snadi darra. Ahdistaa myös ensi tiistain koitos ja se mitä siitä seuraa. Toisaalta haluan, toisaalta en. Yritä nyt tässä v*ttu töitä tehdä. Jeejee, ajatukset on sekasin :/
Älyttömintä tietysti on se, että ihan turha näistä asioista on tässä vaiheessa stressata, mutta stressaan kuitenkin.
naiset *toktok*
Raha-asiat. Työt, joita ei olekaan. Läheisyyden ja sylin kaipuu.
Vuoden takaiset muistot, *ittu mulla hajoo pää Miten voin muistaa asiat näin selkeästi, varsinkin ne ihanat tunteet ja olotilat, mitä silloin oli...*hmph*
[size=7]Miten eksän synttäripäivä voi vaikuttaa näin helvetin voimakkaasti ja muutaman päivän ajan, prkl. Tyhmää....[/size]*grr*
Joten oon turvautunut Harry Potterin maailmaan, oon lukenut pari päivää sitä uusinta kirjaa (toista kertaa, kesällä luin jo englanniks...ööh...) ja kohta tuijotan sen leffan. Omaa todellisuuden pakoa...
on se vaan niin monta kertaa todettu, et just sillon ku ajattelee et hommat on hoidossa, ni joku juttu menee pieleen. Äh. Miten se voi mennä aina niin.*ding*
pääsiäispyhät meni.. huomen taas paluu arkeen*eiei*
Taas kerran olen sairastunut yön aikana. Oireet viittaavat keuhkoputkentulehdukseen, ei hyvä
Se ettei pääse verkkopankkiin kattomaan tilin saldoa tai mitään muuta sieltä, asiakas nro vain kadonnut jonnekkin (itsellä kylläkin tiedossa, mutta verkkopankki ei vain hyväksy sitä) ...Kiehumispiste rupee olemaan täl hetkel niin korkea et tekis mieli pistää jotain palasiksi.
Tänään on ollut jotenkin niin pölhö olo. Ehkä se tästä sitten paranee...
En oo neljään yöhön nukkunu kovin hyvin. Tosi levottomasti ja unen päästä on vaikee saada kiinni. Pyörin monta tuntia sängyssä ja sit kun uni tulee, niin heräilen koko ajan tai nään ihan ihme unia. Aamulla on sit tosi koomassa ja helposti jatkaa unia yli puolenpäivän, et sais ees vähän kunnon unta.
Tosi kiva, kun rupee pelkäämään ja inhoamaan nukkumista
Muutama ihminen onnistu loukkaamaan mua tavalla johon en ois ikinä uskonu.
Ihan hemmetin kylmä töissä taasen :/ fleecehuopakaan ei oikeen auta :/
Tää on oikeestaan kyl parin päivän takasta jo, mut myös tän päivän.
Vaikeet ihmiset, ja ikävät tilanteet.
[q]Annakins, 18.4.2006 21:03:
---
Hitchhiker, 18.4.2006 20:49:
ootko mahdollisesti jossain vaiheessa laittanu salasanan tai pinkoodin pari kertaa väärin? Ainakin Sampo sulkee sillon automaattisesti pääsyn. Ylipäätänsä ongelmien ilmetessä kannattaa soittaa pankkiin.
[/q]
Juu soitan sinne heti huomenissa heti kun vain heidän puhelimensa aukeavat, kun he palvelevat 9-18. En ainakaan tietääkseni ole laittanut väärin tuota verkkopankin tunnaria (juu ja sammosta on kyse). Mutta kaikki on mahollista, voipi hyvin olla että on oma virheeni jostain kumman syystä....Mutta huomenna asia selvinnee aamulla (ainakin toivottavasti)... Potutus jo onneksi laskenut huomattavasti.
Epärehellisyys
Saamarin iPod service kun eka iPod meni rikki ni ne lähetti viallisen paikalle, ja nyt ei niiden hyper-moderni automatisoitu järjestelmä tajua että tuossa korvauskappaleessa on yhä 90 päivän takuu voimassa Nyt pitää huomenna haaskata ainakin tunti siihen että säätää siihen jotkut "todistusaineistot" ja faksaa ne eteenpäin - ja tämä tunti siis menee siihin kun pitää matkustaa kahdella junalla veljen työpaikalle kun se on lähin paikka missä pääsen käyttämään faksia ja printteriä.
Huomasin tänään koti tultuani, että eteisen sähkökaappi vuotaa vettä.*ding*
Vähänkö tunnen oloni turvalliseksi tässä asunnossa.*justjoo*
[q]Hitchhiker, 19.4.2006 09:25:
Ne pirun verkkopankki tunnarit on vaan kadonneet jonnekkin sammon tiedoista, miten on mahdollista (eli ei siis oma vika)....En vaan ymmärrä, heidän mukaansa niitä ei edes ole olemassa. Mites muuten sit olen aikaisemmin voinut käydä siellä *toktok*.
[/q]
Vaiha pankkii