päivän :(

Back to häröily O

[q]India, 29.5.2006 17:24:
olen niin rikki. Sydän on täynnä rakkautta ja surua.

Torstaina tuhkataan pieni enkelipoikamme.

*sydän*Lauri*sydän*
[/q]

:'(

-ja sit toi porvoon tuomiokirkko aika sääli

-ja kurkkukipu ja luultavastikin joku alkava kesäflunssa, en olis halunnutkaan viettää laatuaikaa itseni kanssa ku ois ollu kunnolla vapaata!

Ei v'ttu että v'tuttaa

Nooh se eilinen hieroja.. Ei paljo tullu nukuttua yöllä. Kävin sit lääkärissä..
Lääkärille ei millään menny jakeluun, et kukaan ei oo mua pahoinpidelly ja et mä tosiaan kävin ammattilaishierojan käsittelyssä omalla duunipaikalla.
Se sitten vielä soitteli jollekki fysioterapeutille tai jollekki ja kyseli et onko moinen edes mahdollista.. Sai ilmeisesti myöntävän vastauksen ku vihdoin usko ettei mua oo kukaan hakannu..
Määräs jotain kolmiolääkkeitä kipuun ja jotain lihasrentouttajia ja kylmägeeliä. Maanantaihin saakka alustavasti saikkua ja uusinta tarkastus maanantaina.. Että sellanen rentouttava hieronta. Tuli kalliiks prkl.

nenä kipee jatkuvasta niistämisestä ja oksettaa liika yskiminen*nuha*
..näinköhän jää kemuilut huomenna väliin..

Vituttaa KELA...tänään kolahti taas rakkauskirje postiluukusta

Ny ne haluu periä multa 3kk:n tuet +15% vuodelta 2004. Aloitin koulun syksyllä 2004 ja tukia aloin ottamaan lokakuusta lähtien. Sanottiin, että ennen koulun alkua vuonna 2004 ansaitut palkat eivät vaikuta vuosiansioihin ekana syksynä vaan vasta vuodesta 2005 alkaen...

Mutta kun ne pösilöt ei sitten viiti ite kattoo mitä oon tienannu ennen ja jälkeen lokakuuta 2004 nii mun pitää nyt kaivella kaapeista mun vanhat palkkanauhat ja täytellä lippuja ja lappuja ja hakea muutosta päätökseen...Olis muutakin tekemistä tällähetkellä!

Välillä aina mietityttää, että mistähän niiden palkka maksetaan jos ei työn tekemisestä...*hmph*

Vituttaa, ahistaa, tuleva ei tarjoa mitään mitä odottaa ja motivaatio lähentelee miinus neljää. Että näin.

[q]embie, 17.2.2006 18:50:
Vituttaa KELA...tänään kolahti taas rakkauskirje postiluukusta

Ny ne haluu periä multa 3kk:n tuet +15% vuodelta 2004. Aloitin koulun syksyllä 2004 ja tukia aloin ottamaan lokakuusta lähtien. Sanottiin, että ennen koulun alkua vuonna 2004 ansaitut palkat eivät vaikuta vuosiansioihin ekana syksynä vaan vasta vuodesta 2005 alkaen...

Mutta kun ne pösilöt ei sitten viiti ite kattoo mitä oon tienannu ennen ja jälkeen lokakuuta 2004 nii mun pitää nyt kaivella kaapeista mun vanhat palkkanauhat ja täytellä lippuja ja lappuja ja hakea muutosta päätökseen...Olis muutakin tekemistä tällähetkellä!

Välillä aina mietityttää, että mistähän niiden palkka maksetaan jos ei työn tekemisestä...*hmph*
[/q]

valita vaan päätöksestä niin kauan että ne on toista mieltä :D

ens viikolla saa tietää tarkemmin mistä on kyse. toivon todella ettei mitn sen vakavempaa kuitenkaan tai kyseinen aiheuttaja saa tuta suuremman vihan niskoilleen kuin pelkän välien poikkaisemisen..

Taidan oikeesti menettää yhden elämäni tärkeimmistä ihmisistä En vaan osaa olla vain kaveri, ei oo muuta mahdollisuutta kuin pistää välit poikki aika pitkäksikin aikaa... kelle mä nyt puhun ja muuta...*uuh*

Ja meidän koira on taas tosi kipeenä. Helvetti jos se joutuu nyt lähtemään ikuisille unille

Vittu tää vuosi on jostain tosi syvältä

Luulin, että olis makeeta tehä ns. impulssipäätöksiä "Hei, lähempä huomenna muutamaks päiväks Leville laskees." mutta siinä ei kyllä tuu ku paskaa niskaan aivan mielettömästi. Mä en jaksa tätä vitun säätöä noiden tiliiirtojen ja maksusuoritusten ja lippujen ja varausten/peruutusten kanssa, ku kaikki pitää tehä niin vitun vaikeeks. Nyt on kyllä oikeesti paska päivä, vaikka tän piti olla täydellinen alku hiihtolomalle. Mä en vaan osaa ilman kunnollista suunnittelua.

*nuha**sars**toktok**senkin**hmph*

vituttaa koko tilanne kahta kertaa enemmän nyt kun toinen osapuoli jatkaa valehteluaan, eikä suostu käsittämään päivän selvää asiaa. kun tässä nyt ei muita vaihtoehtoja vain ole olemassa.

Vituttaa tää saatanan opiskelijaelämä*grr*
Ei oo rahaa mihinkään ylimääräseen. Ruokaan, laskuihin ja vuokraan menee kaikki*hmph*
Vittu lopetan kohta opiskelun ja menen töihin. Ei tällasta kitkuttelua jaksa kuutta vuotta*dissaa*

[q]Rx, 18.2.2006 15:13:
martina
[/q]

[q]domi, 18.2.2006 15:21:

..cut..

[/q]

Ei nyt, ei Nyt ei oo aikaa En voi tulla kipeeks ku on muutto!! *pökr*

[q]domi, 18.2.2006 17:27:
-snaps-
[/q]

viemäriameebat :D :D :D ah. <3 nepä juuri ovat viimeaikaisin uusi uhka ihmiskunnalle (tai ainakin sulle). joo tarkennetaan sen verran, et sänkyyn (ilman peittoa) ja läppäri syliin. Kunhan pidät huolen että se läppäri ei ylikuumene ja syty palamaan. Itseasiassa ehkä on sittenkin parempi, että suosiolla katkaiset sähköt koko talosta, riisuudut alasti ja makaat hiljaa pimeässä huoneessa ja odotat, että ensi viikko alkaa. :D Olkoon se toivottavasti tätä vkoa parempi. :S

8 kk opintotuet peritään takaisin. V*ttu.

[q]domi, 18.2.2006 17:37:
-sn(h)i(t)ps-
[/q]

*repeil*
tästä tuli just mun päivän :D ku päässä on mielikuva susta makaamassa alasti sängyssä, lumen peitossa ja kattoparru suussa. :D :D joo mä voin tulla selventämään pelastushenkilökunnalle, että kyseessä oli ihan luonnollinen jatkumo domin vituiksi menneelle viikolle. :D

Heräsin viideltä ja olin jo seitsemältä töissä. Ei tullut uni ja olen niin ahdistunut ettei pysty käsittämään.

O