päivän :(

Back to häröily O

En jaksa enää sairastaa En jaksa muuta kun nukkua ja välillä herätä kattomaan telkkaria tai nördäämään pariks tunniks. Olo on heikko ja pää tuntuu sekavalta kuumeilun takia

Suru olo *uuh*, sunnuntait on itsessäänkin niin synkeitä.

kuume

Unirytmi taas päin helvettiä. Eilen menin kahdeltatoista sänkyyn, koska oli väsynyt olo mutta siltikin sain unta vasta kolmen aikoihin.

kaikki.

Välinpitämättömät ja tyhmät ihmiset

tuli palkka ja palkka meni sit samal nyt sit jumitellaa ainaki pariviikkoo ilman rahaa

[q]peikkotyttö, 7.4.2006 09:22:
Eilen illalla meni sitten selkä paskaks kun en vielä ollu tarpeeks sairaana. Ensin en pystyny liikkumaan juuri ollenkaan,nyt jonkun verran mut sattuu vitusti. Aikaa lääkärille en saanut,joten illalla edessä todennäköisesti päivystysrumba taas kerran:(
Mä haluan mun terveyteni takaisin!
[/q]

*lohduttel**hali*

mäkin tunnun olevan jonkinnasteisessa flunssassa kokoajan, mut se nyt on aika pientä tohon verrattuna...

Mä taas niin tiedän kuin tästä päivästä tulee paska.

[q]onni3mk, 7.4.2006 16:34:
Ajatukset.

*on-off -nappulaa etsiskel*
[/q]

Kerro jos löydät moisen nappulan..

[q]mariq, 7.4.2006 11:37:
Luovuuteni on kadonnut
Ollut kateissa jo vuoden, tajusin eilen illalla.
Nyt tuntuu että musta on hävinnyt jotain.. oleellista.
[/q]

Mulla on kuule kans ollu tommosia fiiliksiä, mutta luovuudesta omalla kohdallani oon kaks asiaa huomannu. 1) Se tulee ja menee, eli on huonoja kausia ja hyviä kausia. 2) Jos sitä käyttää liikaa niin se voi "uupua", ja sitten pitää tehdä välillä jotain mikä ei tarvi luovuutta ollenkaan - antaa sen palautua.

Tietty on huonompi juttu jos (tai kun) tekee töitä missä sitä tarvii päivittäin.

Yksi keino millä sitä saattaa pystyä virvoittamaan on joku aivan erilainen luovuuden ilmaisu, esim. vesiväritys tai saven muovaaminen.

---

Oma päivän :( - sain tuossa viime viikolla uuden iPodin viallisen tilalle, mutta nyt paljastui että tämäkin on viallinen, eli vaihtoon... Oikeastaan aika hupaisaa

Mut isompi päivän :( on se että olen aika varma että tulee aika isot mätkyt viime vuodelta

Ei olisi kannattanut juoda duunissa maitoa :S
Tyhmäminätyhmä.

[q]sapeli, 7.4.2006 16:26:
---
Mulla on kuule kans ollu tommosia fiiliksiä, mutta luovuudesta omalla kohdallani oon kaks asiaa huomannu. 1) Se tulee ja menee, eli on huonoja kausia ja hyviä kausia. [/q]
Joo tän oon kans huomannu, mut mulla on vaan kerran aikasemmin ollu näin pitkä huono kausi, ja silloin olin melkoisen masentunut melkoisen pitkään.. nyt ei kuitenkaa oo masennusta ollu, ja siks ihmetyttää miks on huono kausi..

[q]2) Jos sitä käyttää liikaa niin se voi "uupua", ja sitten pitää tehdä välillä jotain mikä ei tarvi luovuutta ollenkaan - antaa sen palautua. [/q]
Toikii on totta, mut luulis et vuoden lepo riittää

[q]Tietty on huonompi juttu jos (tai kun) tekee töitä missä sitä tarvii päivittäin.
Yksi keino millä sitä saattaa pystyä virvoittamaan on joku aivan erilainen luovuuden ilmaisu, esim. vesiväritys tai saven muovaaminen.
[/q]
No itse asiassa tää luovuus, jonka katoamista ihmettelen on varsin erilaista, kun mitä tarviin töissä. (Töissä tarvii visuaalisuutta, mut vapaa-ajalla käytän verbaliikkaa) Onneks on näin, muuten ois vaarana, et kaikesta luomisesta tulee rutinoitua.

Sen tiijän, ettei se ainakaa pakottamalla tule. Joskus oon kokeillut tehdä jotain väkisin, mut siitä ei synny kun aivan uskomatonta skeidaa ja paha mieli. Parempi varmaan kuulostella ja koittaa hellävaroen herätellä sitä.

möhlin tänään hulluilla päivillä niin, että pelkään stockmann-urani olevan lopullisesti ohi. *eikä*

Missähän vaiheessa sitä saa sanoa et nyt alkaa riittää jo pikkuhiljaa?
Me tultiin eilen kotiin osastolta,jossa Molemmat muksut oli rotaviruksen takia, ja nyt kun he alkaa sit oleen kunnossa ni eikös jumalauta mulle iske joku tauti Kuumetta riittää olosta päätelleen,joka paikkaan sattuu,paleltaa, semisti paha olo ja voi vittu..

Kohta ei vaan jaksa enää.

En osaa asioita joita ennen taidoin vaikka vasemmalla kädellä.
Olen kipeä.
Aikataulu on kireä eikä ehdi tavata ihmisiä jotka kokee itselleen tärkeiksi.

[q]Zero, 8.4.2006 04:10:
Aikataulu on kireä eikä ehdi tavata ihmisiä jotka kokee itselleen tärkeiksi.
[/q]

I feel your pane

Mut, ne ihmiset voi olla paikalla sillä välin kun teet niitä tärkeitä juttuja, ihan vaan relaamassa - parhaat ystävyydet - in my book - on määritelty sillä että pystyy relaamaan toisen seurassa vaikkei tehtäiskään mitään yhteistä...

Ajatukset.

*on-off -nappulaa etsiskel*

joo tänää ja huomen töitä yhteensä jotain 18tuntii ja maanantaina ois vielä.. hitto menee hermo kun ei oo aikaa enää kotona olla

Uudestaan kipee, tai tuskin mä ees paraninkaan. Tän takia missaan siskon muksun ristiäiset. Ja mä kun olisin vielä kummikin

Laihtunu lisää ja en saa mitään syötyä. Vittu. Jos joku vielä kerran sanoo et sun pitää vaan syödä jotain niin todennäkösesti syön sen sanojan. Kyllä mä p*rk*le yritän koko ajan!!

O