päivän :(
[q]Quakey, 12.5.2010 00:46:
hammas viidettä päivää jatkuvasti ihan törkeen kipee ja pahenee koko ajan. nukkumiset jääny vähän heikolle kun kipulääkkeet ei tehoa ja niistä tulee vaan paha olo.. kauhee vittupää fiilis kokoajan :( huomenna varmaan uus soitto lääkärille tai jotain
[/q]
Juurihoito ja kipu loppuu
oon ollut koko päivän tunnin etuajassa... ja jo monesti
ehtinyt pettyä kun olen huomannut, että onkin vielä tunti
enemmän työaikaa jäljellä kuin olen kuvitellut. nyyh!
.töissä menee huonosti :\
Mitäs tässä, mies on landella ja niin välinpitämätön paska puhelimessa, kaveri teki oharit ja jouduin kantelemaan hänen telttaansa ympäri keskustaa ja lävistäjäni ei ollut paikalla vaan ulkoiluttamassa koiriaan kun minun piti mennä tarkastuttamaan lävärini. ihana päivä oli jeah.
Jalat ihan puhki hulluita päiviltä, tragus kiukuttelee ja miehen kanssa propleemeja.*dissaa* saatana.
onneksi ei ole tupakat loppu.
Kynsi lohkes, hartiat on jumissa ja oon hukannu mun ainoan pinnin.. ei mee hyvin..
Ottaa päähän vaan niin saatanasti..
mä olen sairaassa flunsassa*nuha**hikoil**nuha**sars**sars*
Laattatauti
Aivan kännissä parin tunnin unilla töihin.
Lainaan irtse itseäni sanomasta:
vieläkinolen aivan päissäni.- plussaa että onneksi boss tulee toimistolle vasrta klo.12. miinusta on että se tuo jonkun asiakkaan.
ED>IT: Tästähän voi tulla sanomista
Vittu. Vituttaa ja väsyttää ja ärsyttää. Oon lukenu liikaa ärsyttäviä uutisia, töitä ihan vitusti ja lista sen kun kasvaa. Mikään ei mee niinku haluaisin.
Lähen himaan kuuntelee kantrii.
[q]Zeratul, 11.1.2008 17:20:
---
Annakins, 11.1.2008 17:05:
Lähen himaan kuuntelee kantrii.
---
Jos on pakko kantrii kuunnella nii suosittelen sitä chicks with dicks:iä.
[/q]
ei se oo tarpeeks masentavaa, niiden biiseis on liikaa asennetta.
siis oikeestihan jos oikein haluis masistella, ni pitäs kuunnella just jotain Garth Brooksii, mut en kykene alentuu siihen ni tyydyn Johnny Cashiin, ja se kyl oikeestaan vaan piristää.
[q]Samu*, 27.10.2006 07:28:
Voi *itun myrsky.. Hahahahaa just niin tätä omaa tuuria: "..jonka voimakkuus vaihtelee 18-23 metristä sekunnissa aina myrskyvoimakkuuteen, 25 metriin sekunnissa..". En yhtään tykkää helvetisti keikkuvasta laivasta, veneillessä se on lähinnä hauskaa mutta jossain Ruotsinlautalla menee pää ja maha sekasin
[/q]
Vitun keli tosiaan.
Kansainvälisen myrskyrajan mukaan 10min keskituulennopeus 25 m/s..
Edellisen kerran kävi tällänen mieletön "mäihä" Ruotsinristeilyn ajoittamisen kanssa -03 joulukuun aivan lopulla kun ..
"Suurimmat 28.12.2003 mitatut 10 minuutin keskituulen nopeudet ovat taulukossa. Suurimmmat puuskanopeudet olivat paikoin yli 30 m/s.
Uudelleen myrskysi 29.12.2003, ja suurimmat puuskanopeudet olivat taas paikoin yli 30 m/s. "
Kiva oli joo keikkuu laivan kanssa, not.. Laattasimpa muuten tuolloin varmaan elämäni ekaa kertaa ilman mitään sairautta / humalaa / tms. About 19.30 maissa alkuillasta kutsui hytin WC, kun ei vain kestänyt sitä saatanallista keikutusta no more Se ilta menikin sitten siihen..
Se on ihan mieletöntä katsoa hytin ikkunoista (jotka ovat siis laivan menosuuntaan päin eivätkä normaalisti sivulle..), kuinka horisontti heiluu ylös-alas enemmän kuin mitä ikkunoista näkee kun on hytissä näillä paikkeilla: http://kakkonen.kuvake.net/photos/1/8/8/3/188355.jpg
Ja tänään pitäis sitten toistaa toi setti, hyvin alkaa.. Sama laiva, samat luxushytit laivan aivan keulasta, jne...
Darra keskellä työviikkoa on perseestä, mutta omaa syytähän se on. Saksalaiset juomalaulut, bratwurst ja pöytiin kannettu siideri ilkkuu takaraivossa. Onneks oli kivaa, vaikka käyttäydyinkin kuin keski-ikäinen virkanainen (tai no en vaan minä vaan koko seurue)
Orastava tapailusetti yhen muksan tytyn kanssa tais kaatuu tässä tänään
Tapasin naisen, joka on UNRWA:lla toissa Gazassa. Kidnappausuhan takia han ei voi poistua talostaan edes vastapaata olevaan kauppaan.
Väsyttää, kiukuttaa, vituttaa ^100
Minäkin olin "fiksu" ja tuhlasin vikat rahat DBTL -reissuun. Nyt seuraava kuukausi maataan himassa tai käydään korkeintaan käpyjä potkimassa
Lisäksi aivan ylihelppo toimistotyöharjoittelupaikka Espoon KTK:lla kaatui mitättömän pieneen juttuun ja tilalle tuli paljon roskempi ja raskaampi homma Kelan ylisuurella työharjoittelukorvauksella (23 ja risat euroa päivältä).
Fiilis on niin...
Älytön väsymys ...
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.