päivän :(

Back to häröily O

Näin kauheeta, hirveätä, ällöttävää ja surullista unta enkä saanut n.7:stä eteenpäin enää nukuttua...Koko juttu jäi pyörimään mieleen ja tuntuu vieläkin ihan todelliselta mitä nyt sitten...

..Enkä myöskään oo ollu kunnon biletsyissä pitkään aikaan, ja Trenkin bileet jää väliin tänään*eiei*

Pää sekaisin on*nyyh*

Kissa kiljui koko yön ja juoksi ympäri kämppää. Sinä aikana kun sain nukuttua, näin unta todella pahasti saastuneesta järvestä josta tuli naamaan ihottumaa ja että ystäväni teki itsemurhan.

Ikävä erästä ihmistä, vaikka suututtaakin niin perkeleesti. Ei millään haluaisi päästää sitä pahaa oloa ulos ja tietoisuuteen, mutta sieltä se väkisin pukkaa vaikka sellaiselle ei olisi energiaa.. tai no koska pahalle ololle olisikaan. *nyyh**hmph**toktok*

Tää vois mennä "Mikä ärsyttää" topikkiinkin, mut menköön tänne: Miten se voi tehdä näin mulle?!

Ja mullon tajuton mustelma polvessa, joka muuttuu koko ajan sinisemmäks ja isommaks.
Nii ja polttomerkki reikä käsivarressa, joka rupee märkii ja siihen tulee varmaan uus vesikello

[q]Rupale, 26.2.2006 17:49:
*senkin**toktok**grr* RUOTSI!
[/q]
Tähän vois sanoo myös: Suomi *släp*
"Paskat ei voita".

[q]onni3mk, 26.2.2006 13:05:
Tää vois mennä "Mikä ärsyttää" topikkiinkin, mut menköön tänne: Miten se voi tehdä näin mulle?!

Ja mullon tajuton mustelma polvessa, joka muuttuu koko ajan sinisemmäks ja isommaks.
Nii ja polttomerkki reikä käsivarressa, joka rupee märkii ja siihen tulee varmaan uus vesikello
[/q]

wtf O_o

Vituttaa...aukaisin Orkidean Beautiful-sinkkua, mutta se ei auennut koska kotelo jumitti jotenkin, joten päätin repäistä ja kotelo meni rikki *eiei**nyyh*

[q]ezzy, 27.2.2006 01:33:
---
onni3mk, 26.2.2006 13:05:

---

wtf O_o
[/q]

Ah.. joo, siis noi mustelma ja polttojälki ei liity tohon ensimmäiseen henkilöön.

Hirvee kasa duunia *poks**grr*
Mut onneks on levännyt hyvin viikonlopun niin jaksaa ahertaa :) *ahkeranapakertamis*

[q]onni3mk, 27.2.2006 10:23:
---
ezzy, 27.2.2006 01:33:
---
onni3mk, 26.2.2006 13:05:

---

wtf O_o

---

Ah.. joo, siis noi mustelma ja polttojälki ei liity tohon ensimmäiseen henkilöön.
[/q]

no hyvä

[q]Rupale, 26.2.2006 17:49:
*senkin**toktok**grr* RUOTSI!
[/q]

TRUE TRUE...

Ilta ja yö Tiesin, että toi olotila on tulossa mutten silti jaksas tollasia asioita...

Toivon vaan, et tiistain tapaaminen menis ok, ja mun papereita käsittelevällä kelan tädillä/sedällä ois jonkinlaista järkeä päässä... Saa vaan toivoa, koska osaan esittää "kaikki on niin helvetin hyvin" vähän liiankin taitavasti, enkä osaa päästä siitä enää eroon *eikä*

Kaikki rassaa, ahdistaa, seinät kaatuu päälle.
Mul menee hermot aina kun kasautuu näin paljon duunia ja tekemistä yhellä kertaa.
Se johtaa vaan siihen et on taas huonolla tuulella...ja se mua sit ärsyttää kaikesta eniten*nauru*

Kurkus on joku hemmetin turpouma pallo? ja sattuu aina ku nielasee. Syöminen esim. todella kivaa. Selkä kipee ja päätä särkee. On niin kivaa *pepsodent*. Jeps, eiköhä tää täst taas...

Kaikki on niin hemmetin vaikeeta kun ei oo nettiä kotona...*hmph*

:(

Mulla nokka vuotanut koko päivän Nenu ihan pipi niistämisestä. Toivottavasti en tuu enää kipeemmäks, koska sit ei voi kuntoilla tai juhlia vknloppuna

Pitkäaikaisin, läheisin ja paras ystäväni on poissa. Kuollut, kaput. Sanattomaksi vetää.

Viikonloppuna meni rahaa iiiiiiihan liikaa. Niillä rahoilla ois voinu ostaa vaikka mitä. Nyt ei sitten ole yhtään rahaa:(

Kolme viikkoa vanha kone on ihan paska*nyyh* Restarttaa itsekseen ja sekoilee koko ajan*igor*

Tällä viikolla kaksi tenttiä, enkä oikein ole valmistautunut. Yhtä tenttikirjaa en edes saa mistään. Vittu*grr*

Vituttaa opiskelijaelämä ja muutenkin kaikki. Paska olo. Blaah

Piru vie, on kipeä olo ja huomenna pitäs mennä ottaa toinen hepatiitti-piikki Ja keskiviikkona ois kerrankin iso porukka koulukavereita lähdössä ulos, en voi missata sitä *eikä*

Ja monesta muusta asiasta kokoavasti *toktok*

O