päivän :(

Back to häröily O

[q]Nexus__69, 24.2.2006 13:28:
VIHAAN MUUTTOA, VIHAANVIHAANVIHAAN!!!
[/q]
Mä nokitan; vihaan muuttoa kipeenä

Tulipas vähän palkkaa Vähemmän ku viime palkkakaudella, vaik tein kaks kertaa enemmän tunteja... Pitää vähän tutkiskella, tää on aika outoa.

[q]Dementation, 24.2.2006 14:45:
Joku homo ahdisteli mua äsken...

Eikä mulla oo homoja vastaan mitään, mutta lukeeko mussa että "Muhun saa koskea?"
*senkin**släp**grr**dissaa*
[/q]
*uros**super**hali*

[q]_kolibri_, 24.2.2006 15:00:
my head feels like a frisbee
[/q]

öö... koiran pureskeltavana? lentää liihottaa vapaana? urheiluväline? litteä? muovinen?

[q]sapeli, 24.2.2006 15:03:
---
_kolibri_, 24.2.2006 15:00:
my head feels like a frisbee

---

öö... koiran pureskeltavana? lentää liihottaa vapaana? urheiluväline? litteä? muovinen?
[/q]

pyörii pyörii, huimaa... aika litteä olo kyl *blääh*

No yleisesti kaikki on aikalailla päin peetä mutta eniten harmitaan kun olen kännissä sössiny kaikki kuvat kamerasta pois ja siellä oli vaikka mitä kivaa saakuran tekniikka..

[q]mariq, 24.2.2006 13:37:
---
Nexus__69, 24.2.2006 13:28:

---

[/q]
Mut tytöt hei, nyt ei sentää sada vettä tai räntää.

nim. vihaan myöskin muuttoa

[q]Dementation, 24.2.2006 14:45:
Joku homo ahdisteli mua äsken...

Eikä mulla oo homoja vastaan mitään, mutta lukeeko mussa että "Muhun saa koskea?"
*senkin**släp**grr**dissaa*
[/q]

samaa ne muijatkin manailee kun kännipäissäs meet niitä "iskee/kinuu"

mä saan taas asuntolainan pienentämän veroprosentin (17%!!) jälkeen huimia summia käteen palkkaa mutta silti oon köyhempi kun koskaan :(

niin kauheasti vanhoja laskuja, remontti kuluja, luottokorttia maksettavana että just selvii aina seuraavaan kuuhun..

ehkä tos keväällä sit..

pyysin tarjouksen vakuutuksesta ja kaskosta seuraavaan autoehdokkaaseen ni juttelin ekaks puhelimes jossa se sano mulle samat hinnat mitkä tuli nettilaskurillakin saatua. Seuraavaksi sitten hän lupas lähettää mulle tarjouksen vakuutuksesta.
Noh tänään se sitten tuli postissa, ja kappas ihan saman hintanen sillä laskurilla tehty vakuutus tuli paperille painettua.

Mikä helkkarin virka on tarjouksella jos siinä ei edes ole mitään alennusta???
Soikkelin pässit...

[q]hardikaveri, 24.2.2006 16:26:
samaa ne muijatkin manailee kun kännipäissäs meet niitä "iskee/kinuu"
[/q]

a) en ryyppää baareissa b) en iske/kinu ketään c) haluatko vielä puhua musta ilman tuntemista?

[q]Remotion, 24.2.2006 17:47:
[/q]

Eikös tarjous ole ihan yleinen termi sille kun firma lähettää virallisen laskelman siitä millä hinnalla he jonkin asian toimittavat? Esim. itse nettisivuja tehdessäni lähetän asiakkaalle tarjouksen, joka on siis vain laskelma siitä paljon projektista tulen veloittamaan jos minut valitaan se tekemään. Samoin kuin käytiin uutta keittiön kaapistoa ostamassa niin sieltä edustaja tulosti meille heidän tarjouksensa, jota sitten siis pystyimme vertaamaan muiden lafkojen tarjouksiin.

Äiti se vaan osaa pilata hyvän päivän

Pelkkä oluen juonti etkoilla johtaa ennenaikaiseen nuukahtamiseen... vittu, ois pitäny ottaa viinaa. *känni*

[q]
Remotion, 24.2.2006 17:47:
[/q]

eli teit siis tarjouspyynnön.

Mikä järki siinä olisi, että he antaisivat alennusta siksi, että käytät virkailijoiden arvokasta aikaa vinkumalla alea, kun he ovat käyttäneet rahaa prosessin helpottamiseksi luomalla webbilaskurin :)

Kävele sinne toimistolle vaikka vinkumaan alennusta, älä tarjousta tai vielä parempi, kysy kavereilta, jos joku on duunissa vakuutusyhtiössä. Tai sitten keskitä palveluitasi.

Jengi mailailee duuniin myös samalla tavalla kysyy tarjousta tuotteelle, jonka hinnat on netissä ihan suoraan ja saavat aina saman hinnan mailitse tai puhelimitse mitä netissä on elleivät sitten ota jonkinlaista monen tuotteen pakettia, niissä tullaan hinnassa vastaan. Samoin kuin jos ottaa pidemmällä laskutusvälillä.

Vakuutuksista saa samalla tavalla alennusta, jos otat kotivakuutuksen, autovakuutuksen, henkivakuutuksen ja ties mitä samalla.

saikkua ropis lisää koko viikonloppu silmät vuotaa niin paljon ettei näe mitään
no kai tää tästä alkaa helpottaa ..

Onnistuin hankkimaan itselleni jonkun mahataudin/ruokamyrkytyksen, vietin aamuyön pää vessanpöntössä. Vieläkin aika heikko olo. Olinkin taas kerennyt olla terveenä ainakin kaks viikkoa. *eikä*

[q]mariq, 24.2.2006 13:37:
---
Nexus__69, 24.2.2006 13:28:

---

[/q]

Joo olin sairaslomalla ku piti hoitaa kaks muuttoa, oli aika kivaa *sydän*

kaikki on menny tänään päin vittua... meinasin ajaa kolarinkin.. ruttasin autoa.... kaikki on päi p******ä....!

Oma rakkas lähti Saksanmaalle tänään...ja jo nyt on niiin kova ikävä
(rakkas vain mielessäin)

O