päivän :(

Back to häröily O

[q]UnityF, 20.2.2006 22:55:
---
Nexus__69, 20.2.2006 22:44:
kurkku kipee :(
---
sama vika
[/q]

mullakin on yhä, on ollu torstaista lähtien... sen siitä saa ku pussaillaan keskenämme niin paljon

Yksi koneista taitaa tehdä kuolemaa. :(
Ei vaan reagoi mihinkään, vaikka rauta pyörii.

[q]sapeli, 20.2.2006 23:15:
---
UnityF, 20.2.2006 22:55:
---
---
sama vika

---

mullakin on yhä, on ollu torstaista lähtien... sen siitä saa ku pussaillaan keskenämme niin paljon
[/q]

täälläki kurkku kipee :( pitäis vissii ruveta joskus pukeutuu järkevästi :)

wintoosa kyykähti kolmannen kerran tänään, eikä tähän matolaatikkoon voi asentaa linukkaa. Hermot pettää kohta ja pitäis töitäkin saada tehtyä, grr!

[q]Nexus__69, 20.2.2006 23:20:
---
sapeli, 20.2.2006 23:15:
---
UnityF, 20.2.2006 22:55:
---
---
sama vika
---
---
nii tää taitaa olla nyt se kuuluisa tauti joka tarttuu kun pussaa puolta kylää :D

p.s. en ole pussannu kumpaakaa teist, ikin
[/q]

Meinasin sillee klubbarilaisia ylipäänsä Tai ainaki oisin voinu tarkottaa

Jaa'a... Sitä ollaan taas vuoden verran lähempänä kolmenkympin kriisiä.

[q]Nomic, 20.2.2006 12:28:
Yksi koneista taitaa tehdä kuolemaa. :(
Ei vaan reagoi mihinkään, vaikka rauta pyörii.
[/q]

pidetäänkö hautajaiset?

[q]UnityF, 21.2.2006 00:22:
---
Nexus__69, 20.2.2006 23:20:
---
asia on korjattavissa esim zeneissä *känni*
[/q]

Ainakaan ei oo mitään menetettävää kun on jo kurkut kipeenä

[q]Nexus__69, 20.2.2006 23:20:
[/q]

asia on korjattavissa esim zeneissä *känni*

..On nyt tottatosiaan aikamoinen alamäki-Vaihe/alamäki-päivä...en tajuu mutta kaikki,Alldeles kaikki menee huonosti....*eiei*....kylmä...kyyti puuttui..rakas suuttui..flunssa iski ja on niiiiin kipeä olo...rahat loppu.....jnee...Ihan vaan venaillessa ylämäkeä...!

voi elämä mikä flunssa

eilisestä: vitun pirkot!!!!
sain TAAS pikavoiton. sen takia, että mulla ei ollut parkkikiekkoa... jooh, asia meni kyllä niin että juuri ennen lääkäriaikaa mun parkkikiekko meni rikki. laitoin rikkinäisen kiekon näkyville, ja kiekon viereen lapun jossa luki isolla päivämäärä ja saapumisaika. eiks se muka prkl riitä!!??

nyt kun soitin valittaakseni, mulle ilmoitettiin että valitukset hoidetaan vain kirjallisena ja käsittelyaika noin viikon. no ei siinä muutakuin, että maksuaikaa just se viikko, ja maksu puolitoistakertaistuu jos maksu myöhästyy, vei sitten käsittely aikaa tai ei.... ja tuskin ne kumminkaan päättää perua maksua...

argh!

Minä duunissa ja kulta lomalla koko viikon..*uuh*

[q]Klabi, 21.2.2006 14:47:
-clip-.
[/q]

kerro sitten miten kävi

Siis ei hemmetti. On tää elämä joskus niin käsittämätöntä. LRP

Kelmi-koira on sen verran vanha kaveri että sille on todella vaikea löytää uutta kotia. Vaikkakin ehkä vetrein yli kymmenen vuotias koira johon olen törmännyt....

Täytyy ehkä juoda sivistyneesti kuppi teetä ennen kuin soittelen isännöitsijälle. Muuten teksti on senluokan kuraa että voi ihan hävettää....

[q]Super-Kerttu, 21.2.2006 15:09:
---
Klabi, 21.2.2006 14:47:
-Klip-

---

Oisko mitään, jos vaikka soittaisit eläinsuojeluyhdistykseen???! Toi on eläimen heitteillejättö! Ainakin mun mielestä!
[/q]

On kyllä käynyt mielessä, mutta annan isännöitsijälle torstaihin asti aikaa, jos asialle ei ole tehty siihen mennessä mitään soitan eläinsuojeluliittoon, animaliaan, kodittomien eläinten whateveriin ja kaikkialle.

Isännöitsijätoimiston puhelimeen vastannu naikkonen oli aivan kauhuissaan, ja sanoi itse olevansa koiran omistaja. Lupasi tehdä asialle heti jotain.

Toivottavasti neitokainen pysyy sanojensa takana.

Ja taas haukutaan ja ulvotaan.

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

*eikä*

[q]domi, 21.2.2006 15:25:

Eli todennäköisesti koira saa piikin, eipä noissa ikinä ole paremmin käynyt.
[/q]

Tutulta ainakin vietiin koira kesken työpäivän poliisin toimesta, kun naapuri soitti valituksen.
Poliisit veivät sen johonkin "koirahotelliin" ja sieltä sen nouti uusi omistaja, erittäin herttainen vanha mummeli. Et tässä ainakin yks onnellinen loppu.

O