päivän :(

Back to häröily O

Pitkän, mukavan jutustelun jälkeen ihana ranskalainen katosi stadin sykkivään yöhön. Hitto, olis ehkä pitänyt juosta perään.

tää jatkuu eilisestä päivän :( työkaverit ketkä ei osaa tulla ajoissa töihin ja on myöhästyny jo kolmena päivänä töistä et mä en pääse ajoissa pois.. tänään mä sain sitte valitukset ku myöhästyin minuutin.. ja pomo sit siitä myöhästelijästä : en mä voi sille antaa valituksii ku se on tehny niin hirveesti töitä ihan ku mä en ois
ja reilusta kerhosta hyvää päivää..!

Kissa on kipee.. ja muutenki olo ku luuli jotain mikä ei ollukka totta loppujenlopuks..

Ei meinaa olo ollenkaan helpottaa... Vaikka sitä kuinka yrittää ajatella positiivisesti, pitää itsensä liikkeessä, asettaa tavotteita, tarttua haasteisiin... Ei tunnu mikään auttavan.

Kuinka tyhjäksi voi ihminen muuttua? Millähän sen täyttäisi...

Hemmetti kun pitää olla niin vajaa. Oon nyt täs pariviikkoo fiilistelly sitä et kohta on pacifique jeejeejee, mutta vasta tänään tajusin et katoppas hei enpäs sitten pääsekkään sinne.
Muuten tää ei maailmaa kaatais (vaikka tosin harmittaa ihan vietäväst, ettei pääse altaisiin kelluun), mutta sitä en ymmärrä miten voi olla niin tyhmä ettei huomaa vaikka ite varasin kaikki systeemit samalle viikonlopulle kun bileet on. *toktok**senkin*
Oli meinaan aikamoinen pommi kun töissä juurikin fiilistelin pacifique kuvia ja samalla tajusin et ei oo aikataulut ihan kohillaan.
Ehkä tässä pitää mennä käymään itiksen uimahallis lohdutukseks

[q]Klabi, 21.2.2006 15:18:
Isännöitsijätoimiston puhelimeen vastannu naikkonen oli aivan kauhuissaan, ja sanoi itse olevansa koiran omistaja. Lupasi tehdä asialle heti jotain.
[/q]
Eli todennäköisesti koira saa piikin, eipä noissa ikinä ole paremmin käynyt.

karmee päänsärky koko illan ja joutunu olemaan töissä 24 asti.*uuh*

Naapurin haukkuva koira keissi jatkuu:

Eilen illalla putosi postilaatikosta seuraavanlainen lappu:

"Kysely xxxxxxx 1c portaan asukkaille

Haluan palautetta koiran käyttäytymisestä XX huoneistossa. Haluan palautteen kaikilta kirjallisena. haluan, että on mainittu kellonajat päivämäärät, milloin häiriötä on ollu. (noin: aamu, päivä, ilta) Minä olen myös työssä käyvä , joten en voi tietää mitä päivällä kuluu.
En halua häiriötä kenellekkään, siksi haluan palautteet suoraan enkä seläntakana.

xxxx xxxxxxxx

P.S Voitte pudottaa vastauksenne tämän viikon aikana

Taisi sitten isännöitsijätoimiston naikkonen pitää lupauksensa ja tehdä asialle jotain....

päänsärky

Neljä tuntia turhaan koululla....kiva. Opettajat olivat unohtaneet kertoa siitä meille. Hyvin toimii taas viestintä viestinnän koulutusohjelmassa. prkl!!

...joo, tai perus maanantai innostus: Elä niin,että kadut sitä 4 ever..

[q]mange, 22.2.2006 05:22

Mitä nihkeetä siinä on jos koira haukkuu... eri keissi jos se haukkuu 24/7 mutta.. com'on jos se on pentu.

Mä lämpeen täysin jos kuulen koiran ääniä. Taidan olla erilainen ihminen. Älkää HYVÄT IHMISET nihkeilkö joka asiasta!
[/q]

Kuten Mayah tuossa jo totesi: Kelmi (koiran nimi) on pitkälti yli 10v vanha ja potee ikävää, eli isäntä on tosiaan kuollut. Haukunta on jatkunut kolme viikkoa, hieman yli. Koira ei tosiaan hauku 24/7 sen täytyy tietenkin nukkua välillä. Näkisipä sen koiran joka 3 viikkoa yhtäjaksoisesti haukkuu.... (tähän väliin pitäisi tulla sarkasmihymiö, mutta jätän väliin).

Itsekin tykkään koiran äänistä, jos koira sattuu olemaan samaisessa huoneistossa kanssani ja äänet tulevat esimerkiksi leikkimisestä, mutta valitettavasti tällä kertaa kyse ei ole siitä.
Ulvonta ja haukkuminen alkaa erittäin hyvällä todennäköisyydellä juuri silloin kun olen menossa nukkumaan tai n. tuntia ennen aikaa jolloin olisi tarkoitus herätä (olisi varmaan iltalenkin/aamulenkin aika tai voipi olla että edellisestä ateriasta on jo kohtalainen aika), mene ja tiedä???? Jos satuit lukemaan ensimmäistä viestiäni, niin varmaan jo tiedät että koira haukkuu sänkysyvennyksemme seinän takana. Valitettavasti emme asustele 1900-luvun alun paksuseinäisissä taloissa, kuten esimerkiksi mummini Kaivopuiston Itäiseltä puistotieltä. Siellä seinät ovat helposti puoli metriä betonia tai jotain muuta vastaavaa mömmöä....
Ei ei... me asustelemme kaupungin vuokrakämpissä joten äänieristys on lähestulkoon vitsi.

Jos en ole vielä tehnyt itseäni selväksi, niin kyse ei ole kerta haukahduksesta, eikä edes kahdesta. Kyse on 3 viikkoa jatkuneesta n. 6päivänä viikossa, välillä jopa kahdesti tai kolmesti päivässä, kerralla n. 30min - 4h kestävästä melusaasteesta (anteeksi ilmaisuni koiraihmiset) Tällä viikolla aamuherätykseni tapahtuu 04.15 joten nukkumaan on päästävä 08.30 tai viimeistään klo 09.00 että aamulla ei v**uta herätä.

Ja lopuksi Ei en nihkeile, päin vastoin olen pitkäjänteinen ihminen joka yrittää olla valittamatta turhasta, tykkään naapurisovustamme ja jokainen talossamme asuva ajattelee (ainakin tietääkseni) samoin. Emme ole pelkkiä toistemme ohittajia rappukäytävässä, vaihdamme päivittäin kuulumisia.

pahaolo jatkunu eilisestä asti ei oikein duunit maistu täs olotilas ja kun ei saa mitään alas ilman et alkaa etoo*pökr*

Eipä suotta ota päähän.. Jos on välillä kipeä niin ei vissiin ees sais olla ku tulee toiselta pomolta valitus siitä kun se ei oo osannu lukea mun viestiä oikein..jos sanoo et tän päivän lisäksi pari päivää saikkua niin ne lukee et yks päivä saikkua ja äsken sain taas kuulla et mun pitäis vissiin mennä huomenna kipeänä töihi..

[q]anniharha, 22.2.2006 00:00:
Armoton vitutus, epäsosiaalisuus ja kyvyttömyys nauttia asioista jotka ovat hyvin.
[/q]

sepä se...

VIHAAN MUUTTOA, VIHAANVIHAANVIHAAN!!!

[q]Super-Kerttu, 22.2.2006 14:18:
Vituttaa vaan kaikki! Mun elämä on super tylsää..Päivät vaan toistaa itseään..*dissaa* Olis edes joskus vaikka lomaa..

No joo..Tää on taas näitä päiviä!
[/q]

Roger that .. missä se elämä oikein on ...

Armoton vitutus, epäsosiaalisuus ja kyvyttömyys nauttia asioista jotka ovat hyvin.

[q]wammi, 22.2.2006 21:01:
luvattoman kaputväsy.
[/q]

Tätä on liikenteessä, alkaa oleen veto pois kyl ihan totaalisesti.
Ehkä se kertoo jotain, että pidin koko viime vuonna yhteensä joku 10 lomapäivää kolmestakymmenestä...olis ehkä aika jo käyttää niitä. Sama tahti ollu muutaman vuoden ajan.

O